;
coinex

احتمال حضور تام کروز در دکتر استرنج 2 قوت گرفت

گمانه‌زنی‌های طرفداران مارول درباره حضور تام کروز در دکتر استرنج 2 ادامه دارد. طبق شایعات، تام کروز در حال ایفای نسخه‌ای از مردآهنی در این فیلم است. طرفداران ادعا می‌کنند که او را در تریلرها دیده‌اند و عکس‌هایی از حضور این بازیگر نیز وجود دارد.

طرفداران ماه‌ها در مورد بازی تام در نقش نسخه‌ای متفاوت از مرد آهنی گمانه‌زنی می‌کردند. حتی تصاویری از این بازیگر در دکورهای فیلم وجود داشت. با این‌حال، حضور تام کروز در دکتر استرنج 2  را نمی توان تأیید کرد.

احتمال حضور تام کروز در دکتر استرنج 2

بسیاری از طرفداران ادعا کردند چهره تاری که در تریلر دیده می‌شود مردآهنی تام کروز است؛ اما باز هم قابل تایید نیست. حالا، کی سی والش، یکی از اعضای مارول، ظاهرا با ادعای عدم حضور تام کروز در فیلم دکتر استرنج 2، به این گمانه زنی پایان داده است. در یک چت اخیر توییتری، وقتی یکی از طرفداران پرسید که تام کروز چقدر در فیلم حضور دارد، او در پاسخ گفت، هیچی.

حضور تام کروز در دکتر استرنج

بسیاری از طرفداران ناامید شدند؛ اما برخی هنوز قانع نشده‌اند و ادعا می‌کنند که این می‌تواند از همان دروغ‌های همیشگی مارول در تلاش برای نجات فیلم باشد. قبلا هم شاهد انکار مارول از حضور توبی مگوایر در مرد عنکبوتی جدید بودیم. حتی برخی ادعا کردند که به احتمال زیاد، سکانس‌های تام کروز پس از لو رفتن تصاویر، از فیلم حذف شده و همین امر، منجر به فیلمبرداری مجدد دیرهنگام فیلم شده است.

داستان دکتر استرنج 2

دکتر استرنج 2،  ادامه مستقیم Spider-Man: No Way Home خواهد بود. فیلم به مفهوم واریانت‌ها و چندجهانی می‌پردازد و از این رو، این احتمال وجود دارد که چندین بازیگر به عنوان نسخه‌هایی از شخصیت‌های موجود، حضور کوتاهی داشته باشند. همچنین ممکن است، برای بازی در نقش‌های مورد علاقه طرفداران در دیگر فرنچایزها بازگردند. کامئوی تام کروز تنها یکی از تئوری‌های بیشمار طرفداران است. طبق شایعات، در این فیلم چندین بازیگر از جمله جان کرازینسکی در نقش آقای شگفت‌انگیز و رایان رینولدز، توبی مگوایر و هالی بری به ترتیب در نقش‌های ددپول، مرد عنکبوتی و استورم حضور خواهند داشت. با این حال، هیچ یک از این موارد تایید نشده است.

فیلم دکتر استرنج 2، به کارگردانی سام ریمی است و بازیگرانی چون بندیکت کامبربچ و الیزابت اولسن در آن نقش ‌آفرینی خواهند کرد. این فیلم به عنوان بخشی از فاز چهار MCU، در تاریخ 4 می 2022 (14 اردیبهشت 1401) به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حضور تام کروز در دکتر استرنج چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر