;
coinex

نمایشگاه اینوتکس 2022 ؛ دو رویداد نکستیشن و G-Forum امسال برگزار می‌شوند

در نمایشگاه اینوتکس 2022 دو رویداد نکستیشن و G-Forum برگزار می‌شوند. این دو رویداد، تکنولوژی و فناوری را با دیدگاه‌های متفاوتی مورد بررسی می‌کنند.

نمایشگاه اینوتکس رویدادی است در اکوسیستم نوآوری و فناوری که هرساله در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در این نمایشگاه کارآفرینان و صاحب‌نظران حوزه علم و فناوری حضور دارند. امسال در نمایشگاه اینوتکس 2022 دو رویداد «نکستیشن» و G-Forum برگزار می‌شوند که با دو نگاه متفاوت تکنولوژی را بررسی می‌کنند. «نکستیشن» نگاهی به آینده دانش و فناوری دارد و G-Forum علم و فناوری را از زاویه دید حکمرانی بررسی خواهد کرد.

رویداد «نکستیشن» در نمایشگاه اینوتکس

رویداد «نکستتیشن» یا همان ایستگاه آینده همزمان با نمایشگاه 2022 اینوتکس برگزار می‌شود. این رویداد با موضوع انقلاب صنعتی چهارم و با هدف بررسی جریان انقلاب صنعتی چهارم و تحولی که فناوری‌های آن بر زندگی ما گذاشته، برگزار می‌شود.

در رویداد سه روزه «نکستیشن» ایستگاه آینده حدود 40 متخصص در حوزه‌های مختلف دانش و فناوری، پیامدهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی، آینده متأثر از فناوری‌های جدید را بررسی خواهند کرد.

محورهایی که در رویداد نکستیشن در نمایشگاه اینوتکس 2022 مورد بررسی قرار می‌گیرد به شرح زیر است:

گسترش فناوری‌های دیجیتال، بازسازى جهان فیزیکى با فناوری‌های نو، تغییرات فناورانه در بدن و ذهن انسان و اثرات فناورانه در یکپارچه شدن محیط‌زیست، که در قالب سخنرانی و پنل توسط کارشناسان و آینده‌پژوهانی از ایران و جهان به آنها پرداخته خواهد شد.

نمایشگاه اینوتکس 2022 ؛ دو رویداد نکستیشن و G-Forum امسال برگزار می‌شوند

نخستین دوره رویداد G-forum در نمایشگاه اینوتکس

نخستین دوره رویداد G-forum در نمایشگاه اینوتکس امسال (2022) برگزار می‌شود. این رویداد قصد دارد تا حوزه فناوری و تکنولوژی را از زاویه دید حکمرانی بررسی کند. این رویداد با همکاری اندیشکده حکمرانی شریف برگزار می‌شود. در رویداد G-forum با استفاده از کارشناسان خبره و سیاست گذاران کشور، به بررسی مهم‌ترین چالش‌های حکمرانی تکنولوژی و همچنین کاربردهای فناوری در حکمرانی نوین پرداخته خواهد شد.

مخاطبان اصلی رویداد G-forum افرادی هستند که به دنبال یافتن نسبت بخش خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها با سیاستگذاران هستند و در قصد آشنایی بیشتر با ساز و کارهای حکمرانی کشور و اثرات آن بر نظام نوآوری را دارند.

سرفصل‌ها و محورهای مورد بررسی در این رویداد به شرح زیر است:

اکوسیستم شرکت‌های دانش بنیان، چالش‌های سیاست گذاری تولید واکسن، نقش تنظیم گری ساترا برای پلتفرم‌ها، تجربه‌های بد رگولیشن در کشور. لازم به ذکر است که در این رویداد به طرح صیانت فضای مجازی از جایگاه حکمرانی و اثرات آن بر بخش خصوصی پرداخته می‌شود. همچنین به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مفاهیم مهم حکمرانی، ارائه‌های کوتاه و جذابی برای مخطبان در محورهای تنظیم گری، حقوق رقابت، حکمرانی رسانه و… انجام خواهد شد.

اطلاعات نمایشگاه اینوتکس 2022

علاقمندان می توانند عناوین سخنرانی‌ها، گفتگوها و همچنین اسامی مهمانان دوره‌ گذشته و همچنین این دوره از نکستیشن را در اینستاگرام این رویداد به آدرس inotex_nexttation@ مشاهده کنند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022)‌ با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» از 20 الی 23 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمایشگاه اینوتکس 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر