;
coinex

عمر باتری پوکو F4 GT طرفداران شیائومی را ناامید می‌کند

پوکو به‌تازگی از گوشی پوکو اف 4 جی تی رونمایی کرده و حالا، این گوشی مورد بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد. اینطور که از شواهد پیداست، عملکرد عمر باتری پوکو F4 GT رضایت‌بخش نیست.

به نظر می‌رسد که این گوشی با وجود باتری دو سلولی 4700 میلی‌آمپر‌ساعتی (هر سلول 2350 میلی‌آمپر‌ساعت) و همچنین پشتیبانی این باتری از شارژفوق سریع 120 واتی، یک عملکرد متوسط رو به ضعیف را ارائه می‌دهد که این موضوع باعث ناامیدی کاربران شیائومی شده است.

عمر باتری پوکو F4 GT

گفتنیست که طراحی دو سلولی این باتری، باعث شده است که مقداری از ظرفیت باتری صرف نصب سلول‌ها و همچنین سرعت بیش‌تر شارژ شود. به همین دلایل این گوشی گیمینگ، از باتری‌ای با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت، محروم است. در بررسی‌های انجام شده نسبت به عمر باتری پوکو F4 GT باید بگوییم که این باتری، در بخش تماس‌صوتی، حدود 18:36 ساعت طول می‌کشد که به طور کامل شارژش به اتمام برسد. همچنین این زمان برای بخش وب‌گردی و نرخ نوسازی 120 هرتز، به 11:41 ساعت و در بخش پخش ویدئو و نرخ نوسازی 60 هرتز به 13:30 ساعت، می‌رسد. گفتنیست که با در نظر گرفتن عملکرد این دستگاه در حالت استندبای، پوکو F4 GT امتیاز کلی 81 ساعت را ثبت کرده است.

عمر باتری پوکو F4 GT

عواملی همچون اسنپدراگون 8 نسل 1 و همچنین رابط‌ کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 که در گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی 12 و 12 پرو نیز به کار رفته است، می‌تواند عوامل تاثیرگذار دیگری بر روی عمر باتری پوکو F4 GT باشد.

سرعت شارژ باتری پوکو F4 GT

عمر باتری پوکو F4 GT به دلیل ظرفیت پایین باتری این دستگاه، شاید چندان مطلوب نباشد، اما این گوشی از لحاظ سرعت شارژ با وجود پشتیبانی از شارژ فوق سریع 120 واتی، عملکردی بی‌نظیر را در این زمینه ارائه می‌دهد. به طوریکه باتری 4700 میلی‌آمپر‌ساعتی آن تنها در 17 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. درواقع پر شدن 0 تا 100 باتری تنها در 17 دقیقه امکان پذیر است. حال اگر گوشی را در حالت خاموش به شارژ بزنید شاید زمان آن کمی طولانی‌تر شود، اما در صورت متصل کردن گوشی به شارژ با داشتن 1 درصد شارژ، می‌توان گفت که دقیقا همان 17 دقیقه زمان خواهد برد.

عمر باتری پوکو F4 GT

گفتنیست که برای داشتن سریع‌ترین حالت شارژ سریع، می‌بایست حالت Boost را در تنظیمات باتری فعال کنید؛ در غیر این صورت، برای شارژ کامل، حدود 20 دقیقه زمان خواهد برد. البته که اختلاف کمی بین عدد 100% در نشانگر باتری و حالتی که گوشی شارژ کامل می‌شود وجود دارد که این اختلاف با فعال بودن گزینه Boost، به 5 دقیقه و در صورت غیرفعال بودن این ویژگی به 8 دقیقه نیز می‌رسد. همچنین دمای محیط نیز از عواملی است که در سرعت شارژ، نقش به‌سزایی دارد. به عنوان نکته آخر باید یادآور شویم که این گوشی از  شارژ وایرلس و همچنین شارژ بی سیم، پشتیبانی نمی‌کند.عمر باتری پوکو F4 GTعمر باتری پوکو F4 GT

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد سرعت و عمر باتری پوکو F4 GT چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    درود من این گوشی رو دارم و همانطوری که گفتید از عملکرد باتری راضی نیستم زود خالی میکنه

    پاسخ

    طرفدارا اشتباه میکنن شیا جدیدا از تکنولوژی جدیدش که سیستم خنک کننده جدید هم چیپست هم باتری هست استفاده و برای این کار باتری رو به دو قسمت تقسیم کرده و همین کار باعث میشه حجم بیاد پایین و چیز طبیعی به حساب

    پاسخ