;
coinex

شیائومی به دنبال رقابت با گلکسی زد فولد 3 است

گوشی‌ شیائومی با اسم‌رمز «zizhan» به منظور رقابت شیائومی با گلکسی زد فولد 3 به زودی معرفی خواهد شد که احتمال می‌رود همان شیائومی میکس فولد 2 باشد.

اطلاعات کشف شده از کدهای MIUI نشان می‌دهند که یک گوشی شیائومی در راه است که احتمالا رقیب سرسختی برای گوشی‌های تاشوی سامسونگ خواهد بود. در ادامه این مطلب به ویژگی‌های گوشی «zizhan» که برای رقابت شیائومی با گلگسی زد فولد 3 در حال توسعه است، می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

رقابت شیائومی با گلکسی زد فولد 3

هنوز به طور قطعی نمی‌توان در مورد اینکه این گوشی جدید همان شیائومی Mix Fold 2 است یا نه، اظهار نظر کرد. همچنین شیائومی به‌تازگی پتنت جدیدی را ثبت کرده که به نظر می‌رسد، اسم رمز zizhan همان میکس فولد 2 باشد. اگر چنین باشد، می‌توان حدس زد که این گوشی، از یک صفحه‌نمایش داخلی 8 اینچی LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار خواهد شد. این قابلیت ویژه در مقایسه با گلکسی زد فولد 3 که از نمایشگر داخلی 7.6 اینچی بهره می‌برد، یک برگ برنده برای شیائومی محسوب می‌شود.

رقابت شیائومی با گلکسی زد فولد 3

همچنین گفته شده است که zizhan درست همانند Mi 10 شیائومی، از یک صفحه نمایش بیرونی 6.7 اینچی بهره‌مند است؛ پس انتظار می‌رود که این نمایشگر با رزولوشن 2340 در 1080 و همچنین نرخ نوسازی 90 هرتز نیز ارائه شود. تنها تفاوت صفحه‌نمایش این گوشی با Mi 10 شیائومی، خمیدگی لبه‌های صفحه‌نمایش است که همین موضوع باعث ایجاد اختلاف اندازه نمایشگر بیرونی گوشی تاشو جدید، با Mi 10 شیائومی خواهد شد.

با توجه به تصاویر منتشر شده از zizhan می‌توان گفت که طراحی و ساختار ماژول دوربین این گوشی کاملا متفاوت از نسخه Mi Mix Fold بوده و دوربین مربعی شکل، جایگزین دوربین مستطیلی در می میکس فولد شده است. به نظر می‌رسد که دوربین سلفی این گوشی همانند شیائومی میکس فولد، در بالای صفحه‌نمایش در قسمت بیرونی آن تعبیه شده باشد، اما مشخص نیست که آیا این گوشی تاشو شیائومی، همانند سامسونگ، به فناوری دوربین زیر نمایشگر مجهز است یا خیر.

همچنین پردازنده این گوشی تاشو پرچم‌دار، اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام خواهد بود و قرار است در بازار جهانی عرضه شود. هرچند برخی گزارش‌ها از وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در این گوشی خبر می‌دهند.

رقابت شیائومی با گلکسی زد فولد 3

شیائومی برای رقابت با گلکسی زد فولد 3 باید قیمتی را برای این گوشی در نظر بگیرد تا نظر کاربران را به خود جلب کند. گفتنیست که اولین گوشی تاشو شیائومی با 9999 یوان (معادل 1540 دلار) در بازار چین به فروش رسید که این قیمت‌گذاری با توجه به عرضه این دستگاه در چین، تعیین شده بود. همچنین گلکسی زد فولد 3 نیز مدتی پیش با قیمت اولیه 1799 دلار عرضه شد که هم‌اکنون برخی شایعات از ارزان‌تر بودن گلکسی Z Fold 4 با وجود قلم S Pen و ویژگی‌های قبلی خبر می‌دهند. بنابراین میکس فولد 2 علاوه بر ارائه ویژگی‌های فوق‌العاده، می‌بایست قیمت مناسبی هم داشته باشد تا بتواند رقیب سرسختی برای گلکسی زد فولد 3 معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد رقابت شیائومی با گلکسی زد فولد 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر