;
coinex

تصاویر لورفته از شیائومی 12 لایت را تماشا کنید

تصاویر لو رفته جدید از شیائومی 12 لایت تایید می‌کنند که نسخه‌ای میان‌رده از سری شیائومی 12 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در راه است. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

به‌طور قطع می‌دانیم که شیائومی 12Lite به‌عنوان نسخه‌ای میان‌رده از سری Xiaomi 12 راه‌اندازی می‌شود. اخیرا تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده که نمایی از این گوشی را قبل از راه‌اندازی رسمی، به نمایش می‌گذارد.

تصاویر لو رفته جدید از شیائومی 12 لایت

این تصاویر که در پلتفرم اجتماعی ویبو منتشر شده، نشان می‌دهند که Xiaomi 12 Lite از لحاظ ظاهری به گوشی‌های رده‌بالاتر سری شیائومی 12 شباهت دارد. این شباهت بیشتر در ماژول دوربین آن دیده می‌شود که یک دوربین بزرگ و دو لنز کوچک‌تر روی آن قرار دارند.

اگر ماژول دوربین را با دقت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که روی آن به دوربین 108 مگاپیکسلی اشاره شده است. این دوربین احتمال همان لنز ISOCELL HM2 است که در گوشی‌های ردمی کی 50 پرو و ردمی نوت 11 پرو 5 جی هم وجود دارد. البته باید گفت که Redmi K50 Pro از لرزشگیر اپتیکال (OIS)‌پشتیبانی می‌کند؛ اما در عکس‌های لو رفته شیائومی 12 لایت، اشاره‌ای به قابلیت OIS نشده است.

با توجه به اینکه 12 لایت یک گوشی میان‌رده شیائومی است، می‌توان نتیجه گرفت که از قابلیت OIS برخوردار نمی‌شود. گوشی شیائومی 11 لایت هم به این ویژگی مجهز نبود.

در این تصاویر می‌توان ویژگی‌های دیگر را نیز مشاهده کرد. برای مثال، طراحی لبه‌های تخت شبیه به گوشی‌های آیفون و ردمی نوت 11 در این گوشی دیده می‌شود. این تنوع طراحی می‌تواند توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند؛ مخصوصا در شرایطی که لبه‌ی گوشی‌های سری شیائومی 12 با کمی انحنا ساخته شده است. طراحی سوراخ پانچ هم در نمای جلویی به خوبی قابل مشاهده است.

انتظار می‌رود که شیائومی 12 لایت از نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار شود. احتمالا برای این گوشی یک تراشه اسنپدراگون 778G در نظر گرفته می‌شود. از دیگر مشخصات شیائومی 12 لایت می‌توان به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، سیستم شارژ 67 وات و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

اندروید 12 همراه با پوسته MIUI 13 به‌صورت پیش‌فرض روی این دستگاه اجرا می‌شود. در حال حاضر، اطلاعات بیشتری از این گوشی در دست نیست و برای جزییات بیشتر باید منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تصاویر لورفته از شیائومی 12 لایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    یه جوری تعصب آیفون یا سامسونگ یا شیائومی رو میگیرین که ۵۱درصد سهام دار این‌ها هستید،،، ولکن بابا،، کالاف رو نصب کن کاری نداشته باشید

    پاسخ

    عه عه چندیش از ایفون اسکی رفته‌

    پاسخ

    خب چه اشکالی داره از آیفون اسکی بره آیفون لبه تخت رو پولداراش میخرن ما هم ک پول نداریم شیاومی لبه تخت می‌خریم عیبش چیه مگه به آیفون پولدارا ضرر زده مگه

    پاسخ