;
coinex

جلسه معرفی نامزدهای انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی بزودی برگزار می‌شود

انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی روز دوشنبه 19 اردیبهشت برگزار می‌شود. جلسه معرفی نامزدهای انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی نیز بزودی برگزار خواهد شد.

معرفی نامزدهای انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی در حالی انجام می‌شود که این دور از انتخابات اتحادیه با حواشی زیادی روبرو بوده است. برخی از اعضای فعلی هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی به نوع اطلاع‌رسانی در خصوص ثبت‌نام نامزدها معترض بودند و برخی هم پیشنهاد دادند مدت زمان ثبت‌نام افزایش پیدا کند. با وجود تمام این حواشی، انتخابات اتخادیه در روز 19 اردیبهشت برگزار خواهد شد و جلساتی نیز برای معرفی نامزدها در نظر گرفته شده است.

معرفی نامزدهای انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی

اتحادیه کسب و کارهای مجازی تصمیم دارد تا در طی جلسات آنلاین و آفلاینی که در نظر گرفته، نامزدهای این دوره از انتخابات و برنامه‌های ینده آنها را معرفی کند. در این جلسه به جز حمید محمدی، رئیس اتحادیه و رضا الفت‌نسب، عضو هیات مدیره و از اعضای اصلی ائتلاف تاد، بقیه اعضا حضور خواهند داشت. این دور از انتخابات اتحادیه بعد از سه بار به تعویق افتادن انجام خواهد شد.

جلسه معرفی نامزدهای انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی بزودی برگزار می‌شود

جلسه معرفی نامزدهای انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی چگونه برگزار خواهد شد؟

اجرای این جلسات به احتمال زیاد توسط یکی از رسانه‌های اکوسیستم صورت خواهد گرفت. هیئت مدیره اتحادیه تصمیم دارد تا حداقل چهار جلسه برگزار کند که در طی آنها به هر نامزد 10 دقیقه برای معرفی خود و برنامه‌های آینده‌اش اختصاص داده می‌شود.

فرشاد وکیل‌زاده، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل زنبیل و نماینده هیئت مدیره اتحادیه، مسئول برگزاری جلسات شد. در همین راستا، هیئت مدیره نیز موظف شده است تا از طریق تمام بسترهای ارتباطی مانند شبکه‌های اجتماعی و پنل پیامکی، اعضا را از برگزاری این جلسات باخبر کند.

همانطور که گفته شد این انتخابات سه بار به تعویق افتاده است. نخست قرار بر این بود که انتخابات اتحادیه در شهریور ماه سال گذشته برگزار شود که به علت همه‌گیری و اوج شیوع کرونا انجام نگرفت.

بعد از وقفه‌ای چند ماهه دوباره قرار شد تا در روز 23 اردیبهشت 1401 برگزار شود که این بار هم به دلیل همزمانی با ماه رمضان، از سوی هیئت عالی نظارت بر اصناف به تعویق افتاد. در آخر، اعضا برای تاریخ 19 اردیبهشت به توافق رسیده‌ند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد معرفی نامزدهای انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر