;
coinex

تریلر جدید Jurassic World: Dominion با حضور کریس پرت را تماشا کنید

در تریلر جدید Jurassic World: Dominion دایناسورها همه جا حضور دارند و تنها اوون گریدی (کریس پرت) می‌تواند ناجی باشد. این تریلر در رویداد سینماکان روز پنجشنبه منتشر شد.

بگذارید مروری بر داستان پارک ژوراسیک داشته باشیم. در پایان قسمت قبلی فیلم، دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی، چندین دایناسور از عمارت فرد ثروتمندی فرار کردند. مدیر مالی پارک سعی داشت، دایناسورها را به عنوان سلاح به گانگسترها و تروریست ها بفروشد. اکنون در فیلم سوم، موجودات ماقبل تاریخ در سراسر جهان هستند و ویرانی به بار می‌آورند و همه چیز را می‌خورند. نکته جالب اینجاست که ظاهراً انسان‌ها با وجود داشتن تفنگ، تانک، بمب، هواپیماهای جنگنده، هواپیماهای بدون سرنشین و گلوله‌های بیهوش کننده توان مقابله با دایناسورها را ندارند.

البته، مانند بسیاری از فیلم‌های اخیر پارک ژوراسیک و دنیای ژوراسیک، قسمت سوم نیز شامل دایناسور جدید و فوق‌العاده خطرناکی است که توسط انسان‌ها مهندسی ژنتیک شده است. این بار، آن دایناسور گیگانوتوزاروس نامیده می‌شود. کارگردان این فیلم، کالین تروورو در این‌باره توضیح داده است که این دایناسور «مثل جوکر» است. به نظر می‌رسد، این دایناسور که به اختصار گیگا نامیده می‌شود، در انتهای این تریلر حضوری کوتاه دارد.

تریلر جدید Jurassic World: Dominion با حضور کریس پرت

پارک ژوراسیک: سلطه جهانی (Jurassic World Dominion) توسط تورو و امیلی کارمایکل (نویسنده Pacific Rim: Uprising) نوشته شده است.

علاوه بر کریس پرت، برایس دالاس هاوارد در نقش کلر دیرینگ و بازیگران اصلی پارک ژوراسیک مانند سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، وانگ در نقش دکتر هنری وو، جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، دانیل پیندا در نقش دکتر ضیا رودریگز در این فیلم هنرنمایی می‌کنند. پارک ژوراسیک: سلطه جهانی، شخصیت‌های جدیدی را نیز معرفی می‌کند؛ مانند مامودو آتی در نقش رمزی کول و واندا وایز در نقش کیلا واتس.

پارک ژوراسیک: سلطه در تاریخ 10 ژوئن (20 خرداد) وارد سینماها شود.

با تریلر جدید Jurassic World: Dominion همراه تکراتو باشید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر جدید Jurassic World: Dominion چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر