;
coinex

ساعت هوشمند گوگل یا Pixel Watch ؛ تصاویر جدیدی لو رفته است

تا به امروز، فقط عکس‌هایی از صفحه ساعت هوشمند گوگل منتشر شده بود، ولی اکنون می‌توانیم آن را به خوبی روی مچ دست ببینیم. یکی از کاربرهای ردیت، عکس‌هایی از پیکسل واچ گوگل را به اشتراک گذاشته؛ درحالی‌که آن را به مچ دست خود بسته است. با این خبر همراه ما باشید.

نمونه اولیه ساعت هوشمند گوگل اخیرا به طرز عجیبی در رستورانی در شیکاگو رها شده بود. فردی که آن را پیدا کرد، اطلاعاتی راجع به این گجت، در ردیت فاش کرد و این درحالی‌است که گوگل هیچ اطلاعاتی از ساعت هوشمند پیکسل واچ به اشتراک نگذاشته بود. حال عکس‌های جدیدی از این ساعت دست به دست می‌شود.

ساعت هوشمند گوگل

در این عکس‌ها می‌توان دید که یک بند سیلیکونی نرم، به ساعت وصل شده است. همچنین این کاربر افشا کننده، می‌گوید که این پیکسل واچ گوگل به خوبی به تلفن هوشمند وصل می‌شود و قطعی ندارد. در پیکسل واچ گوگل، روی صفحه رد اثر انگشتی به جا نمی‌ماند. این کاربر، خاطر نشان کرد که بند این ساعت دوام بسیار بالایی دارد و به راحتی باز نمی‌شود. از نظر این کاربر، گوگل واچ بند بسیار نازک‌تری از دیگر ساعت‌های هوشمند دارد. در وب‌سایت ردیت، اندازه بند این ساعت، 20 میلی‌متر اشاره شده است.

Pixel Watch
این کاربر ردیت اشاره کرد که ساعت هوشمند گوگل به طرز قابل توجهی راحت است و گفت: «راحت‌ترین ساعت هوشمندی است که تا به حال استفاده کرده‌ام.»

Pixel Watch گوگل

او در ادامه به توصیف پیکسل واچ می‌پردازد:

«با توجه به اندازه‌گیری‌ها بسیار نازک‌تر به نظر می‌رسد. در مقایسه با ساعت گلکسی من، این حس را القا می‌دهد که انگار چیزی به دست ندارم. همچنین نمایشگر آن، به هنگام خم کردن مچ به عقب یا تایپ کردن، به پشت دستم برخورد نمی‌کند و این چیزی است که در ساعت‌های دیگر اذیتم می‌کند. بند سیلیکونی آن، نرم و بسیار انعطاف‌پذیر بوده و به نظر نمی‌رسد که رد اثر انگشت روی آن ماندگار شود و این ویژگی عالی است. روی هم رفته می‌توانم بگویم به نظر من، بدون شک گوگل واچ، یک ساعت زیبا و راحت است که مشکلی در استفاده آن برای مدت زمان طولانی و یا شب‌ها برای ردیابی وضعیت خواب ندارم. آفرین گوگل، آفرین! (لطفا از من شکایت نکنید)»

پیکسل واچ گوگل

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساعت هوشمند گوگل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر