;
coinex

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو (Xiaomi Note 10 Pro Vs. POCO X3 Pro)

تکراتو در این مطلب به بررسی و مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو  پرداخته است. البته شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو هر دو گوشی‌های پرقدرتی هستند که بسیار پرطرفدارند. برای این مقایسه با تکراتو در ادامه همراه باشید.

رقابت بین کمپانی‌های مختلف برای تولید گوشی‌های هوشمند هر روز بیشتر می‌شود. این کمپانی بیشتر به سمت تولید گوشی‌هایی می‌روند که پردازنده‌های بسیار قدرتمند و دوربین‌های ۳ گانه یا ۴ گانه داشته باشند. البته از نمایشگر‌های ۱۲۰ هرتزی هم غافل نمی‌شوند.

دو گوشی شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو هر دو گوشی‌هایی اقتصادی و پرطرفدارند؛ بهترین سخت افزار با بهترین قیمت را دارند که باعث شده افرادی که مایل به خرید گوشی در این رنج قیمت و مدل هستند اندکی شک داشته باشند.

این گوشی‌ها از جمله بهترین گوشی‌های 2021 محسوب می‌شوند. اگر شما هم برای خرید یکی از این دو گوشی تردید دارید با مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی نوت 10 پرو با ما همراه باشید.

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو

تکراتو در ادامه به بررسی و مقایسه POCO X3 Pro و Note 10 Pro می‌پردازد. شیائومی ردمی نوت 10 پرو سر و صدای زیادی به پا کرد و پوکو X3 Pro نیز از بهترین‌های امسال است. با توجه به ویژگی‌ها هر کدام می‌توان مدل مورد نظر را انتخاب کرد.

مقایسه POCO X3 Pro و Note 10 Pro از نظر طراحی ظاهری و کیفیت ساخت

هر دو گوشی میان‌رده شیائومی حس یک گوشی لوکس را به شما القا می‌کنند. طراحی POCO X3 PRO به جز استفاده از استروک برای واضح‌تر نشان دادن لوگو حک شده POCO در پنل پشتی، تفاوتی با نسخه معمولی آن ندارد و NOTE 10 PRO هم با ماژولی مستطیل شکل و جذاب با ظاهری تقریباً ساده واقعاً کاربر پسند بوده و می‌توان گفت که هر دو گوشی طراحی‌های جذابی دارند.

ابعاد گوشی Poco X3 pro کمی بزرگ است و دلیل آن می‌تواند استفاده از نمایشگر IPS-LCD و باتری بسیار قدرتمند آن باشد. ابعاد 165.3×76.8×9.4 میلی‌متر در نظر گرفته شده که قطر زیادی برای یک گوشی هوشمند به شمار می‌رود. از طرفی ردمی نوت 10 پرو با ابعاد 164×76.5×8.1 میلی‌متر بهتر در دست قرار می‌گیرد.

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو (Xiaomi Note 10 Pro Vs. POCO X3 Pro)

بدنه گوشی پوکو ایکس ۳ پرو از جنس پلاستیک بووده و ضد خط و خش است؛ اما اثر انگشت و کثیفی زیادی به خودش می‌گیرد. ردمی نوت ۱۰ پرو دارای قاب پشتی شیشه‌ای است که توسط گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود و کاملا ضد خط و خش و ضربه است، اما اثرانگشت زیادی به خود جذب می‌کند و بهتر است از قاب برای آن استفاده کرد.

در قاب پشتی گوشی پوکو ایکس ۳ پرو شاهد لوگوی بزرگ پوکو و ماژول دوربین دایره شکل هستیم که درون آن ۴ حسگر دوربین قرار گرفته، در ردمی نوت ۱۰ ماژول دوربین مستطیل شکل است و در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه هوآوی پی 50 با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه وان پلاس 9 پرو با شیائومی می 11 اولترا

در فریم میانی گوشی پوکو ایکس 3 پرو شاهد دکمه پاور، دکمه‌های کاهش و افزایش حجم صدا در سمت راست که حسگر اثر انگشت هم از زیر نمایشگر به دکمه پاور منتقل شده و عملکرد خوبی دارد. در سمت چپ درگاه سیمکارت وجود و در فریم بالایی مادون قرمز و میکروفون قرار گرفته است. از طرفی در فریم پایینی درگاه جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه شارژ تایپ C و اسپیکر قرار دارد.

در ردمی نوت 10 پرو سمت راست فریم هم مثل پوکو دکمه پاور که ادغام شده با حسگر اثرانگشت قرار دارد به همراه دکمه‌های کاهش و افزایش حجم صدا، در فریم سمت چپ درگاه سیم کارت، در فریم بالایی اسپیکر دوم، درگاه جک هدفون 3.5 میلی متری و میکروفون قرار دارد. در فریم پایینی اسپیکر اول، میکروفون و درگاه شارژ تایپ C قرار دارد. هر دو گوشی از دو سی کارت همزمان پشتیبانی می کنند و همچنین هر دو دارای گواهی ضد آب IP53 هستند.

مقایسه POCO X3 Pro وNote 10 Pro از نظر صفحه نمایش

در این بخش  به مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو X3 پرو از نظر صفحه نمایش می‌پردازیم. هر دو نمایشگر دارای قابلیت HDR10 هستند با نرخ به روز رسانی 120 هرتز، هر دو نمایشگر هم به یک میزان روشنایی دارند یعنی 450 نیت؛ اما در نظر داشته باشید که نمایشگرهای AMOLED در زیر نور آفتاب بهتر دیده می شوند و نمایشگرهای IPS برای نشان دادن رنگ‌ها بهتر هستند.

در نمایش رنگ‌ها هر دو صفحه‌نمایش عملکرد واقعاً خوبی از خودشان نشان می‌دهند اما به لطف پنل امولدی که برای ردمی نوت ۱۰ پرو در نظر گرفته شده می‌توان گفت صفحه‌نمایش این گوشی رنگ‌ها را کمی خوش‌رنگ و چشم نوازتر به نمایش درمی‌آورد.

روشنایی صفحه‌نمایش Redmi Note 10 Pro به طرز چشمگیری از Poco X3 Pro بیشتر است و زمانی که دو گوشی را کنار هم بگذارید این موضوع کاملا مشخص است. همین تفاوت روشنایی صفحه‌نمایش سبب شده تا کیفیت بهتری را از صفحه‌نمایش ردمی نوت ۱۰ پرو دریافت کرد.

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو (Xiaomi Note 10 Pro Vs. POCO X3 Pro)

در کل صفحه‌نمایش هر دو گوشی خوب است و از کار کردن و تماشای آن لذت می‌برید اما می‌توان گفت که در این بخش ردمی نوت ۱۰ پرو تا حدودی به علت عملکردهای بهتری که در برخی بخش‌ها اشاره کردیم دوست‌داشتنی‌تر است.

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی نوت 10 پرو از نظر نرم افزار

نرم افزار و رابط کاربری از اجزای مهم گوشی‌های هوشمند امروز هستند که هر چه به روز تر کارایی آنها بهتر خواهد بود بنابراین مقایسه POCO X3 Pro وNote 10 Pro  از نظر نرم افزار نیز بسیار ضروری است.

پوکو هنوز مانند گذشته از رابط کاربری MIUI در گوشی‌های خود استفاده می‌کند اما آن را شخصی سازی می‌کند و به ورژن پوکو تغییر می‌دهد. پوکو X3 Pro از رابط کاربری MIUI 12.5 مخصوص پوکو استفاده می‌کند و با اندروید 11 روانه بازار شده است.

در مقابل ردمی Note 10 Pro شیائومی از رابط کاربری اختصاصی شیائومی MIUI 12 استفاده می‌کند و البته قابل ارتقا به نسخه‌های بالاتر است. این گوشی هم با اندروید 11 عرضه شده و به خوبی با رابط کاربری هماهنگ شده است.

تنها تفاوت موجود این است که گوشی‌های پوکو دارای یک محیط اختصاصی پوکو هستند که باعث می‌شود گوشی شما از دو رابط کاربری استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی پوکو اف 3 (Poco F3 5G)

گوشی شیائومی پوکو M3 پرو 

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو X3 پرو از نظر سخت‌افزاری

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو (Xiaomi Note 10 Pro Vs. POCO X3 Pro)

مقایسه POCO X3 Pro وNote 10 Pro   از نظر سخت افزاری لازم است چون تفاوت‌هایی با هم دارند. در پوکو ایکس ۳ پرو از اسنپدراگون ۸۶۰ استفاده شده است. برای ردمی نوت ۱۰ پرو از چیپ ساخت کوآلکام با نام اسنپدراگون 732G استفاده شده یعنی همان چیپی که روی پوکو ایکس ۳ وجود دارد.

این چیپ یکی از چیپ‌های پرسرعت میان‌رده به‌حساب می‌آید که کمتر از ۱ سال از عمر معرفی آن می‌گذرد. از نظر داغ شدن نیز پوکو X3 پرو داغ شدن بیشتری نسبت به ردمی نوت ۱۰ پرو دارد. پردازنده گرافیکی هر دو هم Adreno است.

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو از نظر دوربین

دوربین ملاک بسیار مهمی در انتخاب یک گوشی کامل و خوب است، پس بهتر است مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو از نظر دوربین هم انجام شود. این دو گوشی هم در قاب پشتی دارای ۴ حسگر دوربین هستند که هر کدام یک وظیفه به خصوصی را بر عهده دارند.

دوربین اصلی: پوکو ایکس ۳ پرو دارای یک حسگر عریض ۴۸ مگاپیکسلی است و در عوض ردمی نوت ۱۰ پرو دارای حسگر عریض بسیار قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی است که کیفیت فوق العاده بهتری نسبت به دوربین اصلی پوکو ایکس ۳ پرو دارد.

دوربین فوق عریض: دوربین اولترا واید گوشی پوکو ایکس ۳ پرو یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است که با دوربین اولترا واید ردمی نوت ۱۰ پرو تقریبا برابر است، اما زاویه دید اولترا واید در پوکو یک درجه بیشتر است اما در ردمی نوت ۱۰ پرو دقت عکس ها با لنز فوق عریض بیشتر است.

دوربین ماکرو : این حسگر در گوشی پوکو ایکس ۳ پرو ۲ مگاپیکسل است که عملکرد بسیار معمولی دارد، اما در ردمی نوت ۱۰ پرو حسگر ماکرو ۵ مگاپیکسل است که عملکرد آن خوب است.

دوربین تشخیص عمق: دوربین تشخیص عمق در پوکو ایکس 3 و ردمی نوت 10 پرو با یکدیگر برابر هستند و از حسگر 2 مگاپیکسلی با f2.4 بهره می‌برند. عملکرد این لنز در هر دو گوشی بسیار خوب و قابل قبول است.

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو (Xiaomi Note 10 Pro Vs. POCO X3 Pro)

دوربین سلفی: پوکو ایکس 3 پرو دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است در حال که ردمی نوت 10 پرو سلفی 16 مگاپیکسلی دارد، اما به اعداد ارقام همیشه نباید نگاه کرد و در دوربین سلفی هم ردمی نوت 10 پرو عملکرد خوبی دارد.

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو از نظر باتری

از نظر ظرفیت تفاوت زیادی بین باتری دو گوشی دیده نمی‌شود باتری POCO X3 PRO ظرفیت پنج هزار و 16 میلی‌آمپری دارد در حالی که باتریNOTE 10 PRO ظرفیت پنج هزار و ۲۰ میلی‌آمپری دارد.

هر دو گوشی از شارژ سریع ۳۳ واتی هم پشتیبانی می‌کنند و خوشبختانه داخل جعبه هر دو دستگاه آداپتور شارژ ۳۳ واتی هم قرار گرفته است. در بخش شارژ شدن هم هر دو گوشی تقریباً شبیه به هم عمل می‌کنند و مدت‌زمان شارژ شدنشان به طور تقریبی به هم نزدیک است. در کل هر دو گوشی در بخش باتری عملکرد رضایت‌بخشی دارند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه ردمی نوت 9 با پوکو ایکس 3 پرو

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی نوت 10 پرو از نظر صدا و اسپیکر

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو x3 پرو (Xiaomi Note 10 Pro Vs. POCO X3 Pro)

اسپیکر نیز از قسمت‌های مهم گوشی است که باید در مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو X3 پرو به آن توجه کرد. برای هر دو گوشی از دو اسپیکر استفاده شده و جزو گوشی‌های دو اسپیکره بازار هستند. اسپیکرهای هر دو گوشی عملکرد خیلی خوبی از خودشان نشان می‌دهند اما تفاوت‌هایی اینجا دیده می‌شود.

صدای اسپیکر ردمی نوت ۱۰ پرو کمی بلندتر و فراگیرتر است و از طرف دیگر واضح‌تر، که باعث می‌شود جزئیات موزیک را بهتر بشنوید اما پوکو X3 پرو صدای اسپیکر متمرکزتری دارد.

این روزها شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که تمرکز زیادی بر بازار میان‌رده دارد به طوری که روز به روز گوشی‌های میان‌رده خود را قدرتمندتر از نسل قبل می‌کند و بعضی از آنها به قدری قوی و خوش ساخت هستند که شاید اگر کاربر عادی باشید اصلا تفاوت آنها با یک پرچمدار را متوجه نشوید.

دو گوشی شیائومی نوت 10 پرو و پوکو X3 پرو هر دو کارایی بالایی دارند و بسیار پرقدرتند. در اینجا مقایسه شیائومی نوت 10 پرو و پوکو X3 پرو انجام شد که می‌توان با توجه به موارد گفته شد مدل مورد نظر را با توجه به نیاز خود انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد مقایسه POCO X3 Pro وNote 10 Pro  چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (31 نظر)

    با سلام و عرض ادب من مطلب شما رو نخوندم، چون میدونم کودم پیروزه بنظر من نوت ده پرو خیلی بهتره نکه چون طرفدارشم نه چون هم دارمش هم پوکو رو دیدم پوکو دوربین ضعیف تری نسبت به نوت ده داره من خودم نوت ده دارم استفاده میکنم با همین نوت ده هم نظرمو میگم نوت ده خیلی خیلی بهتره من بازی های سنگینی مثل پابجی موبایل دارم خیلی خوب بالا میاره پسر دایی من هم پوکو داره راضی هست ولی من گوشیمو با اون مقایسه کردم و نوت ده خیلی از اون سر تره من نمیگم پوکو ایکس تیری بده نه اصلا فقط میگم اگه یکم هزینه ی بیشتری بکنی نوت ده میتونه خیلی راضیتون بکنه نظر بقیه دوستان هم محترمه

    پاسخ

    بله من با شما موافقم نوت ده خیلی خیلی بهتره

    پاسخ

    من همیشه سامسونگ داشتم و فکر میکردم هیچ گوشی بهتر از سامسونگ نیست اما وقتی پوکو گرفتم فهمیدم که سامسونگ چقدر مزخرف بود با سامسونگ توی شب که اصلا نمیشد عکس گرفت از لحاظ سخت افزارم که شیائومی عالیه باتری هم که فوق‌العاده خوبه منی که با گوشی زیاد کار میکنم کلا توی روز یک بار شارژ میکنم اما سامسونگ روزی دو سه بار باید شارژ میکردم در ضمن پوکو خیلی هم سریع شارژ میشه

    پاسخ

    دقیقا تازه مشکل اینجاست ک اکثر مغازه دارها بازش نمیکنن گوشیو و پلمپ میدن تحویل وقتی باز کردی میبینی حتی از مدل پایینترشم بی کیفیت تره دو بار همینطوری ضرر کردم

    پاسخ

    من ردمی نوت 10 پرو دارم و همه چیزش به اندازه پرچم دار ها عمل میکنه و واقعا فوق العاده است و فقط از نظر سخت افزاری از Poco X3 pro ضعیف تر است (اما من با پردازندش به مشکلی بر نخوردم و روان و سریع است) و در بحث کیفیت هم عالیه من چهار پنج بار محکم از دستم افتاده اما هیچ خط و خشی نگرفته. در آخر اگر کار های روزمره میخواهید انجام دهید و بازی های خیلی سنگین نمی‌خواهید انجام دهید حتما نوت ۱۰ پرو بخرید. اما هیچ چیز براتون مهم نیست و فقط میخواهید بازی کنیدpoco X3 pro بخرید

    پاسخ

    برادر من خودم پوکو پرو دارم و دوستم ردمی دوربین پوکو از لحاظ کیفیت اگه لرزش دست نداشته باشی چون فوق العاده با کیفیت ساخته شده از ردمی بهتره زمانی متوجه میشی که عکس رو فوق العاده زوم کنی در ضمن پوکوی من صفحه نمایش بزرگتره داره هم مدت شارژ باطریش حداقل نصف روز بیشتر از ردمی هست

    پاسخ

    دوستان ردمی نوت 10 خیلی خیلی بهتره الکی با خریدن پوکو پولتون را هدر ندید

    پاسخ

    ۱۰ تا نظر دادی به جایی هم رسیده
    خوشم میاد با تعصب نظر میدی

    پاسخ

    من گوشیم نوت ۱۰پرو هست و واقعا گوشی خوبی هست تو ۱ساعت و نیم شارژ میشه و ده ساعت میمونه دوربینش فوق العادس خیلی واضح می‌تونه ۲۰۰ متر جلو تر رو نشون بده(امتحان کردم)از لحاظ پردازشگر هم نیاز به تعریف نیست کلا گوشی خیلی خوبیه اگر یک گوشی برای عکاسی ادیت برنامه نویسی و کار های روزمره میخواد ردمی عالیه اما اگر گیمر هستید پوکو بهترین گزینه👌

    پاسخ

    من x3 pro دارم، واقعا miui نابوده، نابود. باگای عجیب غریب، اصلا قدرت پردازنده با این miui درب و داغون به چشم نمیاد.

    پاسخ

    ببخشید ولی اصلا این کاره نیستی،چطور برای دوربین سلفی عدد پیکسل مهم نیست ولی برای دوربین پشتی مهمه؟!!!نه عزیز،من هر دو گوشی رو دارم یک چرخ پوکو میارزه به رمی نوت ۱۰ پرو با توجه به اختلاف قیمت کلا برتری با پوکوست،چرا قدرت چیپست پوکو رو نگفتی فقط به نام بردن اکتفا کردی؟!بازم میگم کاملا غیر تخصص و جانبدارانه بود،هر چند کلا شیاومی عالیه ولی این مقایسه تخصص نبود ابدا

    پاسخ

    نوت ده خیلی سرتره من که تا حالا ازش باگی ندیدم توصیه میکنم نوت ده بگیرید تا پوکو.

    پاسخ

    منم پوکو ایکس ۳ پرو دارم از لحاظ دوربین هم مثل ردمی نوت ۱۰ پرو چون من بابام ردمی نوت ۱۰ پرو داره و با هم مقایسه کردم مثل هم

    پاسخ

    متاسفانه همه این مقایسه ها از روی کاغذ انجام میشه، در عمل تفاوت بسیاره، مثلاً تو زمینه باتری، ردمی مشکلات خیلی زیادی داره که اصلا بهش اشاره نشد…

    پاسخ

    حالا نکفتی کدام بهتر منx3 خرید قبلا سونی و بعد اپل و سام داشتم ولی این راضیم نکرد اگهی زیاد دار تنظیمات کیج کننده یعنی میگی اپدیت ۱۲ نداره با نت ۱۰ عوض کنم شما چی میگی

    پاسخ

    تبلیغات رو میشه لغو کرد؛ گوگل کن ویدیوش هست.

    پاسخ

    فقط IPS ♥♥♥
    بهترین و بی ضررترین پنل دنیا آی پی اس هستش. آمولد سامسونگ بدترین صفحه هست پررنگی و نور غیراستانداردش شدیدا چشم رو میزنه و خیلی از افراد رو همین سامسونگ عینکی کرده خبر ندارن!
    بعضیا بخاطر پررنگ بودنش فک میکنن کیفیت بالایی داره ولی اصلا اینطور نیست.
    فقط IPS ♥♥♥

    پاسخ

    کاملا درسته،بذار دو سال بگذره تمام صفحه امولدها حتی پرچمدار های سامسونگ،سایه تصویر،بکلایت،سوختگی پیکسل وغیره داره بی استثنا،تازه خدا نکنه بشکنه یا خراب بشه بخوای تعویض کنی ،دوبل قیمت گوشی باید هزینه کنی !!وووو

    پاسخ

    IPS. خیلی بیخود و بدرد نخوره بخصوص وقتی بیرون باشی واقعا مزخرف و بی کیفیتی ولی امولد نوت 10 واقعا محشر و عالی عمل میکنه

    پاسخ

    ممنون از مطلب مفید و خوبتون مشخصه ک نوت ده خیلی بهتر از ایکس تری هست

    پاسخ

    هیچکدام.
    کسی حوصله رابط کاربری پر باگ و مزخرف این آشغال های چینی رو نداره

    پاسخ

    نظر مزخرف و پر باگ خودت رو برای خودت نگه دار
    بعدشم اون پرباگ و مزخرف اتفاقا سامسونگ کره ای هستش “معروف به بمب”

    ضمنا همه گوشیا تو چین ساخته میشن

    پاسخ

    شما برو با آیفون و سامسونگت خوش باش شیائومی تازه یکی دوسالع افتاده رو دور زده رو دست سامسونگ آیفون ۱۳ از یه می ۱۲ پرو ضعیف تره التراش ک هنوز نیومده

    پاسخ

    سامسونگ که آشغال ساز و تاریخ و زمانه ست با اون گوشیهای پلاستیکی و مزخرفی که میسازه

    پاسخ

    مشخصه شما تابحال گوشی شیائومی نداشتی، تمام گوشی های redmi 4s, redmi 5, note 7, note 8, note 9s رو داشتم و حداقل بیشتر از 7-8 ماه استفاده کردم و الان هم note 10 pro دارم. تا به‌این لحظه باگی ندیدم و نمیدونم شماهایی که هی میگید باگ باگ، دقیقا باگ کجاست؟! شایدم باباجونت سهام داره شرکتاپل یا سامسونگ هست که اینقدر متعصبانه و کور کورانه نظر میدی…

    پاسخ

    آقا شما برو همون گوشی اشغال کره ای تو بخر از اشغال بودنش حال کن پول بیشتر بده جنس بد از هم بگیر خول که هستین فقط شیائومی هم ارزون هم عالی

    پاسخ

    پوکو خوبه ردمی هم خوبه اما از نظر من ردمی نوت ۱۰ برای بازی خوبه اما یه ذره پوکو‌ واسه بازی بهتره شاید دیر تر داغ کنه اما برای کار معمولی نوت ۱۰ پرو بهتره آپدیت MIUI 13 هم دریافت می‌کنه و خیلی خوبه من ردمی نوت ده دارم اگه شارژش تموم شده تا مشقم که کمه تموم شده شارژ میشه

    پاسخ

    خب میشه گفت پوکو سخت افزاره بسیار قویتری داره ..دوربین کمتر …اینجا بسته اینه که شما عکاس باشی یا کاربره استفاده از برنامه های مختلف .مثلا یه برنامه ی حسابداری تو پوکو خیلی جالب اجرا میشه .‌..یا بازی های سنگین .ناگفته نماند قیمت پوکو‌هم ۲ ت تا ۳ تومنپارزونتره پس بیخود نیست که الان حتی تو اروپا هم دارن همه از پوکو استفاده میکنن..

    پاسخ

    آره پرفروش ترین گوشی بلک فرایدی اروپا هست

    پاسخ

    من پوکو‌ایکس تری پرو دارم حرف ندارن فقط از لحاظ دوربین ضعیف تر. از ردمی نوت دهه وگرنه از لحاظ سخت افزاری و همه چیش عالی تره تا حالا برنامه ای نشده که نصب کرده باشم و با لگ اجرا کنه من خیلی هم برنامه دارم دو تا بازی سنگین می کال آف دیوتی موبایل و پاپجی موبایل دارم که اون دوتا رو با بالاترین گرافیک و بهترین حالت اجرا می‌کنه از نظر من کسی که به دوربین خیلی قوی اهمیت نمیده باید این گوشی رو بخره البته که من از لحاظ دوربین هم مشکلی ندارم چون تا الان با هر ۴۸ مگاپیکسلی مقایسه کردم برا خودم سر تر بود( از نظر من شماره ها فقط عدد هستن)

    پاسخ

    از لحاظ سخت افزاری توی این رنج قیمت هیچ گوشی به پای poco x3pro نمی‌رسه ولی از لحاظ دوربین و صفحه نمایش مخصوصا دوربین گوشی note 10 pro واقعا بهتر عمل می‌کنه. البته گزارش هایی هم از کرش شدن پردازنده snapdragon 732G وقتی اپ‌ های سنگین باز میشه هست.(البته توی بلند مدت) ولی هردو گوشی های خوبی هستن توی این رنج قیمت بسته به نیاز میشه انتخاب کرد. از نظر من نسبت به گوشی های سامسونگی توی این رنج قیمت هستن بهترن.(البته جز قسمت رابط کاربری)

    پاسخ