;
coinex

بررسی پوکو واچ (POCO Watch) ؛ مشخصات و قابلیت های ساعت هوشمند پوکو

با بررسی پوکو واچ این ساعت هوشمند و جدید در ادامه همراه ما باشید. ساعت هوشمند پوکو واچ شیائومی دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌ها بسیار جذابی است.

اینطور که به نظر می‌رسد، پوکو هم قرار است به جمع شرکت‌هایی بپیوندد که علاوه بر گوشی‌های هوشمند به تولید گجت‌های هوشمند هم مشغول هستند. این شرکت چینی اولین ساعت هوشمند خود با نام پوکو واچ را عرضه کرده است.

از آن‌جایی که پوکو توانست با گوشی‌های خوب خود، توجه عده‌ی زیادی از کاربران را به خود جلب کند و به عبارتی خود را به آن‌ها بشناساند، تصمیم گرفته وارد بخش دیگری از بازار گجت‌های هوشمند شود.

پوکو می‌خواهد کسب و کارش را گسترش دهد و برای اینکار، بازار گجت‌های پوشیدنی را به عنوان بستری مناسب انتخاب کرده است. این شرکت چینی اولین ساعت هوشمند خود را رونمایی کرده است.

پوکو اولین ساعت هوشمند خود را با نام پوکو واچ را در تاریخ 6 اردیبهشت روانه‌ی بازار کرد. پیش از این OnLeaks، افشاگر مشهور، با همکاری Digit India رندرها و مشخصات این ساعت را فاش کرده بود.

بررسی پوکو واچ

این ساعت هوشمند پوکو به دلیل داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی بی شمار برای همه مناسب است و هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌توان آن را خریداری و از آن استفاده کند.

اگر قصد خریداری این پوکو واچ را دارید پس در ادامه با بررسی ساعت هوشمند POCO Watch همراه ما باشید.

بررسی ساعت هوشمند POCO Watch از نظر طراحی و ساخت

در ابتدا قصد داریم به بررسی ساعت هوشمند POCO Watch از نظر طراحی ظاهری و کیفیت ساخت بپردازیم یا با ویژگی‌های ظاهری آن بیشتر آشنا شویم.

از لحاظ ظاهری باید بگوییم که پوکو واچ از یک نمایشگر مربعی‌ شکل با لبه‌های تخت و یک دکمه‌ی چرخان در سمت راست بدنه‌ی خود بهره می‌برد. ابعاد این محصول ۹٫۹۸ × ۳۴٫۴ × ۳۹٫۱ میلی‌متر است و وزن آن هم به ۳۱ گرم می‌رسد.

بررسی پوکو واچ
بررسی پوکو واچ

با توجه به گمانه‌زنی‌های قبلی، این نمایشگر از نوع امولد بوده و سایز آن 1.6 اینچ است. همچنین گفته می‌شود که نمایشگر پوکو واچ از رزولوشن 360 در 320 پیکسل پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اینکه پوکو واچ نمایشگری 1.6 اینچی از نوع امولد دارد می‌تواند قابلیت Always-On یا صفحه «همیشه-روشن» را در اختیار کاربر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند POCO Watch با نمایشگر 1.6 اینچی رسما رونمایی شد

بهترین هدست گیمینگ 2021

صفحه همیشه روشن در ساعت هوشمند پوکو واچ شیائومی با چند واچ مختلف در دسترس خواهد بود. افزون بر این، کاربر در مجموع می‌تواند از بین بیش از 100 واچ فیس صفحه اصلی ساعت خود را شخصی‌سازی کند و تنوع نسبتا خوبی در نحوه نمایش محتواها داشته باشد.

این ساعت در سه رنگ مشکی، آبی و سفید و به همراه بند سیلیکونی به بازار عرضه شده است. البته این سه رنگ برای بدنه دستگاه در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند به پنج رنگ برای بند دستگاه دسترسی داشته باشد.

بررسی پوکو واچ
بررسی پوکو واچ

این طراحی اجازه می‌دهد هر شخص با توجه به سلیقه خودش ساعت هوشمند پوکو واچ شیائومی را با بدنه، بند و واچ فیس مورد علاقه‌اش ترکیب کند. با توجه به مشخصات افشاشده از پوکو واچ، به‌نظر می‌رسد که این ساعت در واقع همان ردمی واچ 2 بوده که با نامی دیگر و بدون پشتیبانی از فناوری GPS روانه‌ی بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست برای PS5

بهترین هدفون های 2021

بررسی ساعت هوشمند POCO Watch ؛ سایر ویژگی‌ها

ساعت هوشمند پوکو واچ از لحاظ قابلیت‌های سلامتی هم از سنسورهای معمول بهره می‌برد. برای مثال سنسور ضربان قلب، سنجش میزان اکسیژن خون، گام‌شمار و … . همچنین گفته می‌شود یک باتری ۲۲۵ میلی‌آمپر ساعتی نیز به عنوان منبع تغذیه درون این ساعت تعبیه می‌شود که به نظر می‌رسد بتواند شارژدهی قابل قبولی داشته باشد.

ساعت هوشمند پوکو می‌تواند بیش از 100 حالت ورزشی مختلف را شناسایی کند. این دستگاه همچنین حسگر ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون و البته سیستمی برای تحلیل وضعیت خواب دارد که می‌تواند سطوح مختلف شامل خواب سبک، REM و سنگین را تشخیص دهد.

بررسی پوکو واچ
بررسی پوکو واچ

پوکو واچ با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاوم است؛ در حالی که همواره آب را دشمن درجه یک دستگاه‌های الکترونیکی خطاب می‌کردیم، سازندگان توانستند این معضل بزرگ را حل کنند تا گجت‌ها تا حدود زیادی با برخورد با آب مشکلی نداشته باشند.

بررسی پوکو واچ
بررسی پوکو واچ

امروزه بیشتر ساعت‌های هوشمند با درجه‌ای از مقاومت در برابر آب تولید می‌شوند و تماس به نسبت جزئی با آب نمی‌تواند باعث از کار افتادن ساعت هوشمند گران‌ قیمت‌ شما شود. گواهینامه‌های ضد آبی که ساعت‌های هوشمند دارند، دارای رده بندی هستند.

بررسی پوکو واچ
بررسی پوکو واچ

رده‌بندی ATM بیشتر برای دستگاه‌های کوچک‌تر پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند و پوشیدنی‌های سلامتی استفاده می‌شود. این ساعت 5ATM است، (عمق 50 متر) یعنی می‌تواند کمی در آب غوطه‌ور شود و برای شنا در استخر مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021

در نتیجه، پوکو واچ از استاندارد ضد آب ۵ATM بهره می‌برد و بدین ترتیب خیال کاربر از بابت عدم نفوذ آب به درون آن در برخوردهای تصادفی با آب راحت خواهد بود.

ساعت هوشمند پوکو واچ شیائومی موضوعی بود که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفت. این ساعت جدید شیائومی به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهمی که دارد توانست مورد توجه همه قرار گیرد. شیائومی اکثریت امکانات را برای این گوشی قرار داده است تا بتوان بهترین استفاده را از آن داشت.

بررسی پوکو واچ
بررسی پوکو واچ

این ساعت باتری 14 روزه دارد و با قابلیت‌های متنوعی به دست علاقه‌مندان رسیده است. پوکو واچ با باتری پردوام خود می‌تواند تا دو هفته پاسخگوی نیاز کاربر باشد. این دستگاه همچنین از فناوری GPS داخلی بهره می‌برد تا برای موقعیت‌یابی نیازی به ارتباط دائمی به تلفن هوشمند نداشته باشد. قیمت این محصول 79 یورو است.

سوالات متداول

آیا ساعت هوشمند پوکو واچ شیائومی ارزش خرید دارد؟

ساعت پوکو محصولی سبک، با ابعادی استاندارد و کیفیتی مطلوب است که از هر نظر می‌تواند کاربر را راضی کند. با توجه به اینکه ما چه انتظاراتی از یک ساعت هوشمند دارید، می‌توانید ساعت مناسبی برای خود انتخاب کنید. در این مطلب که بررسی ساعت هوشمند POCO Watch انجام شد، ویژگی‌ و قابلیت‌های آن مورد بررسی قرار گرفت. شما می‌توانید با خواندن این مطلب به اطلاعات دقیقی دست یابید و تصمیم بگیرید که این ساعت ارزش خرید دارد یا نه.

مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت پوکو واچ شیائومی چیست؟

ساعت هوشمند پوکو ویژگی‌‌های متنوع و بسیار جذابی دارد، بیش از 100 حالت ورزشی مختلف دارد، همچنین حسگر ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون دارد و با داشتن استاندارد 5ATM در برابر آب مقاوم است و با باتری پردوام خود می‌تواند تا دو هفته پاسخگوی نیاز کاربر باشد. از فناوری GPS داخلی نیز بهره برده است تا برای موقعیت‌یابی نیازی به ارتباط دائمی به تلفن هوشمند نباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بررسی ساعت هوشمند  POCO Watchچیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایرکاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر