;
coinex

موتورولا Edge 30 با نمایشگر 144 هرتزی OLED رونمایی شد

موتورولا Edge 30 باریک‌ترین گوشی هوشمند 5G در بازار با نمایشکر 144 هرتزی OLED رونمایی شد. Edge 30 با مشخصات قابل قبول یکی از بهترین گوشی های میان‌ رده بازار است.

شرکت موتورولا از جدیدترین نسخه از گوشی‌های سری Edge خود با نام Edge 30 رونمایی کرد. گوشی Edge 30 نسخه بهبود یافته Edge 20 است که توسط شرکت موتورولا عرضه جهانی شد.

ویژگی‌های سخت افزاری موتورولا Edge 30

گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 30 دارای پردازنده Snapdragon 778G Plus به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. برای یک گوشی میان رده بازار Snapdragon 778G Plus پردازنده‌ای قدرتمند به حساب می‌آید.

گوشی Edge 30 بر روی کاغذ مشخصات فنی قوی‌تری نسبت به Edge 20 است؛ اما در عمل تفاوت عملکردی چندانی با پردازنده‌های نسل قبلی ندارد.

موتورولا Edge 30 با نمایشگر 144 هرتزی OLED رونمایی شد

صفحه نمایش و دوربین گوشی Edge 30

بر خلاف سخت افزار، در قسمت صفحه نمایش و دوربین Edge 30 شاهد پیشرفت چشمگیری نسبت به سری پیشین هستیم. گوشی موتورولا Edge 30 دارای سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی است.

از دیگر تغییرات ایجاد شده در نسل جدید گوشی‌های Edge می‌توان به بهبود نرم افزار پردازش تصاویر اشاره کرد. در نسخه جدید شاهد ویژگی فوکوس تمام پیکسلی خواهیم بود. این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده است که از 100 درصد پیکسل‌های دوربین هنگام فوکوس (به جای فوکوس 3 درصدی استاندارد) استفاده می‌کند.

فوکوس به وسیله دوربین گوشی Edge 30 بسیار ساده‌تر از قبل شده است و به طور تقریبی در تمام فضاها دقت بالاتری ارائه می‌دهد. دوربین این گوشی همچنین دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است که لرزش‌ها و حرکات کوچک را از بین می‌برد.

دوربین موتورولا Edge 30، انتخابی عالی برای تولیدکنندگان محتوا

در گوشی Edge 30 شرکت موتورولا ویژگی‌هایی منحصر به فرد برای تعامل بهتر تولیدکنندگان محتوا با برنامه‌هایی نظیر Instagram ،TikTok و WhatsApp تعبیه شده است. نرم افزار جدید، تصاویر را بهتر از قبل پردازش می‌کند و همچنین نویز کمتری در عکس‌های خروجی Edge 30 دیده می‌شود.

موتورولا Edge 30 با نمایشگر 144 هرتزی OLED رونمایی شد

تنها عیبی که می‌توان بر صفحه نمایش Edge 30 گذاشت، کیفیت فیلم‌های دوربین جلو است. این گوشی صفحه نمایشی از نوع OLED با نرخ تازه سازی 144 هرتزی و پشتیبانی از +HDR10 دارد.

سایر امکانات Edge 30

گوشی میان‌رده شرکت موتورولا از باتری 4020 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. به لطف شارژر عجیب 30 واتی موتورولا، تنها با چند دقیقه شارژ تا ساعت‌ها قادر به استفاده از گوشی خود خواهید بود.

از دیگر ویژگی‌های موتورولا اج 30 می‌توان به اسپیکرهای دوگانه Dolby Atmos اشاره کرد. علاوه بر 5G، گوشی Edge 30 از آخرین نسل استاندارد وای فای به نام Wi-Fi 6E بهره می‌برد. Wi-Fi 6E از طیف 6 گیگاهرتزی برای ارائه اتصالات پایدارتر، سرعت اینترنت بیش از 1 گیگابیت بر ثانیه و تأخیر کمتر استفاده می‌کند.

قیمت گوشی موتورولا Edge 30

Edge 30 دارای قیمت اولیه 449.99 یورو (479 دلار) برای مدل 128 گیگابایتی است. در حال حاضر این گوشی در بازارهای منتخب اروپا در دسترس است و در بازارهای استرالیا، هند، آمریکای لاتین و خاورمیانه نیز در هفته‌های آینده عرضه خواهد شد.

سری گوشی‌های Edge شرکت موتورولا به لطف نرم‌افزار و سخت افزار مناسب تجربه کاربری خوشایندی برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. این قضیه در مورد Edge 30 نیز صدق می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی موتورولا Edge 30 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    قیمتش فکرکنم کمی بالاست

    پاسخ