;
coinex

قابلیت پین کردن پست به اینستاگرام اضافه می‌شود

قابلیت پین کردن پست به اینستاگرام در حال آزمایش است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که پست‌های قدیمی‌تر را در بالای پروفایل خود، پین کنند.

پس از اضافه شدن قابلیت پین کردن استوری‌ها با عنوان هایلایت که به کاربران امکان پین کردن همیشگی استوری‌ها را در صفحه پروفایل خود می‌داد، حال اینستاگرام بر روی قابلیت جدید خود که پین کردن پست در صفحه پروفایل است، کار می‌کند.

یکی از نمایندگان متا در این‌باره به وب‌سایت تک‌کرانچ گفت: «ما در حال آزمایش ویژگی جدیدی هستیم که به افراد امکان می‌دهد تا پست‌ها را در صفحه پروفایل خود به نمایش بگذارند.» در ادامه به جزئیات بیش‌تری از قابلیت پین کردن پست به اینستاگرام می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

آزمایش قابلیت پین کردن پست به اینستاگرام

قابلیت پین کردن پست‌ در اینستاگرام درواقع به دیده‌شدن بیش‌تر پست‌های قدیمی در بین صدها پست جدید دیگر، کمک می‌کند. کاربران تنها کافیست منوی سه نقطه کنار هر پست را انتخاب کنند و گزینه Pin to your profile را برای پست موردنظر خود فعال کنند تا سریعا پست را در معرض دید بگذارند یا پستی را تبلیغ کنند و در عین حال، پست‌های جدید را هم به اشتراک بگذارند. این قابلیت برای تولیدکنندگان محتوا که پست‌های زیادی را در صفحه خود دارند و نیاز دارند که پست‌های قبلی نیز دیده شوند، می‌تواند بسیار کاربردی باشد.قابلیت پین کردن پست در اینستاگرام

همچنین قبل از اضافه شدن این قابلیت جدید به پلتفرم اینستاگرام، کاربران می‌توانستند، پست‌های مورد نظر خود را که قصد داشتند بیش‌تر دیده شود، به قسمت هایلایت اضافه کنند که این کار تقریبا مشابه با قابلیت پین کردن پست به اینستاگرام است. اما این ویژگی جدید، باعث راحت‌تر شدن پین کردن پست‌ها شده است و مستقیم به کاربران این امکان را می‌دهد تا پست‌های قدیمی‌تر خود را در بالای صفحه پروفایل به نمایش بگذارند. گفتنیست که این قابلیت تا حدی شبیه به قابلیت پین کردن توییت‌ها در توییتر است.

در آخر باید بگوییم که در حال حاضر پین کردن پست در مرحله آزمایشی قرار دارد و این قابلیت تنها برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس است؛ اما به محض فعال شدن، قطعا جزو ویژگی‌هایی قرار می‌گیرد که تا به الان بسیار مورد استقبال کاربران اینستاگرام قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد قابلیت پین کردن پست در اینستاگرام، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر