;
coinex

سونی Xperia IV 1 پرچمدار جدید در این تاریخ رونمایی می‌شود

شرکت سونی زمان رونمایی گوشی پرچمدار خود، با نام Xperia 1 IV را 21 اردیبهشت سال 1401 اعلام کرد. با این خبر همراه ما باشید تا در مورد گوشی سونی Xperia IV 1 بیشتر بدانیم.

گوشی‌های شرکت سونی، همواره در بین مخاطبانش به شدت پر سر و صدا بوده و قابلیت‌های جذاب آن، موجب رضایت کاربرانش شده است. اگر بخواهیم دلیل رضایت کاربران را بازگو کنیم، باید به قابلیت‌هایی مثل جک 3.5 میلی‌متری صدا، امکانات عالی برای دوربین، صفحه نمایشگر 4k با نسبت تصویر 21:9 اشاره کنیم.

سونی Xperia IV 1

بخش موبایل شرکت سونی، آمادگی خود را برای ارائه مدل‌های جدید Xperia اعلام کرد. طبق تیزر منتشر شده، سونی قرار است 21 اردیبهشت 1401 رویدادی برگزار کند. احتمالا سونی در این رویداد، از گوشی Xperia 1 IV رونمایی کند و حتی احتمال معرفی گوشی‌های Xperia 5 و Xperia 10  نیز در این رویداد مهم وجود دارد.

Sony Xperia IV 1

یک تیزر توسط سونی در یوتیوب منتشر شد که در این ویدیو، تصویر یک دعوت نامه‌ای را نشان می‌داد که روی آن عبارت «معرفی محصول جدید» نوشته شده بود.

در این تیزر، شرکت سونی به دستگاه‌های قبلی خود اعم از: Xperia 1 ،Xperia 1 II و Xperia 1 III اشاره می‌کند ولی صحبتی از در راه بودن محصول جدید به میان نیاورده است. اما طبق پیش‌بینی‌ها، گوشی سونی مدل Xperia 1 IV رونمایی خواهد شد.

سونی Xperia IV 1

اگر سونی مدل گوشی‌ سال قبل خود را حفظ کند، انتظار داریم که این گوشی نیز دارای صفحه نمایشگر OLED 4K از نوع LTPO، لنز تله فوتو پریسکوپی با فاصله کانونی متغیر و هم‌چنین گواهینامه IP68 باشد. به احتمال زیاد قابلیت فوق‌العاده پشتیبانی از شارژ بی‌سیم هم در  این مدل از گوشی دیده شود. بخش عمده تغییرات انجام شده در این گوشی، مربوط به ارتقا یافتن به تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 1 و استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی در لنز اصلی دوربین خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سونی Xperia IV 1 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر