;
coinex

فیلم انفرادی رضا عطاران از گیشه 100 میلیادی عبور می‌کند؟

فیلم انفرادی رضا عطاران ، مهدی هاشمی و احمد مهرانفر برای فتح گیشه خواهد آمد. قیلم انفرادی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان در صف اکران عید فطر قرار گرفت.

فیلم‌های کمدی همیشه یکی از ژانرهای مورد علاقه مخاطبان محسوب می‌شدند؛ به همین دلیل، خیلی از کارگردان‌ها به این ژانر روی آورده‌اند. یکی از این افراد، مسعود اطیابی است. کارگردانی که با آثار جدی کارش را در سینما آغاز کرد، اما خیلی زود به ژانر کمدی روی آورد. خروس جنگی، اخلاقتو خوب کن و تگزاس 1 و 2 از جمله فیلم‌های کمدی این کارگردان هستند.

اکران فیلم انفرادی رضا عطاران در عید فطر

تهیه کننده فیلم انفرادی درباره اینکه چرا فیلمش را در نوروز اکران نکرده توضیح داد که تا چند سال آینده، اکران نوروزی بی رمقی را در پیش خواهیم داشت؛ چرا که ماه رمضان با تعطیلات نوروزی مقارن خواهد شد. به همین دلیل، اکران فیلم انفرادی رضا عطاران برای اکران نوروزی مناسب نبود. از طرفی ترکیب نامناسب فیلم‌های اکران نوروزی امسال، باعث شد  مخاطبان کمتری به سینما بروند.

اکران فیلم انفرادی رضا عطاران در عید فطر

ابراهیم عامریان که سال گذشته فیلم دینامیت را به صورت نامحدود در اکران داشت، در ادامه درباره اکران عید فطر  توضیح داد که عید فطر بهترین زمان برای نجات گیشه کل سال است. از طرفی فیلم انفرادی بنا به شرایط و قوانین اکران روی پرده سینماها خواهد رفت. او انتظار دارد که قوانین تغییر کنند؛ چرا که همه فیلم‌ها توان سرگروهی در 12 هفته اکران قانونی‌شان را ندارند.

فیلم دینامیت درحالی از روی پرده سینماها پایین آمد، که در روزهای منتهی به سال جدید، هفته‌ای دو میلیارد تومان فروش داشت. به همین خاطر ابراهیم عامریان معتقد است اگر فیلم دینامیت در نوروز هم به اکرانش ادامه می‌داد، از همه فیلم‌های نوروزی بیشتر می‌فروخت. همچنین تهیه کننده انفرادی معتقد است، اگر فیلمی خوب باشد، در شرایط کرونایی هم می‌تواند سود بالایی از اکران ببرد.

فیلم انفرادی رضا عطاران به دنبال فروش 100 میلیاردی

ابراهیم عامریان، تهیه کننده فیلم انفرادی، معتقد است فروش 100 میلیاردی فیلم دور از ذهن نیست. ابراهیم عامریان همچنین توضیح داد که زمانی فیلم‌های اکشن جمشید هاشم‌پور مردم را شیفته سینما کرد. در سال‌های اخیر، فیلم‌های کمدی گیشه‌ها را فتح کردند. حالا فیلم انفرادی با ترکیب دو ژانر اکشن و کمدی تلاش می‌کند، اتفاق جدید را رقم بزند. به نظرم مخاطبین با فیلم ارتباط خوبی برقرار کنند.

فیلم انفرادی

ابراهیم عامریان درباره تبلیغات فیلم‌ها در صدا و سیما بیان کرد که صدا و سیما به فیلم دینامیت هیچ تبلیغی نداد. درباره فیلم انفرادی هم هنوز منتظر اعلام نظرشان هستیم.

یکی از مشکلاتی که تهیه کننده با پخش تریلر فیلم‌هایشان دارند، برخورد سلیقه‌ای صدا و سیما با فیلم‌هاست. به همین خاطر، در سال‌های اخیر فیلم‌های بسیاری بدون پخش تبلیغاتشان از صدا و سیما راهی اکران شدند و در برخی موارد فروش خوبی را به ثبت رساندند.

چندسال پیش هم رامبد جوان با فیلم قانون مورفی ترکیبی از کمدی و اکشن را به نمایش گذاشت. همین امر باعث فروش بالای فیلم شد. حالا باید دید فیلم انفرادی جدیدترین ساخته مسعود اطیابی گیشه را فتح خواهد کرد یا نه؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فیلم انفرادی رضا عطاران چیست؟ نظرات خود را با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    شوخی های جنسیتی چیپ، واقعا مسخره و حوصله سر بر، یکی از بدترین کمدی های امسال بود که در سینما دیدم و متاسفانه حیف پول. بجای این فیلمای مسخره، راز بقا رو ببینید عالیه

    پاسخ

    حیف وقت و پول که صرف این فیلم شد

    پاسخ

    با سلام فیلم کمدی هم باید شرافتمندانه باشه حداقل 2 ساعت سرگرم کنه فیلم گشت 3 و دینمایت شاید بدترین فیلم تاریخ همه سینما جهان بودند که گشت 3 رکورد زد تحوع اورترین افتضاع ترین لمپن ترین فیلم بود… ولی سگ بند و انفرادی اگر سینما رو برای سرگرمی بخواهی عالی هست انفرادی سگ بند کمدی های قابل احترام هستند کم فیلم کمدی که حداقل باعث خنده بشه ساخته میشه ولی تو چند سال اخیر چشم گوش بسته و امسال سگ بند و انفرادی برای مردم افسرده از اقتصاد افسرده از منزوی بودن حکومت برای تفریح 2 ساعت شادی حتما فیلم انفرادی سگ بند رو بینید من تو هنر هفتم شاید مثل فراستی باشم ولی همیشه فیلم برای تفکر اندیشه نیست فیلم با شرف کمدی فیلم هست که حداقل خنده به لب بیاره ار ته دل بخندیم از طرف من فیلم انفرادی و سگ بند رو نگاه کنید دانشجو رشته سینما و هنرهای تجمسی

    پاسخ

    خیلی طنزش بچگونه بود
    جاهای خنده دار داشتا ولی اکثرش تخیلی و بچگونه با شوخی های سخیف …

    پاسخ

    دقیقا،
    یه کار سخیف و اول تا آخر پر از دیالوگ ها و صحنه های همراه با شوخی های جنسی،
    انگار چهار تا نوجوون کلیپ درست کرده باشند،
    نه داستان و فیلم نامه
    نه موسیقی متن
    نه …
    بدون یه ذره هنر و صرف وقت و ظرافت برای تولیدش،
    متاسفم

    پاسخ