;
coinex

رندرهای Galaxy A04s طراحی جدیدی را نشان می‌دهند

طبق گزارشات دریافتی، رندرهای Galaxy A04s نسبت به دستگاه‌های نسل قبلی، از طراحی بهتری برخوردار هستند. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات آن آشنا شویم.

در حال حاضر، سامسونگ بر روی جانشینِ گلکسی A03S، با نام A04S کار می‌کند. استیو همرستوفر با نام مستعار «Onleaks» بزرگترین فاش‌کننده اطلاعات سامسونگ، در حال حاضر با سایت GizNext همکاری می‌کند و اولین رندرهای Galaxy A04s را منتشر کرده است.

رندرهای Galaxy A04s

می‌توان اظهارکرد که عمده‌ترین تفاوت ظاهری این سری با سری قبلی، طراحی متفاوت قاب پشتی این دستگاه و زیبایی آن است. رندرهای گلکسی A04S نشان می‌دهند که طراحی این تلفن همراه نسبت به گوشی‌های قبلی پیشرفت محسوسی داشته؛ مثل کمتر شدن میزان حاشیه‌های اطراف نمایشگر.

رندرهای Galaxy A04s

شرکت سامسونگ هنوز هم علاقه‌ خاصی به استفاده از ناچ قطره‌ای دارد و فعلا در این مدل هم، از پانچ هول استفاده نکرده است. طبق گزارشات دریافت شده، انتظار می‌رود که این تلفن همراه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن +HD باشد.

از طرفی قاب پشتی گوشی هوشمند Galexy A04S تغییر کرده و قسمت ماژول دوربین کاملا به‌روز شده است. در مورد قسمت دوربین باید بازگو کنیم که شرکت سامسونگ مانند قبل، به همان سه دوربین اکتفا کرد که هر سه دوربین، به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و هیچ تفاوتی با مدل‌های قبلی ندارد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد سنسورها و جزئیات دوربین A04S در اختیار نداریم.

طبق گزارشات سایت GizNext، این تلفن همراه دارای ابعاد ۷۶.۵×۹.۱۸×۱۶۴.۱۵ میلی‌متر است. سنسور اثر انگشت بر روی قسمت پاور گوشی قرار گرفته و حالت یکپارچه دارد. بر روی لبه‌ پایینی فریم این تلفن همراه، خروجی صدای بلندگو و جک 3.5 میلی‌متری دیده می‌شود. این احتمال وجود دارد که خشاب سیم‌کارت، بر روی لبه سمت چپ فریم قرار بگیرد. این دستگاه درگاه USB TYPE- C خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای Galaxy A04s چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر