;
coinex

جزییات تازه‌ای از باتری گلکسی Z Flip 4 فاش شد

اخبار مربوط به گوشی‌های تاشوی سامسونگ از پاییز سال گذشته تابه‌حال بر سر زبان‌ها افتاده‌اند. اخیرا اطلاعات تازه‌ای از باتری گلکسی Z Flip 4 نیز فاش شده که از باتری بزرگ‌تر این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود خبر می‌دهد.

گزارش‌های تازه‌ای از هلند به گوش می‌رسد؛ خبرگزاری هلندی با انتشار گزارشی اعلام کرده است که باتری گلکسی زد فلیپ 4 بزرگ‌تر از گلکسی زد فلیپ 3 خواهد بود. این خبرگزاری همچنین مدعی شده که این دستگاه با شماره مدل SM-F721، به دو باتری مجهز می‌شود. در ادامه با جزییات بیشتری به این موضوع می‌پردازیم.

باتری گلکسی Z Flip 4

در گزارش جدید آمده است که باتری اول گلکسی زد فلیپ 4 درواقع یک باتری فرعی با ظرفیت 2400 میلی‌آمپرساعت است و باتری دیگر که باتری اصلی محسوب می‌شود، ظرفیت 903 میلی‌آمپرساعتی دارد.

جزییات تازه‌ای از باتری گلکسی Z Flip 4 فاش شد

با این اوصاف، مجموع ظرفیت باتری 3303 خواهد بود. این ظرفیت، بیشتر از چیزی است که در گوشی گلکسی Z Flip 3 دیده‌ایم.

تفاوت ظرفیت باتری دو گوشی 100 میلی‌آمپرساعتی است. این ظرفیت بهبود یافته، چندان قابل توجه نیست؛‌ هرچند که از تلاش سامسونگ برای طراحی بهینه‌تر خبر می‌دهد. این کمپانی تلاش می‌کند در گوشی تاشوی جدید خود، باتری جدید را در قالبی بهبودیافته، ارائه دهد.

هنوز هیچ‌کدام از این اخبار تایید نشده‌اند و این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده، اخبار بیشتری از جزییات این گوشی‌ها فاش شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر