;
coinex

دومین عرضه اولیه سال 1401 مشخص شد؛ باز هم برای فرابورس

دومین عرضه اولیه سال 1401 پس از آسیاتک مشخص شد. دومین عرضه اولیه نماد «فقدیر» خواهد بود. با این خبر همراه ما باشید تا با این شرکت آشنا شویم.

اولین عرضه اولیه امسال آسیاتک، امروز انجام شد و احتمال می‌رود دومین عرضه امسال متعلق به شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان باشد و بر اساس گزارشات مربوطه، این شرکت قرار است با نماد «فغدیر» در فرابورس، عرضه اولیه شود. سرمایه این شرکت 1.2 هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود و گمان می‌رود 10 درصد از سهام آن عرضه شود.

دومین عرضه اولیه سال 1401

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به پایان فروردین، 507.9 میلیارد تومان فروش داخلی داشته و این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل، این مقدار برابر با 537.3 میلیارد تومان بوده که 5.47 درصد کاهش را ثبت کرده است.

دومین عرضه اولیه سال 1401

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، با هدف توسعه صنایع آهن و فولاد ایران و چشم انداز 20 ساله توسعه اقتصادی و اجتماعی، در سال 1385 تاسیس شد. برای تاسیس این شرکت، سازمان توسعه و نوسازی معادن، صنایع معدنی ایران ایمیدرو و شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت فولاد آلیاژی ایران، با یکدیگر همکاری کردند. این شرکت با ظرفیت سالیانه 800 هزار تن و تامین آهن اسفنجی مورد نیاز واحدهای ذوب و ریخته‌گری استان یزد و دیگر تولیدکنندگان فولاد ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

سهامداران این شرکت سهامی خاص، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت فولاد آلیاژی ایران، شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر و شرکت فولاد شاهرود هستند.

این شرکت با سرمایه اولیه 100 میلیون تومان تاسیس شد و پس از 15 مرحله افزایش سرمایه، هم‌اکنون سرمایه فعلی به 1.2 هزار میلیار تومان رسیده است. در ترکیب سهامداران این شرکت، چادرملو با 29.8 درصد، فولاد آلیاژی ایران با 25 درصد و شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با 44.8 درصد قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دومین عرضه اولیه سال 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر