;
coinex

توبی مگوایر در نقش چارلی چاپلین در فیلم جدید دیمین شزل حضور خواهد داشت

توبی مگوایر در نقش چارلی چاپلین ، بازیگر افسانه‌ای سینمای صامت، به پرده نقره‌ای باز خواهد گشت. اتفاقی که طرفداران پیتر پارکر را به وجد خواهد آورد.

مگوایر از جمله بازیگران کم کار سینما به حساب می‌آید. مگوایر که از سال 2014 در هیچ فیلمی حضور نداشته، امسال با نقش آفرینی پیتر پارکر در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) و صداپیشگی در انیمشین بچه رئیس (The Boss Baby)، طرفدارانش را به شوق آورده است. حال، توبی مگوایر در نقش چارلی چاپلین به سینما بازخواهد گشت.

حضور توبی مگوایر در نقش چارلی چاپلین

توبی مگوایر در نقش چارلی چاپلین، در اواخر دهه 20 میلادی، در کنار برد پیت و مارگو رابی پرتره‌ای درخشان را بر پرده نقره‌ای خواهند آورد. توبی مگوایر از همان ابتدای پروژه با تیم فیلم بابیلون بوده، چرا که تهیه کننده اجرایی پروژه است. اما تا پنجشنبه همین هفته و در رویداد سینماکان، حضورش به عنوان بازیگر از رسانه‌ها مخفی مانده بود. حال باید دید، توبی مگوایر در نقش چارلی چاپلین با سبیل و کلاه شخصیت ولگرد در فیلم بابیلون ظاهر خواهد شد یا نه؟

توبی مگوایر در نقش چارلی چاپلین

برد پیت در فیلم بابیلون، نقش جان گیلبرت را که به خاطر بازی در فیلم‌های بیوه شاد و رژه بزرگ شهرت دارد، بازی کند. رابی، نقش نماد جذابیت و زیبایی کلارا باو را بر عهده خواهد گرفت. علاوه بر پیت، مگوایر و رابی، مکس مینگلا، اسپایک جونز، ژان اسمارت، اولیویا وایلد، سامارا ویوینگ و فلی نیز در این فیلم حضور دارند.

بابیلون ادای احترام عاشقانه کارگردان لالالند به عصر طلایی هالیوود است، به ویژه دوران گذار از فیلم صامت به ظهور فیلم های ناطق. روز پنجشنبه، تماشاگران در رویداد سینماکان اولین نگاه را به فیلم‌هایی داشتند که در آینده اکران خواهند شد.

فیلم بابیلون برای اکران در کریسمس برنامه ریزی شده است. جای تعجب نیست که فیلمی همچون بابیلون برای اکران در فصل جوایز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد توبی مگوایر در نقش چارلی چاپلین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: thedailybeast

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر