;
coinex

سریال های جدید شبکه نمایش خانگی که در دست ساختند

پلتفرم‌های نمایش خانگی با هم در رقابت هستند، به طوری که علاوه بر نمایش‌های در حال پخش، سریال‌هایی در مرحله ساخت دارند. با این خبر همراه ما باشید تا با سریال های جدید شبکه نمایش خانگی که در حال ساختند، آشنا شویم.

امروزه سریال‌های شبکه‌های نمایش خانگی، طرفداران زیادی را پیدا کرده است. فیلیمو و نماوا جزو پر طرفدارترین شبکه‌های نمایش خانگی هستند که برخی از سریال‌های جدید را به نمایش می‌گذارند. در پلتفرم فیلیمو، سریال‌های «ساخت ایران» و «جیران»، و در نماوا سریال‌های «خسوف» و «نوبت لیلی» جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های در حال پخش هستند. این پلتفرم‌ها برای جذب مخاطبان بیشتر، همواره سعی می‌کنند سریال‌های بیشتری را به نمایش بگذارند. اخیرا هم چند سریالِ آماده پخش دارند.

سریال های جدید شبکه نمایش خانگی فیلیمو

فیلیمو یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. این شبکه پرمخاطب در حالِ پخش سریال “جیران” و “ساخت ایران” است. هم‌چنین 3 سریال، در صف انتظار برای پخش دارد. اولین سریال در صف انتظار، «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی است. در این سریال جذاب، محسن کیانی، شبنم مقدسی، ویشکا آسایش و مسعود رایگان نقش آفرینی کرده‌اند.

سریال بی گناه

از دیگر سریال های جدید شبکه نمایش خانگی فیلیمو «یاغی» نام دارد. تصویر برداری این سریال به اتمام رسیده است و اکنون در مرحله فنی قرار دارد. بازیگران اصلی این سریال، طناز طباطبائی و پارسا پیروزفر هستند. باید خاطر نشان کرد که این سریال برگرفته از رمان «سالتو» است.

سریال بعدی که آماده پخش است، «ناجورها» نام دارد. این سریال از محتوای طنز برخوردار بوده و کارگردان این سریال، مسعود اطیایی است. این سریال به تازگی، به نام «جادوگر» تغییر نام داد.

از دیگر سریال های جدید شبکه نمایش خانگی فیلیمو ، «قمر در عقرب» است که در مرحله تولید قرار دارد. این سریال به کارگردانی محسن چگینی بوده و از بهمن ماه، فیلمبرداری آن در تهران شروع شده است. ویشکا آسایش و سام درخشانی در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند.

شبکه خانگی فیلیمو، دو سریال پیش نیز تولید دارد. طبق گزارشات، یکی از سریال‌ها احتمالا به کارگردانی «شهرام شاه محمدی» باشد. دست‌اندرکاران این سریال، در حال مذاکره با بازیگرانی مثل محسن تنابنده و هدا زین العابدین هستند. این سریال در مرحله انتخاب بازیگر و پیش تولید قرار دارد.

سریال های جدید شبکه خانگی نماوا

پلتفرم بعدی شبکه خانگی، نماوا است. این پلتفرم در حال حاضر سریال«خسوف»، «نوبت لیلی» و «مهمونی» را در حالِ پخش دارد. نماوا سریال آماده پخش، «مترجم» را هم در برنامه دارد که توسط بهرام توکلی کارگردانی می‌شود. این سریال درام معمایی است که صابر ابر، مجتبی پیرزاد، مهرانه مهین ترابی در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

سریال مترجم

از دیگر سریال های جدید شبکه نمایش خانگی در پلتفرم نماوا، سریال«شبکه مخفی زنان» به کارگردانی »افشین هاشمی» است که در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. این سریال دارای مضمون طنز است و بازیگرانی مانند لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی، سیامک انصاری، شقایق دهقان و … در آن حضور دارند.

از دیگر سریال‌های در دست تولید در پلتفرم نماوا، «آکتور» و «مگه همه عمر چند بهاره» هستند. سریال «آکتور» را مجید مطلبی تهیه می‌کند و نوید محمد زاده هم بازیگر اصلی آن است. محمدرضا تخت کشیان هم تهیه‌کنندگی «مگه همه عمر چند تا بهاره» را بر عهده دارد که علی مصفا، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، وحید آقاپور و قدرت اله ایزدی در این سریال بازی کرده‌اند.

از سریال‌های پیش تولید نماوا هم می‌توان به سریالی که مهران مدیری کارگردانی آن را بر عهده دارد، اشاره کرد. این فیلم«زالو» نام دارد. سریال بعدی«عزرائیل» بوده که کارگردان آن «ابوالحسن داودی» است.

سریال های جدید در دست تولید

تعدادی سریال هم وجود دارند که در دست تولید هستند، اما هیچ کدام از پلتفرم‌ها آن را بر عهده نگرفته و سرمایه گذاری بر روی آن انجام نداده‌اند.

سریال «پدرگواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت اله در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، مهدی سلطانی، هنگامه قاضیانی، پریپوش نظریه و … از بازیگران این سریال هستند. سازندگان این سریال، مذاکراتی برای پخش آن با فیلیمو داشته‌اند که هنوز به توافق نرسیده‌اند.

سریال پدرگواردیولا به کارگردانی سعید نعمت اله

از سریال‌های دیگری که فعلا پلتفرمی برای نمایش آن وجود ندارد، می‌توان به سریال «عقرب عاشق» اشاره کرد. این سریال نیز با سرمایه شخصی در مرحله تولید قرار دارد. این سریال خانگی سومین سریال حسین سهیلی زاده است و بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، سیاوش خیرابی، شقایق فراهانی ایفای نقش کرده‌اند.

مسعود قراگزلو، فیلم «آمستردام» را کارگردانی می‌کند. این فیلم نیز در وضعیت پخش نامعلوم قرار دارد. تهیه کننده این سریال، مرتضی شایسته است و مهدی پاکدل، شهرام حقیقت دوست، هنگامه قاضیانی و مهدی سلطانی بازیگران این سریال هستند.

سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده هم جزو سریال‌هایی است که هنوز پلتفرم نمایش آن، قطعی نشده است. این سریال در مرحله توافق با «فیلمنت» قرار دارد. بازیگرانی مثل نازنین بیاتی، بابک حمیدیان و امیر جعفری در این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد.

تهیه کننده فیلم «انفرادی»، سید ابراهیم عامریان نام دارد که به تازگی وارد عرصه کارگردانی شده است. این کارگردان سال گذشته فیلم «نارگیل» که مخاطبش کودکان بود را کارگردانی کرد.

این سریال در خفا و سکوت کامل انجام شده است و هیچ‌گونه عکسی از آن در صفحات اجتماعی وجود ندارد. پژمان جمشیدی، بازیگر اصلی این سریال بوده که عامریان با هزینه شخصی آن را ساخته و در حال مذاکره با «فیلیمو» برای پخش آن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سریال های جدید شبکه نمایش خانگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر