;
coinex

لیست بازی های ماه می Playstation Plus ؛ تایید حضور FIFA 22

طبق هر ماه که چند بازی برای مشترکین پلاس رایگان می‌شود، بازی های ماه می Playstation Plus نیز مشخص شدند. در این لیست بازی فیفا 22 به چشم می‌خورد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

سرویس Playstation Plus سونی چند سالی هست که راه‌اندازی شده و برای مشترکین خود مزایایی را به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم عضو PS Plus باشید، هر ماه تعدادی بازی برایتان رایگان شده و کافی‌ است که آن‌ها را به کتابخانه حساب کاربری خود اضافه کنید.

اما این روزها با توجه به رشد باورنکردنی سرویس گیم پس مایکروسافت در یکی دو سال اخیر و بیشتر شدن مشترکین این سرویس، سونی برای مقابله با آن از سرویس جدیدی رونمایی کرد که شامل سه سطح می‌شود. سطح اول همان Playstation Plus استاندارد است که سالانه 60 دلار هزینه خواهد داشت و شامل فضای ذخیره سازی ابری برای سیو بازی‌ها، تعدادی بازی رایگان به‌صورت ماهانه و تخفیفات ویژه می‌شود. سطح دوم PS Plus Extra نام دارد که سالانه برای شما 100 دلار خرج خواهد داست. این سطح شامل چهارصد عنوان از بازی‌های انحصاری و غیره می‌شود. سطح سوم Playstation Plus Premium نام دارد و سالانه 120 دلار نیز هزینه آن خواهد شد. این سطح 340 عنوان به بازی‌های سطح اکسترا اضافه نموده و در مجموع شامل 740 بازی می‌شود. سرویس جدید سونی قرار است در تاریخ 23 خرداد در آمریکا، یکم تیر ماه در اروپا، 11 خرداد فقط در کشور ژاپن و 2 خرداد در آسیا راه اندازی شود.

لیست بازی های ماه می Playstation Plus

با توجه به آخرین اخبار بازی منتشر شده، سونی از لیست بازی های ماه می Playstation Plus رونمایی کرد. مشترکین پلی استیشن پلاس می‌توانند در ماه می بدون پرداخت هزینه اضافی از 3 بازی معرفی شده استفاده کنند. عنوان اصلی این ماه، بازی بزرگ FIFA 22 خواهد بود. بر طبق آخرین گزارش NPD، این عنوان دوازدهمین بازی پرفروش سال 2021 بوده است. همچنین سال گذشته FIFA 22 بیشترین دانلود را در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در اروپا تجربه کرده است. شما می‌توانید هر دو نسخه PS4 و PS5 این بازی را از تاریخ 3 می به لیست دانلود خود اضافه کنید. همچنین مشترکین PS Plus می‌توانند یک پک ویژه FIFA Ultimate Team را که شامل 11 بازیکن با امتیاز 82 یا بالاتر و Icon Moments Loan Player Pick می‌شود در اختیار داشته باشند. شما می‌توانید یکی از سه بازیکن لجندری را برای پنج بازی به تیم خود اضافه کنید.

دیگر عنوان موجود در پلی استیشن پلاس ماه می، بازی Action-RPG و روگ‌لایک Tribes of Midgard خواهد بود. در این بازی می‌توانید به‌صورت CO-OP با ده نفر از افراد آنلاین دیگر به بازی بپردازید. همان‌طور که گفتیم بازی در سبک روگ‌لایک ساخته شده و هر بار که گیم‌آور شوید نقشه بازی تغییر خواهد کرد. شما باید در این بازی از درختی قدیمی و مقدس به‌نام Yggdrasil در برابر دشمنان دفاع کنید. این بازی برای PS4 و PS5 در لیست بازی های ماه می Playstation Plus قرار خواهد گرفت.

لیست بازی‌های ماه می Playstation Plus ؛ تایید حضور FIFA 22

بازی سومی که قرار است به این سرویس اضافه شود، Curse of the Dead Gods نام دارد. این عنوان هم در سبک روگ‌لایک (Roguelike) ساخته شده است. این بازی شما را در سیاه‌چاله‌های مخوفی قرار می‌دهد که به‌دست شیاطین اداره می‌شوند. شما با پیشروی در این سیاه‌چاله‌ها می‌توانید سطح کاراکتر خود را ارتقا داده و از انواع و اقسام سلاح‌های گوناگون برای رویارویی با دشمنانتان استفاده کنید. این بازی فقط برای PS4 در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.

این عناوین آخرین بازی‌هایی هستند که تا قبل از بازسازی دوباره این سرویس به‌همراه ادغام آن با PS Now در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین اگر هنوز موفق به دریافت عناوین ماه آوریل نشده‌اید، تا تاریخ 2 می فرصت دارید تا بازی Hood: Outlaws & Legends برای پلی استیشن 4 و 5، بازی Slay the Spire برای PS4 و بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated برای پلی استیشن 4 را به کتابخانه بازی‌های خود اضافه کنید. قابل ذکر است که طبق گفته سونی بازی Persona 5 در تاریخ 11 می از کالکشن Playstation Plus حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بازی‌های ماه می Playstation Plus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر