;
coinex

تیزر سریال کره ای مانی هایست منتشر شد [+تاریخ پخش]

پس از موفقیت سریال اسپانیایی «خانه کاغذی»، نتفلیکس از ساخت نسخه کره‌ای این سریال خبر داد. به‌تازگی تیزر سریال کره ای مانی هایست نیز منتشر شده است.

سریال اسپانیایی Money Heist یا La casa de papel یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های غیرانگلیسی زبان در نتفلیکس بود و کره‌جنوبی هم تصمیم گرفت نسخه‌ای از این سریال را تولید کند. گفته می‌شود که فیلم‌برداری این سریال به تازگی به پایان رسیده و اخیرا، تیزری از آن نیز منتشر شده است. در ادامه این مطلب به زمان پخش این سریال و همچنین بازیگران آن می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

تیزر سریال کره ای مانی هایست

با توجه به تیزر سریال کره ای مانی هایست می‌توان گفت یو جی تائه، کیم یون جین و پارک هائه سو از بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. یو جی تائه در این سریال نقش پروفسور را بر عهده دارد و یون جین نقش راکل ماریو.

پارک هائه سو در نقش برلین، کیم جی هون در نقش دنور و در نهایت جئونگ جونگ سئو در نقش توکیو ایفای نقش می‌کنند. گفتنیست که نسخه اسپانیایی خانه کاغذی (به اسپانیایی La casa de papel) یا سرقت پول (Money Heist) در ابتدا از شبکه آنتنا 3 اسپانیا پخش می‌شد که پس از جذب مخاطبان بسیار، نتفلیکس تصمیم به خریدن حق پخش آن گرفت و پس از آن، نخستین فصل آن در سال 2017 منتشر شد و فصل پنجم به عنوان آخرین فصل این سریال در حال ساخت است.

تیزر سریال کره ای مانی هایست

الکس پینا، سازنده سریال سرقت پول (Money Heist) در ساخت نسخه کره‌ای آن فعالیت ندارد و اظهارنظر خود را در این باره بیان کرده است: «سازندگان کره‌ای سال‌هاست که در حال توسعه زبان و فرهنگ خود به صورت سمعی و بصری هستند. آن‌ها با اثرهایشان توانسته‌اند مانند مجموعه‌ای که ما ساختیم، از مرزهای فرهنگی ساخته شده فراتر رفته و توجه هزاران مخاطب را در سرتاسر دنیا، مخصوصا در بین جوانان به خود جلب کنند. من از این که سریال Money Heist توانسته نظر سازندگان کره‌ای برای ساخت اقتباسی از آن را جلب کند بسیار شگفت زده‌ام.»

نویسندگی این سریال بر عهده ریو یونگ جائه بوده که فیلمنامه سریال My Holo Love (عشق هولوگرامی من) را هم در کارنامه دارد. این سریال به کارگردانی کیم هونگ سون، سازنده سریال‌های The Voice (صدا) و The Guest (مهمان) در تاریخ 24 ژوئن (3 تیر 1401) از نتفلیکس منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سریال کره ای مانی هایست چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کره ای ها بی روحن و یبس این سریال زیبا بهشون نمیاد . چرا حالا میان تقلید میکنن خب یه چیز دیگه بسازن

    پاسخ

    اولن اقا یا خانم محترم لطفا به کره ای ها یا کشور های دیگه توهین نکن بعد شما وقتی از چیزی نمیدونید لطفا نظر ندین
    دوم دوست دارن تقلید میکنن این همه امریکا ی ها از فیلم های کره ای تقلید کردن هیچی نگفتین حالا کره ای ها امدن یه تقلید ساده کنن میگی نه اینطوری میشه اونجوری میشه

    پاسخ