;
coinex

پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد 10 اردیبهشت 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد 10 اردیبهشت 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ انگلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال منچستر سیتی لیدز یونایتد به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچستر سیتی لیدز یونایتد را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه منچستر سیتی لیدز یونایتد را تماشا کنید.

پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد 10 اردیبهشت 1401

لیدز یونایتد در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ تساوی داشته حال آنکه شاگردان پپ با ۳ پیروزی، ۱ شکست و ۱ تساوی وارد زمین می‌شوند. شاگردان پپ گواردیولا که تا اینجای کار جام اتحادیه و FA Cup را از دست داده‌اند امروز ناگزیر به کسب نتیجه مناسبی هستند تا حداقل همین اختلاف 1 امتیازی با لیورپول را حفظ کنند و همچنان به لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشند.

پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد 10 اردیبهشت 1401
پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد 10 اردیبهشت 1401, پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد, منچستر سیتی لیدز یونایتد 10 اردیبهشت 1401, پخش زنده فوتبال, پخش زنده منچستر سیتی, بازی امشب منچستر سیتی,

در ۵ تقابل آخر دو تیم با هم، سیتی دوبار با نتایج سنگین ۴ و ۷ بر صفر پیروز شده و لیدز یکبار برنده میدان بوده است. یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

ساعت بازی منچستر سیتی لیدز یونایتد کی است؟

ساعت بازی دو تیم لیدز یونایتد و منچستر سیتی نیز 21:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد 10 اردیبهشت 1401 از beIN Sport EN

پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد 10 اردیبهشت 1401 از Sport TV

پخش زنده منچستر سیتی لیدز یونایتد 10 اردیبهشت 1401 از Sport klub

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر