;
coinex

پوکو M4 پایین‌رده‌ای با تراشه دایمنسیتی 700 رونمایی شد

پوکو سال گذشته از گوشی پوکو M4 Pro 5G با سیستم روی تراشه دایمنسیتی 810 رونمایی کرد. این کمپانی اخیرا از نسخه‌ استاندارد این گوشی نیز رونمایی کرده است. پوکو M4 مقرون‌به‌صرفه‌تر از نسخه پرو است و از تراشه دایمنسیتی 700 بهره می‌برد.

پوکو M4 از اتصال 5G، اندروید 12 و رابط MIUI 13 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در دو نسخه راه‌اندازی می‌شود؛ یکی با رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی و دیگری با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی. پوکو ام 4 5 جی به درگاه نصب میکرو‌ اس‌دی کارت مجهز شده و از افزایش حافظه تا 512 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات پوکو M4

این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.58 اینچی LCD با رزولوشن +FullHD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر از پوشش محافظ گوریلا گلس 3 برخوردار شده و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قسمت ناچ قطره‌ای قرار دارد.

پوکو M4 پایین‌رده‌ای با تراشه دایمنسیتی 700 رونمایی شد

نمایشگر پوکو M4 5G از نرخ تازه‌سازی متغیر نیز پشتیبانی می‌کند؛ به این معنی که نرخ تازه‌سازی بسته به محتواهای مختلف، با نرخ 30 هرتز، 60 هرتز و 90 هرتز اجرا می‌شود.

ماژول دوربین در پنل پشتی این گوشی از هر دو طرف، تا لبه‌ها کشیده شده و دو لنز دوربین روی آن قرار دارد. لنز اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسلی است و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز کمی پایین‌تر از لنز اصلی تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات پوکو M4 باید به اسکنر اثر انگشت در لبه دستگاه، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، سیستم صوتی Hi-Res، پورت USB-C و استاندارد ضد آب IP52 اشاره کرد. این گوشی از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و با تکنولوژی شارژ باسیم 18 وات شارژ می‌شود. این دستگاه همچنین از شارژ معکوس 5 وات نیز برخوردار است.

پوکو M4 5G در سه تنوع رنگی آبی، زرد و مشکی عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه این دستگاه 170 دلار است و نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی نیز با قیمت 195 دلار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر جدید Jurassic World: Dominion چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر