;
coinex

بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2 تا سال 2023 عرضه نخواهد شد

بر طبق ادعاهای موجود ظاهرا بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2 تا سال 2023 عرضه نخواهد شد و فقط هم برای کنسول‌های نسل جدید در حال توسعه است. با تکراتو همراه باشید.

در ژانویه بود که الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی ساخت دنباله‌ای برای Star Wars Jedi: Fallen Order را تایید کرد و همچنین اعلام نمود که دو پروژه جدید نیز در رابطه با جنگ ستارگان در استودیو Respawn Entertainment در حال ساخت هستند. حال در جریان برنامه Grubbsnax آقای جف گراب که معرف حضور همگان است و به‌عنوان گزارشگر VentureBeat فعالیت می‌کند، ادعا کرد که Star wars Jedi 2 فقط برای کنسول‌های نسل نهم عرضه خواهد شد، یعنی ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5 و پی‌سی و ظاهرا دلیل آن این است که این بازی تا سال 2023 میلادی عرضه نمی‌شود.

آقای گراب اضافه کرد که تصمیم برای تمرکز روی نسل نهم مزایایی دارد زیرا کمپانی سازنده قرار نیست از این نسل پایین‌تر برود و بازی را برای نسل هشتم نیز پورت کند، در نتیجه می‌تواند تمامی تمرکز خود را بر روی نسل جدید بگذارد. همچنین زمانی که در سال 2023 قرار بگیرید دل کندن از میلیون‌ها پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان راحت‌تر خواهد بود. همین‌طور وقت بیشتری تا آن زمان خواهید داشت که خود را برای خرید یک کنسول نسل نهم آماده کرده و تجربه جدیدی از بازی کردن با آن‌ها را داشته باشید.

انتشار بازی مورد انتظار Star Wars Jedi Fallen Order 2 در سال 2023

به گفته گراب کمپانی سازنده قبلا درنظر داشت تا بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2 را در سال 2022 منتشر کند، اما حال دیگر این اتفاق شدنی نیست. همچنین ظاهرا کمپانی EA قرار است نام Fallen Order را از نسخه بعدی حذف کند و نام این بازی از Star Wars Jedi Fallen Order 2 به Star Wars Jedi 2 تغییر دهد. گراب ادعا می‌کند این عنوان احتمالاً به شکلی در جشن جنگ ستارگان در ماه می نمایش داده خواهد شد اگرچه قرار نیست پنل مخصوص به‌خود را داشته باشد.

بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2 تا سال 2023 عرضه نخواهد شد
این عکس مربوط به گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi Fallen Order است

کمپانی الکترونیک آرتز در ژانویه گذشته همراه با تایید Star Wars Jedi Fallen Order 2 اضافه نمود که استودیو ریسپاون مشغول ساخت یک عنوان شوتر اول شخص است که باز هم به جنگ ستارگان مربوط می‌شود. این عنوان توسط اعضای اسبق لوکاس آرتس و آقای پیتر هیرشمن که همه او را به‌عنوان یکی از خالقان بازی Medal of Honor می‌شناسند در حال توسعه قرار دارد. آقای هیرشمن قبلا بر روی بازی Star Wars Battlefront، بازی Star Wars: The Force Unleashed و عناوین دیگر کار کرده است و در سال 2020 نیز عنوان کارگردانی یک بازی واقعیت مجازی به‌نام Medal of Honor: Above and Beyond را برعهده داشته است.

سومین پروژه جنگ ستارگان استودیو Respawn یک بازی استراتژیک است که با همکاری استودیو Bit Reactor که توسط پیشکسوتان XCOM و Civilization که زمانی در استودیو Firaxis Games کار می‌کردند، در حال توسعه قرار دارد. به گفته الکترونیک آرتز استودیو ریسپاون وظیفه تولید این عنوان را دارد، در حالی‌که Bit Reactor وظیفه توسعه آن را برعهده گرفته است.

کمپانی EA قبلا اشاره کرده بود که قرارداد انحصاری آن‌ها با لوکاس فیلم که در سال 2013 به امضا رسیده بود و به موجب آن هیچ کمپانی حق انتشار بازی جنگ ستارگان را به جز الکترونیک آرتز نداشت پس از گذشت 10 سال به‌پایان خواهد رسید. در نتیجه Quantic Dream، سازنده مستقل بازی‌های محبوبی نظیر Heavy rain و Detroit اخیرا اعلام کرد که بر روی بازی مربوط به جنگ ستارگان کار ی‌کند. این سازنده و پابلیشر معروف نام پروژه در دست توسعه خود را Star Wars Eclipse گذاشته است. اما با توجه به توافقی که EA دارد و هنوز پابرجا است، Quantic Dream اجازه انتشار عنوان جدید خود را تا قبل از سال میلادی 2023 نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد این‌که این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر نمی‌شود، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر