;
coinex

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A51 با اندروید 12 منتشر شد

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A51 در گوشی یکی از کاربران دریافت شد. گوشی این کاربر، مجهز به اندروید 12 بود. با این خبر همراه ما باشید تا در مورد آپدیت One UI 4.1 بیشتر بدانیم.

گوشی هوشمند A51 در میان مخاطبان، از جمله گوشی‌های بسیار پر طرفدار است که از اواخر سال 2019 با اندروید 10 به بازار عرضه شد و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد. می‌توان ادعا کرد که این گوشی در مقایسه با رقبا، از فروش خوبی برخوردار بود. امروز خبر آپدیت این تلفن همراه پر مخاطب به One UI 4.1 به طور رسمی در ایران اعلام شد و همین امر، در بین کاربران این گوشی، سروصدا به پا کرد.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A51

در سال گذشته، گلکسی A51، دو ماه زودتر از تاریخ تعیین شده، آپدیت اندروید 11 را ارائه داد. امسال با توجه به این که مدل این تلفن همراه، یک سال قدیمی‌تر شده و گوشی‌های جدید توسط این شرکت ارائه شده است، آپدیت این گوشی کمی دیرتر از قبل انجام شد. با این وجود می‌توان ادعا کرد که سرعت آپدیت این گوشی نسبت به رقبا خوب است.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A51

یکی از کاربران ایرانی که از این تلفن همراه استفاده می‌کند، امروز اعلام کرد که آپدیت جدید Galexy A51 با One UI 4.1 را دریافت کرده است.

در آپدیت تلفن همراه A51، قابلیت «GoS» یا همان «بهینه سازی بازی» به طور پیش فرض از کار افتاده و یا به عبارتی غیر فعال شده است تا برای پردازش بازی‌ها، محدودیتی وجود نداشته باشد.

از طرفی، Ram Plus یا همان قابلیت مجازی سامسونگ در آپدیت جدید ارائه شده است که این قابلیت، موجب ارتقای حافظه رم تا 6 گیگابایت (البته با استفاده از حافظه داخلی) می‌شود.

حجم آپدیت انجام شده در این مدل گوشی، با رابط کاربری One UI 4.1 برابر با 1.9 گیگابایت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت One UI 4.1 گلکسی A51 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر