;
coinex

تتوی سحر قریشی برای دومین بار به سبک امیر تتلو [+استوری عجیب سحر در ویلای تتلو]

تتوی صورت سحر قریشی به سبک امیرتتلو، خبری است که اخیرا سر و صدای زیادی را به‌پا کرده است برای دیدن جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار‌ حواشی هنرمندان سینما و تلویزیون، بعداز ازدواج تعجب برانگیز و جنجالی سحرقریشی با امیرتتلو، اخیرا سحر قریشی تصمیم به انجام کاری با ریسک بالا شده است. او می‌خواهد مانند همسرش تتو کند. حال با این همه خبرهای جورواجور و بحث برانگیزی که از این زوج می‌شنیدیم، خالکوبی سحر قریشی نیز دور از انتظار نبوده است. باید دید این تصمیم خانم بازیگر چه تاثیری بر شغلش خواهد گذاشت این احتمال می‌رود از سینمای ایران ممنوع التصویر گردد.

تتوی صورت سحر قریشی به سبک امیر تتلو

پس از انتشار عکس اولین تتوی سحرقریشی به سبک تتلو، واکنش های زیادی را در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام داشته است. چند وقتی از شروع عاشقانه رابطه تتلو با سحر قریشی نگذشته که این بار شاهد انتشار عکسی منتسب به خالکوبی سحرقریشی در اینستاگرام را شاهد بودیم. پس از انکار خانم بازیگر از رابطه‌اش با تتلو ویدیوهایی منتشر شد که این ادعا خانم بازیگر را رد می‌کرد.

پس از گذشت مدتی از رابطه این دو سحر قریشی با انتشار عکسی در اینستاگرامش از تتو صورتش خبرداد و نوشت:

این هم از اولین طرح تتوی صورتم که طراحی‌اش به اتمام رسید، تصمیم سختیه چون من واقعا صورتم را دوست دارم ولی در این حالت منحصر به فرد بنظر می‌رسم بیشتر دوستش دارم. این حرکت میتونه تابوی عقاید سخت برای خانم ها را در ایران بشکند و به آنان جرئت بیشتری بدهد. امیدوارم به خانم‌هایی که جرئت تغییر کردن دارند کمکی کرده باشم. من قصد دارم بیشتر و بهتر از قبل در راه اهدافم قدم بردادم و تابویی بزرگ را برای بانوان بشکنم.

وی در ادامه گفته است: «مشابه همین عمل را نیز همسرم انجام داد که سال ها بعد مردم متوجه میشن که ایشون چه قدم بزرگی را برایشان برداشته چون انجام این کار واقعا دل بزرگی می‌خواهد. نظر شما چیه؟ تصمیم شما هر چه که هست من تصمیم را گرفتم و به زودی انجامش می‌دهم.»

تتوی صورت سحر قریشی
تتوی صورت سحر قریشی

امیر تتلو مدت‌هاست که یکی از پر حاشیه‌ترین خوانندگان ایرانی است که در ترکیه زندگی می‌کند. او با گذاشتن عکس جدید سحر قریشی با امیر تتلو در اینستاگرام تتلو جنجال دیگری به پا کرد.  تتلو نیز با انتشار عکسی به همراه سحر قریشی نوشت:

«امشب وقت تتومونو دادیم حاج خانم خیلیا از من میپرسن که بَد نیست اگه تتو آرتیستِ خانم ها مرد باشه یا بر عکس ؟ اگه تتو جای معقولی باشه و فاصله حفظ بشه و خودتون بالاسر کار باشین !

از نظر من هیچ اشکالی نداره چون تتو قراره سالها بمونه رو بدن و مهمه که با آرتیست خوب کار بشه !!

تتوی سحر قریشی

من خودم اکثرا دوست دارم خانمم با خانم ها کار کنه و اگرم با مردها کار قراره باشه بکنه خودم کنارش وایمیسم تا کارش تموم شه و حواسم به فاصله و مکالمه و نگاه و همه چیز هست.»

به نقل از برنا، از آن جا که تتلو اعلام کرده است که تصمیم دارد با حضور تمام طرفدارانش مراسم ازدواجش با سحر قریشی را برگزار کند، شنیده می شود در روز ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با کنسرت تتلو قرار است مراسم ازدواج آن ها نیز با حضور شرکت کنندگان در کنسرت برگزار شود.

در ادامه کلیپی کوتاه از تتوی سحر قریشی را می‌بینید:

فیلم تتوی دوم سحر قریشی روی دستش را از اینجا تماشا کنید

فیلم قدم زدن دوتایی امیر تتلو و سحر قریشی

با توجه به شایعاتی که قبلا در مورد رابطه سحر قریشی و امیر تتلو وجود داشت، گمان می رود که این دو وارد رابطه ای عاشقانه با هم شده باشند. فیلم قدم زدن این دو در خیابان‌های ترکیه را در فایل زیر تماشا کنید:

استوری عجیب اینستاگرام سحر قریشی

سحر قریشی در آخرین استوری خود ویدیوی عجیبی را در ویلای امیر تتلو منتشر کرده است. فیلم این استوری را در ادامه تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره تتوی صورت سحر قریشی چیست؟ بنظر شما سحر قریشی درسینمای ایران ممنوع کار می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    به کسی چه چه غلطی میکنه این دختره اصلا بره شکل آفتاب پرست خودشو درست کنه بشن دوتا افتاب پرست، به خودشون مربوطه، اه حالم بهم خورد تمام فضای مجازی پرشده از اینکه این دوتا چه غلطی میکنن.

    پاسخ

    ول کنید این دختره لات رو

    پاسخ

    منم میگم تو زندگی دیگران نباید سرک کسید اما دیگع ایناهم شورش رو دراوردن 😤گوگل پر شده از عکس های بازیگرا مگه اونا چه گناهی کردن غیر از اینکه از کشور رفتن ریحانه پارسا چرا لخت باید بشه تتلو چرا اینقدر تتو داره

    پاسخ

    شاید امیر تتلو قبلا هزار تا دوست دختر داشته بود ولی الان این دو تا دارن زندگیشون رو می‌کنن به من و شما ربطی ندارد چرا دست سحر خانم روز به روز تعداد تتو هاش داره میرع بالا
    آدم باید شعور داشته باشه تو زندگی دیگران سرک نکشه :/ خوشبخت شن 🙂

    پاسخ

    ی عکس از تو آدامس خرسی دراورده چسبونده رو دست این میگه تتو….حالا گیریم تتو کردی ب ما چ….گمشید سر زندگیتون

    پاسخ

    واقعا حالمونو بهم زدین دیگه. صبح پا میشی اولین چیزی که میبینی قیافه زشت این ۲ تاس

    پاسخ

    فکرکنم بجزتتلووسحرمسخره که ازفرط پول وثروت زیاد نمیدونن چکارکنن بحث های مهم تری هم داریم.تجاوزـزورگیری. دزدی. تجاوز. سرقت مسلخانه. گروگانگیری. و…….. که هرروززیادتروجاافتاده ترمیشن. سحروتتلوهر**** هستن دارن زندگیشونومیکنن اگه شماهابزارین. یروزمینویسن.آرایش سحر.پیاده روی سحروتتلو. ورزش سحروتتلو. آبخوردن سحروتتلو. *****سحروتتلو.باباولکنین اصلاغلط کردن اینا

    پاسخ

    دقیقا 👌🤦🏻‍♀️

    پاسخ

    چقدر نسخره😣

    پاسخ

    این اصن دست سحرقریشی نیس و اینم تتوی سحرقریشی نیست

    پاسخ