;
coinex

کاربران تلگرام می‌توانند ارز دیجیتال Ton برای هم ارسال کنند

طبق اطلاع رسانی منتشر شده توسط کانال رسمی ارز دیجیتال Ton ، کاربران کیف پول تلگرامی این رمزارز از این پس می‌توانند به‌طور مستقیم و بدون کارمزد توکن‌های تون کوین خود را برای دیگر کاربران این پیام‌رسان ارسال کنند.

Ton یک بلاک چین متمرکز از نوع لایه اول است. کاربران تلگرام می‌توانند از ارز Ton برای تراکنش‌های درون برنامه‌ای استفاده کنند. از ویژگی‌های بارز شبکه این ارز می‌توان به تراکنش‌های فوق سریع، کارمزدهای اندک و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.

کاربردهای ارز دیجیتال Ton

کاربران با استفاده از توکن Ton قادر به حمایت از مدیران کانال‌های تلگرامی خواهند بود. تلگرام درآمدهای مدیران کانال را از طریق این ارز پرداخت خواهد کرد. در حال حاضر بیش از 460 هزار کیف پول 165 ولیدیتور از شبکه Ton فعال است.

کاربران تلگرام می‌توانند ارز دیجیتال Ton برای هم ارسال کنند

ارز دیجیتال Ton اولین بار در سال 2018 توسط برادران Durov معرفی شد. ارز Ton فعالیت رسمی و جدی خود را از سال 2022 شروع کرده است.

مخالفت قانون گذاران آمریکایی با ارز دیجیتال تلگرام

تیم تلگرام در چند سال گذشته بارها اقدام به تولید و رونمایی از ارز دیجیتال خود کرده است. اولین ارز ساخته تلگرام گرام (Gram) نام داشت. عرضه این ارز به دلیل مخالفت قانون گذاران آمریکایی ناموفق بود.

پاول دورف، مدیر عامل تلگرام از تصمیم خود صرفه نظر نکرد و در نهایت موفق به تولید ارز دیجیتال Ton شد. این ارز از کدنویسی مشابه با ارز گرام استفاده می‌کند. تفاوت میان ارز Ton و Gram تیم توسعه دهنده آن‌هاست. پروژه Ton ارتباطی با تیم تلگرام ندارد و گروه دیگری در حال توسعه و بهبود آن هستند.

نحوه ارسال Toncoin به کاربران تلگرامی

کاربران تلگرام با استفاده از ربات wallet قادر به ارسال رمزارز Ton به یکدیگر هستند. برای استفاده از این قابلیت انجام فرآیند دو مرحله‌ای زیر ضروری است:

  1. چت خود با کاربر مورد نظر را باز کرده و سپس بر روی آیکون paperclip و در نهایت گزینه Wallet کلیک نمایید.
  2. میزان توکن Toncoin مورد نظر خود را مشخص نمایید.

به همین راحتی شما توانستید تون کوین را به کیف پول کاربر مورد نظرتان انتقال دهید. قبل از استفاده از این قابلیت می‌بایست تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ارز دیحیتال Ton چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر