;
coinex

طراحی لو رفته پنل نمایشگر آیفون 14 را در این تصاویر مشاهده کنید

تصاویر پنل‌های لو رفته از نمایشگر آیفون 14 شایعات قبلی را تایید می‌کنند. این پنل‌های نمایشگر از یک بریدگی قرصی شکل در کنار پانچ هول برخوردار هستند که جایگاه نصب سنسورهای Face ID و دوربین سلفی است.

اخیرا تصاویری از پنل نمایشگر سری آیفون 14 در پلتفرم اجتماعی ویبو منتشر شده که گزارش‌های قلبی را تایید می‌کنند. اخباری که پیش از این منتشر شده، مدعی بودند که آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس از طراحی بدون ناچ برخوردار می‌شوند. علاوه بر این، گفته می‌شد که آیفون 14 و 14 مکس به همان طراحی قدیمی با ناچ نمایشگر مجهز می‌شوند.

انتشار تصاویر جدید، اخبار قبلی را تایید می‌کنند.

پنل نمایشگر آیفون 14

هنوز مشخص نیست که این عکس‌ها از کدام منبع به بیرون درز کرده‌اند؛ اما با تمام گزارش‌هایی که قبلا شنیدیم، همخوانی دارند. لو رفتن تصاویر واقعی در گذشته هم اتفاق افتاده بود و بر همین اساس می‌توان به این طراحی‌ها امیدوار شد. برای مثال، پیش از راه‌اندازی آیفون 13، تصاویری منتشر شد که پنل این گوشی را نشان می‌داد. بعد از راه‌اندازی این گوشی، مشخص شد که تصاویر لو رفته، واقعی بودند.

طراحی لو رفته پنل نمایشگر آیفون 14 را در این تصاویر مشاهده کنید

منابع موثقی ازجمله راس یانگ و خبرنگار بلومبرگ، مارک گرمن، از طراحی نمایشگر آیفون 14 پرو و پرو مکس با بریدگی قرصی شکل و پانچ هول خبر داده بودند. شایعات دیگری هم از این گوشی‌ها فاش شده است؛ مثل دوربین 48 مگاپیکسلی در نسخه‌های پرو، رنگ بندی سری آیفون 14 و قیمت شوکه‌کننده این گوشی‌ها.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمایشگر آیفون 14 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر