;
coinex

نارضایتی شدید کاربران پلتفرم تیمچه ؛ سفارش‌های متعددی تحویل داده نشده است

نارضایتی شدید کاربران پلتفرم تیمچه از خدمات رسانی ضعیف این پلتفرم، گروه تیمچه را وادار به ایجاد تغییراتی در ساختار این پلتفرم کرده است.

فروشگاه اینترنتی تیمچه در سال ۹۹، با سرمایه‌گذاری مشترک لندو و فینووا راه‌اندازی شد. تیمچه در ابتدا با ارائه مزایای رقابتی همچون ارسال رایگان به سراسر کشور و امکان خرید اقساطی بدون چک و ضامن شروع به کار کرد. اما اکنون شکایت‌ها از پلتفرم تیمچه روز به روز بیشتر می‌شود تا جایی که این پلتفرم مجبور به تغییراتی اساسی شده است.

نارضایتی شدید کاربران پلتفرم تیمچه از چیست؟

نارضایتی کاربران پلتفرم تیمچه مربوط به هر دو طرف یعنی کاربران فروشنده و کاربران خریدار می‌شود. خریداران می‌گویند در یک انتظار تکراری ثبت سفارش و عدم تامین کالا قرار گرفته‌اند و حتی برای پس گرفتن پولشان هفته‌ها و شاید ماه‌ها باید صبر کنند.

نارضایتی شدید کاربران پلتفرم تیمچه ؛ سفارش‌های متعددی تحویل داده نشده است

فروشندگان نیز در تیمچه با مشکلات تسویه روبرو شده‌اند. نظر یکی از فروشندگان تیمچه را می‌خوانیم:

سلام بنده فروشنده در سایت تیمچه هستم و بنا به اظهارات تیمچه صورتحساب موارد فروخته شده حداکثر 15 روز تسویه مالی می‌شود ولیکن بعد از گذشت تقریبا 30 روز هنوز تسویه با بنده انجام نشده و کسی پاسخگوی من نیست ! لطفا پیگیری بفرمائید.

در پی نارضایتی شدید کاربران پلتفرم  تیمچه، نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) تیمچه تعلیق شد؛ نمادی که از ارکان مهم برای اعتماد مشتری به یک فروشگاه اینترنتی است.

چاره تیمچه چیست؟

به نظر می‌رسد تیمچه اگر قصد دارد تا از ورطه بحران بیرون بیاید باید هرچه زودتر چاره‌ای برای بهبود خدمات‌رسانی خود بیاندیشد. در ابتدای این چاره‌اندیشی، مدیرعامل تیمچه ابتدا در صفحه توییتر خود از کاربران تیمچه عذرخواهی کرده است.

روابط عمومی تیمچه نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها شکایت‌ها و نارضایتی‌های کاربران تیمچه را تایید کرد و توضیح داد: «این فروشگاه بعد از گذشت یک سال از آغاز فعالیت خود، روزانه بیش از هزار سفارش دریافت می‌کند.»

نارضایتی کاربران تیمچه

روابط عمومی تیمچه افزود: «تعداد زیادی از این سفارش‌ها بدون مشکل و در زمان مقرر به دست خریداران می‌رسد. اما به طور طبیعی تحویل برخی از سفارش‌ها با تاخیر روبرو می‌شود. ضمن عذرخواهی از مشتری‌های گرامی که با تاخیر در تامین سفارش روبرو شده‌اند، باید گفت تمام تلاش فروشگاه تیمچه در این است با استفاده از راه‌کارهای ویژه‌ای که در نظر بگیرد تا موارد خاصی از این قبیل را در سریع‌ترین حالت ممکن برطرف کند.»

بازتعریف الگوریتم و رتبه بندی فروشندگان در تیمچه

روابط عمومی تیمچه از تغییراتی در ساختار تیمچه برای رفع نارضایتی‌ها می‌گوید: «فروشگاه تیمچه با استفاده از تجربه یک‌ ساله خود در حوزه فروش آنلاین، راهکارهایی را برای بهبود عملکرد خود طراحی کرده‌ است. در گام اول تیمچه در حال باز تعریف الگوریتم و رتبه‌بندی فروشنده‌ها است. با انجام این کار به طور کاملا هوشمند، فروشنده‌های برتر در معرض دید خریداران قرار می‌گیرند. همچنین، فروشنده‌هایی که امتیاز پایینی دارند به طور خودکار از فهرست خارج می‌شوند.

در گام دوم تیمچه به عنوان یک مارکت‌پلیس و فعال در حوزه خرده‌فروشی آنلاین در تلاش است تا با شناسایی و پیش‌خرید بیشتر کالاهای پرتقاضا، میزان موجودی آن‌ها را در انبارهای خود با میزان تقاضای بازار متناسب کند. در نتیجه سرعت تحویل سفارش به سریع‌ترین حالت ممکن می‌رسد.

لازم به ذکر است شرکت تیمچه خود را متعهد به تامین و تحویل سریع تمام سفارش‌های ثبت شده توسط مشتری‌ها می‌داند. همچنین، گام‌های مهمی در این مسیر برداشته است که به زودی جزییات آن‌ اطلا‌ع‌رسانی می‌شود.»

با توجه به گفته‌های روابط عمومی تیمچه به نظر می‌رسد این پلتفرم برای رفع نارضایتی کاربران خود در تلاش است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نارضایتی شدید کاربران پلتفرم تیمچه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر