;
coinex

آخرین دادگاه جانی دپ و امبر هرد ؛ آنچه احتمالا از دست داده‌اید

دادگاه جانی دپ و امبر هرد که طی چند هفته اخیر در حال برگزاری است، جزئیات جدیدی از زندگی این دو را فاش می‌کند. در ادامه، اتفاقات مهم دادگاه در هفته‌های گذشته را خواهید خواند؛ اینکه در دادگاه چه چیزهایی مطرح شده است. با تکراتو همراه باشید.

اکنون سه هفته از محاکمه شکایت جانی دپ علیه شریک سابقش، امبر هرد می‌گذرد. جانی دپ از خانم هرد به دلیل مقاله‌ای که در آن مدعی شده که قربانی آزار خانگی قرار گرفته، تقاضای غرامت 50 میلیون دلار کرده است. در مقابل امبر هرد هم شکایتی 100 میلیون دلاری تنظیم کرده است. در ادامه به بررسی جزییات این دادگاه می‌پردازیم.

آخرین دادگاه جانی دپ و امبر هرد

هیئت منصفه در فیرفکس ویرجینیا، با کمک تعدادی از شاهدان (پلیس، روانشناسان و خود دپ) دو تصویر کاملاً متفاوت از چهار سال زندگی مشترک این زوج به دست آورده‌اند. اتهامات حمله لفظی و فیزیکی در هر داستانی که از زندگی این دو تعریف شده، وجود دارد. با این حال، دپ و هرد، هر کدام اتهام هرگونه سوء‌استفاده را رد کرده‌اند.

رایان بیکر، وکیل با سابقه پرونده‌های افترا، گفت: «تاکنون یک طرف یعنی آقای دپ  قوی‌تر بوده. همه چیز به خوبی برنامه‌ریزی شده است.» اوا ادامه داد: «دپ و تیمش، اولین طرف بازگوکننده داستان بودند، بنابراین جای تعجب نیست که در حال حاضر همه چیز به نفع او به نظر می‌رسد. هیئت منصفه احتمالاً در روزهای آینده که نوبت احضار شاهدان تیم خانم هرد برسد، داستان جدیدی را خواهند شنید.»

آقای بیکر گفت: «در مجموع به نظرم اینکه تیم هرد بعد از تیم دپ شاهدانشان را احضار می‌کنند و داستان خودشان را تعریف می‌کنند، مزیت مهمی محسوب می‌شود. آخرین حرف‌هایی که در دادگاه شنیده می‌شود، توسط تیم هرد زده خواهد شد.»

آخرین دادگاه جانی دپ و امبر هرد ؛ آنچه احتمالا از دست داده‌اید

اکنون که دادگاه جانی دپ و امبر هرد به میانه‌های راهش نزدیک می‌شود، در اینجا به برخی از لحظات کلیدی این هفته نگاهی می‌اندازیم:

حرف‌های نماینده ACLU در دادگاه جانی دپ و امبر هرد

هنگامی که جانی دپ و امبر هرد در سال 2017 به توافقات طلاق خود رسیدند، خانم هرد علناً متعهد شد که کل مبلغ 7 میلیون دلاری خود را به خیریه اهدا کند (نیمی را به بیمارستان کودکان لس آنجلس و نیمی را به اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ACLU)). اما روز دوشنبه، ترنس دوگرتی، مدیر ACLU شهادت داد که سازمانش فقط 1.3 میلیون دلار از خانم هرد دریافت کرده است، به اضافه پانصد هزار دلار از حسابی به نام ایلان ماسک، مالک جدید توییتر ( ایلان ماسک و امبر هرد برای مدت کوتاهی با یکدیگر رابطه داشتند.) به گفته آقای دوگرتی، ACLU در سال 2019 متوجه شد که خانم هرد مشکلات مالی دارد و نمی‌تواند به بقیه تعهدات خود عمل کند.

دادگاه جانی دپ

کوپر لارنس، روزنامه‌نگار و نویسنده که مطالب زیادی در مورد فرهنگ افراد مشهور نوشته است، می‌گوید: «همچین رسوایی مهمی، بار سنگینی را بر دوش هرد و وکلایش خواهد گذاشت. کل پرونده واقعاً به اعتبار امبر هرد مربوط می‌شود. اگر هرد قرار است در مورد چیزی که به راحتی قابل تایید است دروغ بگوید، باید از خود بپرسید – او در مورد چه چیز دیگری دروغ گفته؟»

آقای دوگرتی از ACLU همچنین مستقیماً در مورد مقاله واشنگتن پست 2018 که مرکز ثقل دعوای جانی دپ و امبر هرد است، شهادت داد و گفت: «وکلای ACLU در روند گزارش به خانم هرد کمک کردند. قضیه به زمانی برمی‌گردد که خانم هرد در فیلم آکوامن ایفای نقش کرد.»

آقای دوگرتی گفت: «از نظر ACLU، آمبر هرد در اوج شهرتش قرار داشت و طرفداران زیادی داشت. پس با خودمان گفتیم، چه زمانی بهتر از حالا برای انتشار مقاله تا خوانندگان زیادی را جذب کنیم.»

فاش شدن بیماری هرد در دادگاه جانی دپ و امبر هرد

روز سه شنبه، دکتر شانون کوری، روانشناس پزشکی قانونی به هیئت منصفه گفت: «امبر هرد از دو بیماری رنج می‌برد: اختلال شخصیت مرزی و اختلال شخصیت هیستریونیک (شخصیت نمایشی).»

دکتر کری که توسط تیم وکلای جانی دپ برای ارزیابی روانشناختی امبر هرد استخدام شده بود، در دادگاه جانی دپ و امبر هرد حاضر شد و گفت که او پس از گذراندن حدود 12 ساعت با خانم هرد در دسامبر 2021، انجام آزمایش‌های سلامت روان و بررسی سوابق پزشکی او به این نتیجه رسیده است. دکتر کری گفت: «شخصیت مرزی، بیماری بی‌ثباتی است که با خشم زیاد، ظلم نسبت به افراد کم قدرت مشخص می‌شود. کسانی که این بیماری را دارند، به دنبال جلب توجه هستند.»

دادگاه جانی دپ

او گفت که این رفتارها  به خاطر ترس شدید از رها شدن است. شواهد موجود در دادگاه شامل چندین کلیپ صوتی از خانم هرد است که به آقای دپ التماس می‌کند که او را ترک نکند. دکتر کری همچنین گفت که به نظر می‌رسد اختلال شخصیت مرزی برای زنانی که از رفتار خشونت‌آمیز علیه شریک زندگی خود لذت می‌برند، دیده می‌شود. دکتر کوری گفت، اختلال شخصیت هیستریونیک با «هیجان و سطحی بودن» مرتبط است. این شخصیت‌ها دوست دارند مرکز توجه باشند.

شهادت دکتر کری از آن زمان توسط برخی از حامیان آزار خانگی مورد انتقاد قرار گرفته است که می‌گویند چنین تشخیص‌هایی می‌توانند برای تضعیف گزارش‌های تجاوز مورد استفاده قرار گیرند. دکتر جسیکا تیلور روانشناس در بیانیه‌ای گفت: «از دیدن این اتفاق اصلا تعجب نکردم، زیرا قابل پیش‌بینی و واضح بود. به هزاران زن درست مانند امبر دستور داده می‌شود تا ارزیابی‌های روانپزشکی انجام دهند که در اغلب موارد، اختلال شخصیت او را تشخیص می‌دهند تا شهادت او را بی‌اعتبار کنند.»

دپ جلوی بچه‌ها از حال رفت

مصرف مواد مخدر و الکل دپ موضوع اصلی محاکمه تاکنون بوده است. نکته جالب اینکه، دپ بعد سم‌زدایی از روکسی کدون در سال 2014، در بیشتر زمان رابطه خود با  هرد هوشیار بوده. اما تیم هرد جانی دپ متفاوتی را توصیف کرده‌اند. فردی که با وجود درخواست‌های مکرر برای پاک شدن، مستعد مصرف الکل و مواد مخدر است. روز چهارشنبه، الین بردهافت، وکیل هرد، به ادعای دوم تکیه کرد و از مدیر قدیمی جزیره خصوصی جانی دپ در باهاما پرسید که آیا او به یاد دارد که این بازیگر از حال برود؟

تارا رابرتز پاسخ داد: «به یاد می‌آورم که او در ساحل غش کرده بود.»

خانم بردهافت ادامه داد و پرسید: «آیا خانم رابرتز به یاد دارد که پسر دپ چنین صحنه‌هایی را دیده باشد؟»

خانم رابرتز: «بله.»

نماینده سابق جانی دپ روز چهارشنبه به دادگاه گفت که اتهامات هرد علیه این بازیگر، تأثیر مخربی بر وجهه سینمایی دپ داشته است. به طوری که به قیمت از دست دادن نقش محبوب جک گنجشکه تمام شده است.

 

 

 

دادگاه جانی دپ

کریستین کارینو، نماینده آژانس پرکار هنرمندان خلاق (CAA) به هیئت منصفه گفت که از طریق گفتگو با مدیران دیگر مشخص شد که دیزنی تمایلی به ادامه همکاری با جانی دپ ندارد. آقای کارینو گفت که ادعاهای سوء استفاده هرگز به صراحت مورد بحث قرار نگرفت؛ اما همه می‌دانستند به خاطر قضیه گزارش امبر هرد است. این شهادت ممکن است برای پرونده آقای دپ بسیار مهم باشد زیرا او قصد دارد ثابت کند که مقاله سال 2018 خانم هرد به طور غیرقابل برگشتی به حرفه کاری‌اش خدشه وارد کرده است.

نکته دیگری که در دادگاه جانی دپ و امبر هرد مطرح شد، رابطه امبر هرد با ایلان ماسک بود.

 به دنیا بگو جانی!

شهادت جانی دپ در دادگاه جانی دپ و امبر هرد که روز دوشنبه به پایان رسید، اغلب شامل کلیپ‌های صوتی بود که در طول رابطه او با هرد ضبط شده و در دادگاه پخش شد. خانم لارنس، روزنامه‌نگار گفت: «این بسیار ناراحت‌کننده بود. اینها جنبه‌هایی از زندگی هر دوی آنهاست که سعی می‌کردند از انظار عمومی دور نگه دارند.»

هیئت منصفه صدای توهین‌ها را شنیدند که از زبان هر دو طرف گفته می‌شد. در این کلیپ صدای هرد را می‌شنویم که به تمسخر جانی را بچه خطاب می‌کند و به او صدمه می‌زند؛ البته در کلیپ صوتی می‌گوید: «بهت آسیب زدم؛ اما نه توی صورتت.»

در ادامه فریادهای دپ را می‌شنویم. در یکی از صدا‌های ضبط شده در اواخر ازدواجشان، هرد در مکالمه‌ای تلفنی، به تمسخر به دپ می‌گوید: «به دنیا بگو جانی! بگو یه مرد قربانی خشونت خانگی شده، ببین چند نفر ازت طرفداری می‌کنن.»

دپ پاسخ می‌دهد: «درسته… من قربانی‌ام.»

بیشتر بخوانید:

منبع: BBC

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (31 نظر)

    امبر هرد این تلفظ درست اسم این خانم هست کسانی که اسم یه فرد رو مورد توهین قرار میدن چه برسه به گفتار و رفتار شخص رو و با تمسخر و خشم و تهدید و قضاوت بی جا رو نمیشه روی هیچ حرف و عمل دیگشون توی زندگی حساب کنی چه برسه طرفدار یه بازیگر معروف به اسم جانی دپ.من جای ایشون بودم تعصف میخوردم بابت هوادارایی که دارم.خانم مهلا که اولین نظر رو نوشتن مثل هر انسان دیگه ای حق نظر دارن که شماها ایشون هم مورد توهین و تمسخر قرار دادید.متاسفم برای بشریت

    پاسخ

    تموم شد؟ خیلی تاثیر گذار بود

    پاسخ

    این دو شخصیت پولدار هستند صاحب وکیل و خدم و حشم. نگران حال و روز خودمان باشیم در ایران.زنی که بیاد بگه مهریه ،حقوق،و……گول چهرشو نخور.چرتکه انداخته برا مال و اموالت.
    امیدوارم خانمهای محترم متوجه شده باشن ماشین شاسی و ویلا و باغ و مهریه آنچنانی و …. بدرد زندگی مشترک نمیخوره.
    اکثر طلاقها در ایران بدلیل مسائل‌ مالی و از طرف بانوان محترم هست طبق آمار وکلا و دادگاههای خانواده.ضعف مردها دیدن چهره و اندام بانوان هست.حتما و حتما قبل ازدواج هزینه کنیم و به روانپزشک کار کشته بریم.در طول زندگی هم رفتار زنان را زیر نظر داشته باشیم.راحت مهریه را میزارن اجرا و بعد با یک تهمت معتادبود و دست بزن داشت شما را ترک میکنند.حق طلاق ندید.بیشترین ضربه ای که مرد میخوره دادن حق طلاق هست به زن حتما با وکلا مشورت کنید.برعکس جو سازی خانمها قانون در ایران کاملا از لحاظ مالی طرف زن هست

    پاسخ

    پس قاضی و دادگاه به چه دردی میخوره

    پاسخ

    دوست گرامی اتفاقا سال ۲۰۱۵ کمپینی با همین موضوع راه انداخته شد که زنان قربانی تجاوز شکایت میکردن پول خوبی هم از طریق دادگاه به جیب میزدن که اسم کمپین هم می تو بود. که باعث شد تا سال ۲۰۱۹ حدود دو میلیون و سیصد هزار پرونده که ثابت شدن قصد چاپیدن و سواستفاده کردن داشتن فاش بشه. متاسفانه رسانه ها باعث شدن تا بعضی از زنان گمراه بشن

    پاسخ

    دو میلیوووون و سیصد هزاااررر؟؟! چرا چرت میگی؟! مدرکت کجاست؟! فقط شش درصد پرونده های تجاوز دروغ بوده. حتما خودت متجاوز هستی که از جنبش می تو می‌ترسی.

    پاسخ

    فشار بخور🗿
    اگر فکر نداری حرف نزن
    خود امبر هرد بیاد بت بگه من اینکارا رو کردم باور نمیکنی!!!😐
    چون مغز نداری

    پاسخ

    به عنوان یه همجنس بهت میگم سوتفاهم نشه چقدر فمنیست حقیری هستی چشم بسته قضاوت میکنی

    پاسخ

    به امید پیروزی برای جانی دپ💪

    پاسخ

    مثل اینکه جلسات دادگاه رو نگاه نکردی وهیچ چیزشم ازش خبر نداری همسالان شما گول قیاف این عنبر عوضی و میخورن دریغ ازین که بدونن حقیقتو کی میگه عنبر تو شهادتش خیلی دروغ میخواد بگه بازم مث جریان دادگاه لندن میشه که الکی با پارتی بازی به نفع خودش شد دادگاه اینجا قاضی اگه بازم گول حرفای عنبرو بخوره اینجاس که جانی قربانی خشونت شده و باید باری از اتهامات رو تا آخر عمرش رو کولش بزاره و واقعا جای ناراحتی داره یکم اخبارو از پیج های معتبر بخونین

    پاسخ

    اتفاقا مشخصه شما جلسات دادگاه رو ندیدی!!! دوتا فیلمی که از جانی بیرون اومده رو دیدی؟؟! به درودیوار آشپزخونه میکوبه و شیشه هارو میشکنه و اول صبح برای خودش یه لیوان گنده ی شراب میریزه و به امبر فحش مادر میده!! اس ام اس هاش رو دیدی؟! توی اس ام اس به دوستش میگه که میخوام امبر رو غرق کنم، بعد جسدش رو بسوزونم، و بعد به جسد سوخته شدش تجاوز کنم تا مطمئن بشم که مرده!! ده ها اس ام اس دیگه هم ازش بیرون اومده که مدام به امبر فحش میده و بهش میگه که یک فاحشه ست. به خدمتکار خونه اس داده که دم در اتاق خواب مدفوع کنه تا پای امبر بره توش و اعصابش خورد بشه! خودش به مصرف هشت قرص اکستازی اعتراف کرده و پزشکش هم شهادت داده که بشدت اعتیاد داشته. خودش میگه انگشتم رو امبر قطع کرده با پرتاب بطری! اما از نظر فیزیکی این غیرممکنه چون پرتاب بطری نمیتونه بند انگشت رو از جا بکنه! انگشت با چاقو قطع شده و جانی توی اس ام اس به دوستش میگه که خودم بریدمش! و بعد با خون اون انگشت روی درودیوار نقاشی آلت تناسلی میکشه! بشدت تحت تاثیر مواد بوده. جانی غیر از امبر شش رابطه ی دیگه هم داشته که بجز ونسا با همشون نهایت دوسال رابطه داشته!! به ونسا هم خیانت کرده و با امبر که بیست سال از خودش کوچیک تر بوده ازدواج کرده.

    پاسخ

    اگه به پیام باشه حتی امبر هرد دوستش تو پیام چندین پیام فرستادن که عنبر توش گفته جانی رو با چاقو بکشیم حتی قاضی لندن گفته پیامک نمی تونه خشونت رو ثابت کنه جانی چندین میلیون دلار وکیلش ازش کلاهبرداری کرده زنش بهش خیانت کردخ دستش بهش نخورده اتاق شراب امبر رو دیدی پلیس شهادت داده پرستار خود عنبر ویس ها دیدیم اون مدرک های خوب امبر رو انقدر خوب بودن با وکیلش می خوان پرونده بسته بشه

    پاسخ

    جالب اینه ونسا اصلا خونه نبوده و اون درحال جدایی بودن و جالب تر اینه ونسا و تمام زن ها و دوست دختر های جانی براش شهادت دادن و جالب اینه بازیگر های زن از جانی حمایت کردن لطفا دادگاه رو نگاه کنید بعد نظرات من در آوردی بزارین

    پاسخ

    دوم اینکه جانی اصلا نگفته انگشتش رو قطع جالب اینه روانشناس ازدواج گفته امبر انگشت جانی رو قطع کرده و ویس صداش هست حتی دوست خود عنبر و پرستارش و میکاپ آرتیستش هم گفتن امبر صورتش سالم بوده بین فاصله برنامه جمیز کوردن

    پاسخ

    چهارتا پلیس در تایم های مختلف رفتن و روی لباس هاشون دوربین هست و هر با فیلم شهادت دادن امبر از منم سالم تر بود امبر موقعی به جانی خیانت کرد که رابطه خوبی داشتن فیلمش هست جمیز فرانکو و غول اقتصاد که شهادت قرار بود بدن که ندادن و بالاتر از شهادت وکیل موسسه آزادی مدنی آمریکا نداریم که امبر هفت میلیون دلار پول خیریه رو زد جیب قرار بود به خیریه بچه های سر طانی بدن امبر خودش معتاد شرتبه عکس اتاق شرابش هست تو پیج خودش و حتی انقدر روداره با اینکه چندتا کلیپ ازش هست تو مرایم از شدت مستس داره می افته بازم میگه جانی الک خورده‌ بماند عکس های زیادی هم ازش هست به عنوان کسی که بچه یک ساله داره هر ماه یک کارتون شراب می خره اگه جانی مدرک خوب نداره امبر داره چرا انقدر سوتی میده چرا می خواد پرونده بسته بشه میشه بگی

    پاسخ

    فمینیسته بدبخت فک کنم تویه عقده ای تنها کسی هستی که از عمبر حمایت میکنه انگشته طرفو زد موقعی که وسط رابطه بودن رابطه داشت تو فیلماش تمامی شهادتایی که داده شده علیه امبردهرده شما فمبنیستا خیلی پرو شدین اولش گفتین حقوق ب ابر بعد کردینش کیل آل من حقوق برابر میخواین تو معدن کار کنین همه میتونن کارای خوبو انجام بدن

    پاسخ

    حوصله ی پیام دادن بهتو نداشتم ولی گفتم پشتیه کیو میگیری ی مشت دروغگو این همه گفتی بزار من بگم
    یک=اولن بریدن انگشت جانی
    دو=صورت عنترش ک هزار تااااا ادمی ک زبان و بدنو بلدن ک متخصصن میگن ک این دروغ میگه
    سه=قضیه اون لوازم آرایشی ک دروغه محضی بود ک صداش دراومد
    چهار=رابطه داشتن با ایلان ماسک ک همسایه ها شهادت دادن ک شب اومده و صبح رفته نکنه میخای بگی شبه شعر داشتن
    پنج=بوبختی ک میگه ترس جانی داره و ی چاقوی به اون بزرگی میده ب شوهرش
    شش=خرابکاری رو تخت جانی
    هفت=دروغ گفتن ب اینکه همه ی پولو اهدا کرده به خیریه در صورتی ک فقت ۳۵۰ هزار دلار داده
    هشت=بدبختی ک زور میزنه گریه کنی اصلا میگیم فشار روشه و نمتونه گریه کنه ولی خب عزیزم اشکی ک نمیادو دستمال میکشن😊
    نه=در رابطه با رابطه داشتن جانی با چند نفر ببخشید ک خانوم انبر عالین و اصلا با کسی رابطه ندارن
    ده=اس ام اس اس ام اس نکن واسه خودت قرار ب اس ام اس باشه امبر هرد از همه بدتره
    یازده=ی دیوونه ی دو قطبی
    و اینکه شیر فهم شدی یا بازم بگم متعجببم ک چجوری یکی طرفدار امبر هرده🤣🤣🤣

    پاسخ

    نوش جون جانی دپ میخواست دست روی زنش بلند نکنه

    پاسخ

    امثال این دروغگوها فقط باعث میشن تا در بقیه موارد اگر زنی واقعا مورد اذیت و آزار واقع شده باشه جدی گرفته نشه پس بخاطر خودتون هم که شده از زنان دروغگو و طمعکار حمایت نکنید

    پاسخ

    امثال شما گند میزنید به زندگی ، بعدشم هر کاری که دوست دارید میخاید انجام بدید دیگران هم تحسینتون کنن ، چون زنید!!!!!!!!!

    پاسخ

    جانی دپ خودش به زندگی خودش گند زد. با اعتیادش و خیانت به همسر قبلیش.

    پاسخ

    داری از یه هرزه حمایت میکنی ؟😅

    پاسخ

    ظاهرا برعکس بوده

    پاسخ

    دوستانی که نظر مهلا رو بعد از این مقاله شنیدن ، حواستون به مهلاهای اطرافتون باشه ، در ضمن اگر کسی میخواد ریشه این طلاق رو پیدا کنه بره فیلمای امبرهرد رو از سال 2015 تا 2017 تماشا کنه ، امبر هرد متاهل در این سال ها فیلم هایی حاوی صحنه های معاشقه با غریبه هارو بازی کرده که البته خود جانی دپ هم به این موضوع اشاره کرده بود که از این مسئله خیلی رنج می‌دیده ، این موضوع ، غریب بودن غیرت در جامعه اونها رو بازگو می‌کنه که حتی شخصی مثل جانی دپ مشهور و ثروت مندهم حق داشتن غیرت رو نداره … !!

    پاسخ

    قیافت وقتی جانی از دادگاه پیروز بیرون اومد دیدن داره فمنیست ابله

    پاسخ

    یک عدد فمینیست افراطی. با مغز کوچک زنگ زده!

    پاسخ

    عزیزم جانی دپ این کار و نکرد من هم خودم مدافع حقوق زنانم ولی جانی دپ هیچ وقت دست روی آمبر بلند نکرده و به خاطر زن بودنتون حداقل از زنان دروغگو دفاع نکنین♥

    پاسخ

    مگه ندیدی که امبر انگشت جانی رو قطع کرده بود ؟؟؟ تازه این همه اختلالات که راجبش گفته شده رو هم حتما ندیدی نه ؟؟ از این چندش حمایت نکن

    پاسخ

    نه ولا ندیدیم. چون جانی فقط ادعا میکنه، مدرکی رو نکرده. تازه با دکترش گفته مونده لای در، و به رفیقش هم گفته خودم بریدم

    پاسخ

    و اینکه امبر رفته روانشناس اورده برای دادگاه اما روانشناسی که گفت عنبر اختلال شخصیت مرزی و نمایشی داره از طرف قاضی اونم از کرمی که گفت باهاش صورتش رو میکاپ کرده در صورتی که اون کرم یک سال بعد از دعوای اینا ساخته شده شاید ماشین زمان داره خخخ

    پاسخ

    عزیزم همه حتمنی باید برینن بهت تا باور کنی؟ چقدر احمقی که اصلا معنای فمنیست هم نمیدونی . فک کردی فمنیست یعنی چون زنی باید حرف حق و قبول نکنی حتی اگه همجنست بزرگترین ظلم رو در حق یک مرد میکنه؟ توهم یکی مث امبرهرد شیطان صفت و عقده ای هستی

    پاسخ