;
coinex

نخستین تصویر از فیلم Amsterdam با بازی مارگو رابی، تیلور سوئیفت و کریستین بیل

فیلم Amsterdam جدیدترین ساخته دیوید.ا.راسل است. پس از گمانه زنی‌های بسیار درباره فیلم پرستاره راسل، نخستین تصویر از فیلم Amsterdam در رویداد سینمایی سینماکان نمایش داده شد.

تماشاگرانی که در پنل سینماکان دیزنی حضور داشتند، موفق به دیدن نخستین تصویر از فیلم آمستردام ساخته جدید دیوید. ا. راسل شدند. فیلم جدید راسل از جمله سرمایه‌گذاری‌های کمپانی قرن بیستم است. کمپانی‌ای که دیزنی آن را خریداری کرده است. به همین دلیل در پنل دیزنی از فیلم آمستردام رونمایی شد.

نخستین تصویر از فیلم Amsterdam

تونی چمبرز، رئیس بخش دیزنی تئاتر، فیلم Amsterdam را در سینماکان معرفی کرد و گفت: «راسل به عنوان نویسنده و کارگردان، ستاره‌های بزرگی را در فیلم آمستردام گرد هم آورده است، تا اثری حماسی جنایی رمانتیک را روایت کند.» فیلم آمستردام در دهه 1930 اتفاق می‌افتد و داستان سه رفیق را دنبال می‌کند که شاهد یک قتل هستند و خودشان مظنون می‌شوند و سعی می‌کنند بفهمند واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

فیلم Amsterdam

دیوید. ا. راسل، نویسنده و کارگردان این فیلم، پنج نامزدی اسکار را در کارنامه خود دارد، از جمله دو نامزدی در سال 2014 برای بهترین کارگردانی فیلم‌ کلاهبرداری آمریکایی (American Hustle) و بهترین فیلمنامه اصلی به طور مشترک با اریک وارن سینگر برای همین فیلم، بهترین کارگردان و فیلمنامه اقتباسی برای فیلم Silver Linings Playbook در سال 2013 و بهترین کارگردانی برای فیلم مبارز (Fighter) در سال 2011.

فیلم آمستردام به لحاظ تیم بازیگری چیزی کم ندارد. از بازیگرانی که در فیلم آمستردام ایفای نقش می‌کنند، می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

مارگو رابی، آنیا تیلور جوی، رابرت دنیرو، و کریستین بیل، جان دیوید واشنگتن، رامی ملک و زویی سالدانا مایک مایرز، تیموتی اولیفانت، مایکل شانون، کریس راک، آندریا رایزبورو، رامی مالک، ماتیاس شوئنارتس و الساندرو نیولا.

این فیلم سومین همکاری راسل با کریستین بیل، پس از فیلم «مبارز» و «کلاهبرداری آمریکایی» است. همچنین چهارمین همکاری راسل با بازی دنیرو، پس از فیلم «جوی»، «کلاهبرداری آمریکایی » و «دفترچه بازی نقره‌ای» است. نکته جالب توجه حضور تیلور سویفت در فیلم راسل است. سوئیفت تنها چهار نقش آفرینی را در کارنامه خود دارد. او برای اولین حضورش در فیلم روز ولنتاین  برنده گرمی سال 2010 شد. سوئیفت در سال 2019 در فیلم «گربه‌ها» به کارگردانی تام هوپر ایفای نقش کرد.

دیزنی قصد دارد، فیلم Amsterdam را در تاریخ 4 نوامبر 2022 اکران کند. به طور قطع «آمستردام» یکی از فیلمهای مهم فصل اسکار 2023 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نخستین تصویر از فیلم Amsterdam چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: indiewire

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر