;
coinex

احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Halo Infinite

پخش شدن تیزری کوتاه و اسرارآمیز در جریان پخش زنده Halo Infinite، شایعات پیرامون اضافه شدن حالت بتل رویال به این عنوان را داغ کرد. برای آگاهی بیشتر از جزییات این خبر با تکراتو همراه باشید.

دو شب پیش در جریان یک پخش زنده که به فصل دوم بازی Halo Infinite مرتبط بود، تیزری مرموز پخش شد که باعث قطع شدن ناگهانی این لایو استریم شد. پس از آن طرفداران این عنوان شایعه کردند که ممکن است حالت بتل رویال به این اثر موفق مایکروسافت اضافه شود. این تیزر زمانی به‌نمایش درآمد که آقای برایان جرارد (Brian Jarrard) رئیس بخش بازاریابی استودیو 343 و جان یونیسک (John Junyszek) مدیر این بخش، در حال باز کردن قفل آیتمی در بتل پس فصل دوم Halo Infinite بودند. در این ویدیو لوگوی شرکتی به‌نام Lux Voluspa نمایش داده می‌شود، قبل از این‌که صدای دو شخص که به‌نظر از چیزی وحشت زده هستند و در مورد هسته گم شده صحبت می‌کنند.

این تیزر کوتاه با صدای شوم و وحشت زده زنی به پایان می‌رسد که می‌گوید: «آن‌ها اینجا هستند». پس از آن دوباره لوگو شرکت Lux Voluspa به‌همراه شعار تبلیغاتی «راه حل‌های واقعی، ذهن‌های ساختگی» به نمایش در می‌آید. سپس لایو استریم به حالت برنامه ریزی شده قبلی خود بازگشته و مجدد آقای جرارد را در کنار آقای یونیسک نشان می‌دهد که مشغول صحبت راجع به طرح‌های رنگی مورد علاقه خود هستند و هیچ حرفی هم در مورد این تیزر کوتاه به میان نمی‌آورند.

شایعه اضافه شدن حالت بتل رویال Halo Infinite

کار ساده‌ای نیست که بخواهیم از تیزر پخش شده یک نتیجه قطعی بگیریم، اما با توجه به این‌که در گذشته سابقه بازی‌های واقعیت جایگزین (ARGs) را در Halo داشته‌ایم، پیش‌بینی می‌شود که تیزر پخش شده حالت بتل رویال را برای این بازی به ارمغان آورد.

در اوایل این ماه بود که استودیو 343 با انتشار تریلری از فصل دوم بازی Halo Infinite به‌نام Lone Wolves رونمایی کرد. این فصل شامل دو نقشه جدید به‌همراه تعدادی مود برای این بازی می‌شود. همچنین این استودیو تایید کرد که فصل دوم بازی هیلو اینفینیت به مدت 6 ماه به‌طول خواهد انجامید.

احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به Halo Infinite

بازی Halo Infinite پس از سال‌ها به‌صورت انحصاری عرضه شد و توانست امتیاز بسیار خوبی از سوی منتقدین دریافت کند. شما در این عنوان به دوران جدیدی از این مجموعه خواهید رفت. مستر چیف آمده تا با بی‌رحم‌ترین دشمن خود که  مشابه‌اش را تا به‌حال ندیده، روبرو شود. حال در این حین شما باید به مستر چیف کمک کنید تا یک ماجراجویی تمام عیار حماسی را رقم بزنید. گیم‌پلی این عنوان در جذاب‌ترین حالت ممکن خود طراحی شده است. گرافیک، گان‌پلی و موزیک بازی هم حس رضایت‌مندی شما را به بالاترین حد خود رسانده و کاملا در خور یک بازی انحصاری و AAA است. شخصیت پردازی و داستان سرایی Halo Infinite نیز همانند کتاب داستانی جادویی شما را غرق در خود می‌کند و کاری می‌کند که پابه‌پای مستر چیف تا پایان این راه همراه او باشید. هم اکنون این عنوان برای ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. همانطور که می‌دانید شما می‌توانید بازی‌های انحصاری مایکروسافت را از همان روز اول انتشار از سرویس گیم دانلود کرده و مشغول بازی شوید.

بیشتر بخوانید:

به‌نظر شما اگر حالت بتل رویال به Halo Infinite اضافه شود آن‌را جذاب‌تر می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: eurogamer

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر