;
coinex

وان پلاس 10R Lite با تراشه دایمنسیتی 8100 در TENAA دیده شد

یک گوشی جدید که احتمالا با اسم وان پلاس 10R Lite رونمایی می‌شود، اخیرا در TENAA دیده شده است. این گوشی رده‌پایین‌تر از 10R و رده‌بالاتر از Nord CE 2 Lite خواهد بود.

وان پلاس ایس تنها گوشی این کمپانی با تراشه دایمنسیتی 8100 مکس نیست. این گوشی با اسم رسمی وان پلاس 10R در بازارهای جهانی راه‌اندازی می‌شود؛ اما گوشی وان پلاس 10R Lite احتمالا یک نسخه ارزان‌تر خواهد بود.

اطلاعات فاش شده از وان پلاس 10R Lite در تنا

گوشی وان پلاس 10 آر لایت از نمایشگر 6.59 اینچی ISP LCD با رزولوشن 1080×2412 پیکسل برخوردار است. در مشخصات تنا مشخص نشده که این نمایشگر از نرخ نوسازی بالایی پشتیبانی می‌کند یا خیر. اما با توجه به مشخصات کلی می‌توان گفت که نمایشگری شبیه به وان پلاس Nord CE 2 Lite دارد. هرچند که گوشی نورد به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز است.

گوشی جدید وان پلاس با شماره مدل PGZ110 از باتری 4890 میلی‌آمپرساعتی و سیستم شارژ 65 واتی بهره می‌برد. این دستگاه با تراشه (دایمنسیتی 8100) و باتری بهتر، رده‌بالاتر از Nord 2 CE Lite و رده‌پایین‌تر از Ace/10R دسته‌بندی می‌شود.

تنا همچنین مشخصات دوربین وان پلاس 10R Lite را نیز فاش کرده است. این گوشی از دوربین اصلی 64، لنز ثانویه 8 و لنز سوم 2 مگاپیکسلی برخوردار شده و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی گوشی قرار دارد.

با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی و روی دکمه پاور قرار دارد. در این گوشی از اسلایدر هشدار خبری نیست؛ چیزی که این‌روزها به یکی از طراحی‌های رایج وان پلاس تبدیل شده است.

تراشه دایمنسیتی 8100 در این گوشی با رم 8 و 12 گیگابایتی همراه شده و قدرت اجرای دستگاه را تامین می‌کند. وان پلاس 10 آر لایت در دو نسخه با حافظه 128 و 256 گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که این گوشی در رنگ‌های آبی و خاکستری عرضه می‌شود.

گوشی وان پلاس با شماره مدل PGZ110 به‌زودی کار خود را آغاز می‌کند؛ اما احتمالا بخشی از برنامه‌ راه‌اندازی OnePlus Nord 2 CE Lite و OnePLus 10R نخواهد بود. افشاگر معروف،‌ WHYLABS مدعی شده که این گوشی با اسم رسمی OnePlus 10R Lite (یا همان Youth Edition در چین) کار خود را آغاز می‌کند؛ البته هنوز هیچ چیز به‌صورت رسمی تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد وان پلاس 10R Lite چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر