;
coinex

اکتیویژن از لوگوی Call of Duty Modern Warfare 2 رونمایی کرد

با توجه به نتایج مالی سه ماهه اول کمپانی اکتیویژن بلیزارد برای سال مالی 2022 به‌نظر می‌رسد که Call of Duty Modern Warfare 2 در راه است. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه باشید.

چند روز پیش بود که استودیو Infinity Ward به‌یکباره تصویر پروفایل و بنر خود در پلتفرم توییتر را به رنگ سیاه درآورد. اما با روشن‌تر کردن صفحه نمایش متوجه شخصیت محبوب Ghost شدیم که برای اولین بار در Modern Warfare 2 به طرفداران معرفی شد. با این اتفاق متوجه آن شدیم که احتمال معرفی Call of Duty Modern Warfare 2 توسط استودیو سازنده بسیار نزدیک است.

حال با توجه به توییتی که اخیرا منتشر شده، از لوگوی این عنوان به‌صورت رسمی رونمایی شد. از این اطلاعات می‌توانیم متوجه شویم که بار دیگر کمپانی سازنده به سراغ سری Modern Warfare رفته است. در صفحه رسمی کال آف دیوتی تیزری کوتاه از لوگوی این بازی به نمایش درآمد و در آن به لوگوی Task Force 141 اشاره شد. اگر از طرفداران این مجموعه باشید، باید بدانید که Task Force 141 شامل قهرمانان اصلی CoD: Modern Warfare 2 در سال 2009 بودند.

از لوگوی عنوان Call of Duty Modern Warfare 2 رونمایی شد

طبق گفته کمپانی اکتیویژن بازی Modern Warfare 2019 که ریبوتی از نسخه 2007 بود، تا به امروز موفق‌ترین عنوان این مجموعه بوده و فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که در هفته پیش رو اکتیویژن بازی CoD: Modern Warfare 2 را برای افرادی در NFL به نمایش خواهد گذاشت.

اکتیویژن از لوگوی Call of Duty Modern Warfare 2 رونمایی کرد

 

در اوایل سال 2022 در فوریه، ناشر بازی تایید کرد که Call of Duty Modern Warfare 2 از پایه با یک موتور گرافیکی کاملاً جدید در حال توسعه است. طبق آنچه گزارش شده بود، این بازی نسبت به سری قبلی خود دارای خشونت واقع گرایانه‌تری است و در این زمینه شاهد پیشرفت‌های خوبی خواهیم بود. از تغییرات این عنوان جدید Infinity Ward می‌توان به Weapon Jamming نیز اشاره کرد. به نظر می‌رسد داستان این عنوان روایتی درگیر کننده خواهد داشت. روایتی سنگین و تاریک که در آن هیچ برنده‌ای وجود نخواهد داشت.

عنوان Call of Duty Modern Warfare 2 تنها بازی شوتری نیست که Activision برای سال جاری برنامه ریزی کرده است. نسخه بعدی Warzone یک بازی رایگان در سبک بتل رویال خواهد بود که به نسخه اصلی خود پایبند بوده اما به گفته سازندگان این عنوان از نو ساخته خواهد شد. کال آف دیوتی وارزون برای اولین بار در اسفند 99 (مارچ 2020) در CoD: Modern Warfare 2019 منتشر شد. از آن به بعد این بازی با محتوای متعددی نظیر Black Ops: Cold War و Vanguard توسط اکتیویژن پشتیبانی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد عناوین جدید اکتیویژن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگر این گوست خیلی خفن میشه اسم این گوست سیزن 12هستش من گوست جمیل ینی گوست معمولی رو دارم اگر اینو بده من اکانتم میفروشم اسکین زیادی داره ولی الان نا میخوام سی پی ریگان بزنم حدود ۲۰۰۰سی پی و جوکر هم گردون میزنم

    پاسخ