;
coinex

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

امروزه در بازار، گوشی‌های شیائومی و سامسونگ به‌وفور یافت می‌شود. به همین دلیل هم ما در این مقاله به بررسی مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ می‌پردازیم.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ به شما موضوعات جالبی می‌آموزد. اگر شماهم قصد خرید تلفن همراه را داشته باشید، احتمالاً نام شیائومی را بسار شنیده‌اید.

در عصر حاضر، افراد زیادی طرفدار این نوع گوشی شده‌اند و ترجیح می‌دهند آن را خریداری کنند. از سوی دیگر، گوشی‌های سامسونگ نیز از سال‌های پیش در بازار وجود داشت و به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندها به شمار می‌رود. این برند سال‌های سال است که کاربران را به خود جذب کرده است.

سامسونگ مدت بسیار زیادی است که در بازار وجود دارد و از همان مدت‌های قبل هم توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. ان برند ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که موجب شده افراد استفاده از آن را به همه گوشی‌های جدید ترجیح بدهند.

البته این برند همواره به‌روزرسانی‌های زیادی را ارائه داده است که موجب شده متناسب با پیشرفت تکنولوژی روبه‌رشد باشد. از سوی دیگر، شیائومی تنها مدت کوتاهی است که روی بازار آمده و در همین مدت هم توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

همان طور که تاکنون متوجه شدید، امروزه رقابت شدیدی بین برندهای شیائومی و سامسونگ وجود دارد که موجب شده برخی از افراد دچار سردرگمی شوند. درنتیجه، این افراد نمی‌دانند که هنگام خرید تلفن همراه، کدام یک از این برندها را انتخاب کنند.

بنابراین، ما در این مقاله از تکراتو به بررسی مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ خواهیم پرداخت. این موضوع به شما کمک می‌کند که بهترین برند و گوشی را برای خود انتخاب کنید. پس بادقت به این موضوعات توجه نمایید.

اگر می‌خواهید برند شیائومی و سامسونگ را باهم مقایسه کنید، می‌توانید به مقایسه شیائومی پوکو X3 پرو با گلکسی A51 سامسونگ نگاهی بیندازید.

علاوه بر این، اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید بهترین گوشی های پوکو شیائومی را مشاهده کنید و از این لیست آگاهی پیدا کنید. همچنین شاید برای شما جالب اشدکه بدانید در آینده نزدیک، گوشی تاشوی شیائومی با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

این امر موجب می‌شود که کار برای برند سامسونگ تا حد زیاددی سخت شود. البته سامسونگ مشتریان مخصوص به خود را دارد. در این باره، خوب است بدانید که بسیاری از افراد عقیده دارند کهگوشی تاشوی گوگل رقیبی برای گلکسی Z فولد 3 خواهد بود.

شما می‌توانید لیست بهترین گوشی های شیائومی 2022 را مشاهده کنید. از سوی دیگر، شایان‌ذکر است که گوشی Galexy A03 سامسونگ در 2022 می‌آید و طرفداران زیادی را قبل از عرضه، به خود جلب کرده است. در ادامه، به بررسی بیشتر مقایسه اس 21 اولترا و شیائومی 12 خواهیم پرداخت.

شیائومی

همان طور که پیش‎ازاین گفتیم، شیائومی یکی از برندهای بسیار محبوب در سراسر جهان به شمار می‌رود که طرفداران زیادی در ایران دارد. البته لازم به ذکر است که این برند هنوز در کشورهای آمریکایی وجود ندارد و برخی از کشورها حتی نام این برند هم شنیده نشده است.

برای اطلاع از مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ خوب است بدانید که برند شیائومی از کشور چین آغاز شده و در مدت 12 سال توانسته مشتریان زیادی به خود جذب کرده است. این شرکت که کار خود را از سال 2010 آغاز کرده است، توانسته در سال‌های اخیر یکی از شرکت‌های نوپا و موفق محسوب شود.

اولین گوشی که توسط برند شیائومی روانه بازار شد، تلفن همراهی با نام Xiaomi Mi 1 در آگوست 2011 بود. نکته جالب‌توجه درباره این گوشی این است که فقط در چین موفق بود و نتوانست در بسیاری از کشورهای غربی و آمریکایی خود را نشان دهد.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

این شرکت بعد از این‌که گوشی همراه خدو را روانه بازار کرد، به تولید سایر محصولات فناوری مانند لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و روی آورد. لازم به ذکر است که گوشی‌های شیائومی در پنج سری Mi، Mi Note، Mi Max، Mi Mix، Mi A تولید و روانه بازار می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های برند شیائومی، ارزان بودن آن‌هاست. بسیاری از افراد به دلیل قیمت منطقی و پایین گوشی‌های شیائومی، خرید آن را نسبت به گوشی‌های همراه آیفون ترجیح می‌دهند. این گوشی‌ها قابلیت‌های زیادی دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

گوشی گیمینگ ردمی K40 شیائومی (Xiaomi Redmi K40)

گوشی سامسونگ گلکسی A13 فایوجی (Galaxy A13 5G)

سامسونگ

بعد از این‌که برند شیائومی را بررسی کردیم، وقت آن رسیده که برند سامسونگ را نیز موردمطالعه قرار دهیم. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای تلفن همراه به شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی دارد. این شرکت، کار خود را از سال 1938، یعنی نزدیک به 84 سال قبل آغاز کرد.

برای اطلاع از مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ خوب است بدانید که مؤسس این شرکت، فردی به نام لی بیونگ‌چول بود که غالباً این برند را برای کارهای بازرگانی تأسیس کرد.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

تمرکز این شرکت بیشتر از همه، روی صادرات و بازرگانی میوه، سبزیجات و ماهی بوده است. این شرکت، در لیست ده شرکت برتر کشور کره برشمرده می‌شد.

این شرکت در سال 2012 توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. سامسونگ توانست در حوزه‌های متفاوتی موفق شود و طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر، دفتر مرکزی این شرکت در سئول قرار دارد و سهام آن هم در بازار بورس نیویورک مورد معامله قرار می‌گیرد. در سال 2015، یکی از شعب این شرکت در کالیفرنیا و به شکل مکعب روبیک ساخته شد. این مجموعه بیشتر از 2000 کارمند و نزدیک به 300 میلیون دلار هم ارزش دارد.

همان طور که تاکنون گفتیم، گوشی‌های سامسونگ طرفداران بسیار زیادی دارد و اغلب افراد ترجیح می‌دهند که این برند را خریداری کنند. زیرا خرید آن نسبت به برندهای جدید مطمئن‌تر است. یکی از مهم‌ترین دلایل ارجحیت این برند نسبت به شیائومی هم همین قدمت بالای آن است.

ازآنجاکه سامسونگ سال‌های بسیار زیادی است که تولید و در بازار عرضه می‌شود، اعتماد زیادی در میان مردم دارد. علاوه بر این، برند سامسونگ به کاربران خود، خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد که موجب افزایش اطمینان خرید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو (Galaxy A12 Nacho)

مقایسه هوآوی پی 50 با شیائومی می 11 اولترا

 

یکی دیگر از دلایلی که مردم در مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ خرید این گوشی سامسونگ را ترجیح می‌دهند، وجود فراوان مدل‌های آن است.

اگر گوشی سامسونگ شما خراب شود، قطعات آن به‌راحتی یافت خواهد شد و خیلی سریع می‌توانید برای تعمیر آن اقدام کنید. علاوه بر این، خریدوفروش گوشی‌های سامسونگ دست‌دوم نیز رواج زیادی پیدا کرده است.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

بدین ترتیب، اگر شما هزینه کافی برای خرید گوشی‌های نو و گران‌قیمت را ندارید، می‌توانید هزینه کمتری پرداخت کرده و تلفن‌های همراه دست‌دومی را خریداری کنید. با انجام این کار، می‌توانید با پرداخت هزینه کم، از قابلیت‌های گوشی‌های سامسونگ بهره‌مند شوید.

شایان‌ذکر است که این شرکت علاوه بر گوشی همراه، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، تلویزیون و انواع محصولات دیجیتالی دیگری را تولید و روانه بازار می‌کند. در ادامه، به بررسی تفاوت‌های اساسی میان دو مدل گوشی شیائومی و سامسونگ خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

مقایسه هوآوی پی 50 با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه وان پلاس 9 پرو با گلکسی اس 21 اولترا

شیائومی 12 پرو در برابر سامسونگ گلکسی S21 اولترا

حالا نوبت به آن رسیده که مهم‌ترین بخش این مقاله را مشاهده کنید. در این بخش از مقاله، ما قصد داریم به بررسی و مقایسه Xiaomi 12 pro و Galexy S21 Ultra بپردازیم و ویژگی‌های این دو مدل گوشی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

بسیاری از افراد، گوشی شیائومی 12 پرو و برخی دیگر گلکسی اس 21 سامسونگ را می‌پسندند. این انتخاب تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد. البته موضوعات دیگری نیز در این امر دخیل هستند که موجب محبوبیت هر یک از این مدل‌ها شده است. در ادامه، هر یک از این ویژگی‌ها را نام می‌بریم.

وقتی بحث مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ به میان می‌آید، بسیاری از افراد گوشی Xiaomi 12 pro را انتخاب می‌کنند. زیرا آن‌ها اعتقاد دارند که عملکرد این گوشی بسیار بهتر از اس 21 سامسونگ است.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

از سوی دیگر، وقتی حرف از مقایسه دوربین و دوام گوشی همراه می‌شود، مدل Galexy S21 می‌درخشد. زیرا به نظر می‌رسد که این گوشی دوربین بسیار بهتری نسبت به شیائومی دارد.

اما کدام یک از این دو مدل گوشی بهتر است؟ به نظر شما هنگامی که کسی قصد خرید یک تلفن همراه با قابلیت‌های زیادی دارد، باید به چه نکاتی درباره آن توجه کرده و کدام یک از این دو مدل گوشی را انتخاب کند؟

موضوعات این مقاله می‌تواند در این حوزه به شما کمک بسزایی کند. بدین ترتیب، می‌توانید مطمئن باشید که تصمیم و خرید مطمئنی خواهید داشت. پس بادقت به ادامه مطلب توجه فرمایید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه وان پلاس 9 پرو با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه شیائومی ردمی نوت 10 با گلکسی A71

صفحه‌نمایش

اولین چیزی که در هر گوشی موبایل توجه افراد را به خود جلب می‌کند، صفحه‌نمایش آن است. اگر شما نیز قصد خرید یک گوشی جدید را دارید، باید در به این گزینه توجه بسزایی داشته باشید. زیرا این موضوع اهمیت زیادی در کیفیت تصاویر و ویدئوهای شما دارد.

برای مقایسه Xiaomi 12 pro و Galexy S21 Ultra خوب است بدانید که صفحه‌نمایش گوشی گلکسی اس 21 اولترا کمی بزرگ‌تر از نمایشگر شیائومی 12 پرو به نظر می‌رسد. به‌طوری‌که نمایشگر گوشی سامسونگ 6.8 و صفحه‌نمایش شیائومی 6.7 اینچ است.

علاوه بر این، نرخ نوسازی نیز در مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ و صفحه‌نمایش آن‌ها اهمیت زیادی دارند. نرخ نوسازی گوشی گلکسی سامسونگ 120 هرتز در نظر گرفته می‌شود.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

نمایشگر این گوشی با استفاده از نوعی شیشه محکم پوشانده شده است و همچنین گواهی IP68 هم دارد. این بدان معنی است که این تلفن همراه در برابر گردوغبار و حتی آب هم کاملاً مقاوم است. این امر موجب شده که تا حد زیادی موردتوجه کاربران قرار گیرد.

علاوه بر این، گوشی گلکسی S21 اولترا در فضای باز بیشتر از 1500 نیت روشنایی دارد. این امر باعث می‌شود که استفاده از آن در همه مکان‌ها با انواع نورها راحت باشد. همچنین اسکنر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه‌نمایش آن قرار دارد که استفاده از آن را برای مشتریان راحت‌تر می‌کند.

همان طور که در بررسی مقایسه شیائومی 12 و سامسونگ اس 21 اولترا گفتیم، صفحه‎نمایش Xiaomi نزدیک به 6.7 اینچ اندازه‌گیری شده است. نرخ نوسازی این گوشی هم مانند سامسونگ بوده و همان 120 هرتز است.

علاوه بر این، اسکنر اثر انگشت این تلفن همراه نیز در زیر صفحه‌نمایش آن قرار دارد. نمایشگر این گوشی نیز با استفاده از نوعی شیشه مخصوص پوشانده شده و از استانداردهای لازم پشتیبانی می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که حداکثر روشنایی این گوشی نیز مشابه همان 1500 نیت در فضای باز است.

درنهایت، برای مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ خوب است بدانید که صفحه‌نمایش هر دو تلفن همراه بسیار عالی هستند و شما می‌‌توانید مطابق سلیقه خود از آن استفاده کنید.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

این نمایشگرها کاملاً شفاف، مناسب برای استفاده و روشنایی زیاد هستند. بااین‌حال، از نظر دوام آن‌ها خوب است بدانید که برخی از افراد می‌گویند سامسونگ اولترا S21 بهتر است. زیرا این گوشی می‌تواند تا حد زیادی از خود در برابر آب و گردوخاک مقاومت کند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه گلکسی اس 21 با شیائومی می 11 اولترا

 دوربین

نکته دیگری که در مقایسه Xiaomi 12 pro و Galexy S21 Ultra مشاهده می‌کنیم، دوربین آن‌هاست. بسیاری از افرادی که قصد خرید گوشی را دارند، به دوربین آن توجه بسزایی می‌کنند.

زیرا با استفاده از یک دوربین خوب می‌توان وقایع را به زیبایی ثبت کرد. اگر شما هم برای خرید گوشی همراه به دوربین آن اهمیت زیادی می‌دهید، به این بخش توجه کنید.

برای بررسی مقایسه شیائومی 12 و سامسونگ اس 21 اولترا خوب است بدانید که گوشی سامسونگ اس 21 اولترا دارای چهار دوربین در بخش پشتی خود است.

دوربین اصلی این گوشی، کیفیت 108 مگاپیکسل دارد و سایر دوربین‌ها نیز کیفیت 12 مگاپیکسل، 10 مگاپیکسل (با قابلیت زوم 3 برابر) و همچنین دوربین 10 مگاپیکسل با قابلیت زوم 10 برابر هستند.

دوربین جلویی این تلفن همراه کیفیت 40 مگاپیکسل دارد. علاوه بر این، شایان‌ذکر است که دوربین اصلی این گوشی با کیفیت 108 می‌تواند با وضوح 8K فیلم‌برداری کند. این در حالی است که دوربین جلویی سامسونگ اس 21 اولترا می‌تواند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

در مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ مشاهده می‌کنیم که گوشی شیائومی 12 پرو قرار دارد که دوربین پشتی سه‌گانه دارد. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل بوده که در کنار یک لنز اولترا 50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم دوبرابر قرار گرفته است.

هر سه دوربین پشتی این تلفن همراه با همین کیفیت ارائه می‌شوند. دوربین جلویی این گوشی همراه هم 32 مگاپیکسل است و می‌تواند با وضوح 8k فیلم‌برداری کند. از سوی دیگر، دوربین جلویی آن هم این قابلیت را دارد که حداکثر با وضوح 1080 پیکسل فیلم‌برداری می‌کند.

به‌طورکلی، بسیاری از افراد اعتقاد دارند که دوربین گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra بهتر از شیائومی 12 پرو است. زیرا این دوربین قابلیت زوم بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر این، دوربین سلفی آن هم بهتر است و به همین دلیل هم افراد زیادی که به دوربین گوشی اهمیت می‌دهند، برند سامسونگ را انتخاب می‌کنند. اما به‌جز این موارد که در مقایسه شیائومی 12 و سامسونگ اس 21 اولترا وجود دارد، هر دو دستگاه تلفن برای عکاسی و فیلم‌برداری مناسب هستند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با آیفون 13 پرو

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با گلکسی اس 21 اولترا

 

عملکرد، حافظه، رم

مورد بعدی که باید مورد بررسی قرار دهیم، عملکرد، حافظه و رم این دو دستگاه است. این موارد در انتخاب هر مدل گوشی برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این موضوعات به شما کمک می‌کنند که از آن گوشی بهتر و باکیفیت‌تر استفاده کنید.

این مسائل همچنین در سرعت گوشی نیز تأثیر بسزایی دارد. اگر عملکرد، رم و حافظه گوشی برای شما مهم است و نمی‌دانید سامسونگ را انتخاب کنید یا شیائومی، به این بخش از مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ توجه فرمایید.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

گوشی شیائومی 12 پرو، دارای چیپست اسنپدراگون 8 از نسل یک قرار دارد. علاوه بر این، خوب است بدانید که عملکرد این مدل گوشی خیلی بهتر از نسل قبلی خود به نظر می‌رسد؛ زیرا چیپست آن تلفن اسنپدراگون 888 بود.

به همین دلیل هم گفته می‌شود که عملکرد آن نزدیک به 25 درصد بهتر از نسخه قبلی بود. از سوی دیگر، رم گوشی شیائومی 12 پرو هم 8 و 12 گیگابایت بوده و حافظه و فضای ذخیره آن نیز 128 و 256 گیگابایت است. البته نکته‌ای که باید بدانید، این است که شیائومی فضایی برای کارت حافظه SD ندارد.

این در حالی است که چیپست گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا 888 و پنج نانومتری است. علاوه بر این، رم این تلفن همراه هم 12 و همچنین 16 گیگابایت است.

این گوشی جذاب برای فضای ذخیره‌سازی، تنوع زیادی ارائه می‌دهد و این فضا از 128 گیگابایت تا 512 گیگابایت موجود است. اگر به دنبال گوشی با فضای ذخیره بالا هستید، می‌توانید سامسونگ اس 21 اولترا با فضای ذخیره 512 خریداری کرده و از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه ردمی نوت 9 با پوکو ایکس 3 پرو

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

 

باتوجه‌به موضوعات فوق‌الذکر، متوجه می‌شویم که عملکرد گوشی Xiaomi بهتر از Sumsung به نظر می‌رسد. همان طور که گفتیم، چیپست این گوشی 8 اسنپدراگون از نسل یک بوده که موجب شده عملکرد آن بهتر و سریع‌تر باشد. همچنین پردازنده (CPU) آن نیز قدرتمندتر از اسنپدراگون 888 است.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

در مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ گفته می‌شود که چیپست اسنپدراگون 8 نسل یک توانسته اسنپدراگون 888 را شکست دهد؛ بنابراین، اگر می‌خواهید گوشی شما سرعت بالایی داشته باشد، بهتر است نمونه شیائومی را انتخاب کنید.

نرم‌افزار

مورد دیگری که در مقایسه اس 21 اولترا و شیائومی 12 مورد بررسی قرار می‌دهیم، نرم‌افزار این دو مدل تلفن همراه است. این موضوع نیز تأثیر زیادی در جذب مشتری دارد و مطمئناً همه افراد ترجیح می‌دهند مدلی را انتخاب کنند که نرم‌افزار بهتری داشته باشد. در ادامه، این قابلیت را مشاهد می‌کنید.

گوشی همراه شیائومی 12 پرو دارای رابط کاربری MIUI 13 و مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 است. این در حالی است که گوشی سامسونگ S21 اولترا دارای نرم‌افزار One UI 3.1 و سیستم‌عامل اندروید 11 است. البته لازم به ذکر است که Galaxy S21 Ultra می‌تواند به‌روزرسانی لازم برای سیستم‌عامل اندروید 12 را نیز دریافت کند.

باتری

یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب هر مدل گوشی همراه باید به آن توجه کنیم، باتری آن است. زیرا عمر باتری تأثیر بسزایی بر دوام تلفن همراه دارد و بهتر است شما دستگاهی را انتخاب کنید که باتری بسیار خوبی داشته باشد. برای بررسی مقایسه Xiaomi 12 pro و Galexy S21 Ultra از نظر باتری، به این بخش توجه کرده و تلفنی با بهترین باتری را انتخاب نمایید.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

در مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ مشاهده می‌کنیم که ظرفیت باتری گوشی اس 21 اولترا 5000 میلی‌آمپر در نظر گرفته می‌شود. این گوشی قابلیت فست‌شارژ نیز داشته و ظرفیت آن 25 وات است. البته این میزان سرعت نسبتاً کمتر از گوشی‌های مدرن امروزی به نظر می‌رسد.

در مقابل گوشی سامسونگ اولترا اس 21، گوشی شیائومی 12 پرو قرار دارد. ظرفیت باتری این تلفن همراه 4600 میلی‌آمپر در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، ظرفیت آن هم 50 وات بوده که قابلیت فست‌شارژ پیروی می‌کند.

طبق گفته‌های این شرکت، گوشی شیائومی 12 پرو می‌تواند در عرض 18 دقیقه از صفر به 100 درصد برسد. این امر موجب شده که اغلب افراد خرید این گوشی را ترجیح بدهند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

مقایسه هوآوی نوآ 9 با شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

 

بررسی قیمت شیائومی 12 پرو در مقابل سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

قیمت نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هرکسی برای خرید گوشی همراه به آن توجه می‌کند. حتی بسیاری از افراد در ابتدا به قیمت گوشی نگاه کرده و بعد برای خرید آن تصمیم می‌گیرند.

در مقایسه Xiaomi 12 pro و Galexy S21 Ultra مشاهده می‌کنیم که قیمت هر دو گوشی تقریباً مشابه است و تفاوت آن‌چنانی ندارند. این قیمت نزدیک به 899 دلار است. البته گوشی سامسونگ اس 21 اولترا با قیمت 820 دلار در آمازون به فروش رسیده است.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

شیائومی 12 پرو یا سامسونگ گلکسی S21 اولترا؟

بعد از همه مسائلی که درباره مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ بررسی کردیم، متوجه شدیم که هر دوی این مدل گوشی‌ها قابلیت‌های بسیار خوبی دارند و ارزش آن‌ها نیز بالاست.

این در حالی است که اغلب افراد خرید گوشی شیائومی 12 پرو را ترجیح می‌دهند. زیرا ای تلفن همراه، قابلیت و عملکرد بهتری دارد. علاوه بر این، سرعت شارژ کردن آن نیز بسیار بیشتر است. بااین‌حال، دوربین گوشی سامسونگ اس 21 اولترا بسیار بهتر از شیائومی بوده و دوام بیشتری هم دارد.

بنا بر موضوعات گفته شده، اگر ما بخواهیم در مقایسه اس 21 اولترا و شیائومی 12 به این گوشی‌ها امتیاز بدهیم، به دستگاه شیائومی 12 پرو امتیاز 50 درصد را می‌دهیم. از سوی دیگر، به تلفن همراه Samsung Galaxy S21 Ultra نیز همان امتیاز، یعنی 50 درصد را می‌دهیم. این موضوع کاملاً به شما بستگی دارد.

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

کلام آخر

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ یکی از موضوعاتی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است. به همین دلیل هم ما در این مقاله به بررسی این امر پرداختیم و تمام ویژگی‌های میان این دو گوشی را برای شما نام بردیم. باتوجه‌به موضوعات مذکور، می‌توانید تلفن همراه موردعلاقه خود را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که این انتخاب کاملاً به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techarena24

نظر شما در خصوص مقایسه اس 21 اولترا و شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    اس ۲۱ در مقابل ۱۲ شیائونی حرفی برا گفتن نداره
    شما طرف سام هستین
    با یه دوربین ۵۰ درصد و دو ضعف بزرگ
    ام ۱۲ شیائونی اندروید ۱۲ فست شارژ عالی چیپ اسنپ دراگون عالی ۵۰ درصد
    از ۱۰ به شیائومی ۹
    از ۱۰ به سامسونگ ۷
    منصفانه

    پاسخ

    کسی،کهS21 ultra دست نگرفته نمیتونه قاطعانه نظر بده و قضاوت کنه.S21Ultra قطعاً یه گوشی شاخ و تمام عیارهست ازهمه لحاظ(دوربین حرفه‌ای،باطری بادرصدواقعی،ضدآب، نگهداری شارژ،رفرش‌ریت فوق‌العاده

    پاسخ

    صد در صد سامسونگ با اختلاف زیاد بهتره

    پاسخ

    قطعا شیائومی
    به دلایل فراوان
    رابط کاربری
    سرعت شارژ
    قیمت پایین تر
    رفرش ریت
    مناسب بازی
    نازک تر بودن گوشی
    زیبا تر بودن
    دوام

    پاسخ