;
coinex

فیلم ترسناک The Nun 2 کارگردان خود را شناخت

فیلم ترسناک The Nun 2 که ساختش در هاله‌ای از ابهام بود، بالاخره چراغ سبز گرفت و کارگردانش معرفی شد. حال باید منتظر معرفی بازیگران The Nun 2 باشیم.

سری احضار (Conjuring) از زمانی که اولین قسمتش در سال 2013  اکران شد، برای برادران وارنر بسیار پردرآمد بوده است. این فرانچایز دو دنباله از Conjuring اصلی را به مخاطبان ارائه کرده و دو اسپین آف به نام‌های آنابل و The Nun نیز ساخته شده‌اند. با اینکه The Nun نه دل منتقدان را به دست آورد و نه مخاطبان را، اما به طرز غیرقابل باوری تبدیل به به پردرآمدترین فیلم در دنیای احضار (Conjuring) شد.

اولین بار در آوریل 2019 به ساخت فیلم  The Nun 2 اشاره شد. پیتر سافران، تهیه کننده این مجموعه فیلم‌ها توضیح داد که ادامه آن اجتناب ناپذیر است و آنها در حال کار بر روی یک داستان «واقعا سرگرم کننده» هستند. کمپانی برادران وارنر بیشتر تمرکزش را روی اسپین آف‌های دیگر جهان احضار گذاشته است. به همین خاطر خبری از ساخت دنباله The Nun 2 نبود.

فیلم ترسناک The Nun 2 با یافتن کارگردان خود به نقطه عطف بزرگ دیگری رسیده است. گزارش‌های بلادی دیگاستینگ و  اسکرین رنت تایید می‌کند که برادران وارنر و نیولاین سینما، مایکل چاوز، کاگردان نفرین لیورونا (The Curse of La Llorona) و احضار 3 را به عنوان کارگردان فیلم ترسناک The Nun 2 استخدام کرده‌اند.

فیلم ترسناک The Nun 2 ناجی جهان احضار!

دنیای احضار یک موفقیت مالی برای برادران وارنر و نیولاین محسوب می‌شود؛ اما این مجموعه در سال‌های اخیر با منتقدان زیادی دست و پنجه نرم کرد. دو فیلم آخری، The Nun و Annabelle Comes Home با استقبال خوبی مواجه نشدند و حتی The Conjuring: The Devil Made Me Do It در نهایت بدترین فیلم در بین سه فیلم اصلی شناخته شد. راهبه اهریمنی والک که اولین بار در احضار 2 به مخاطبان معرفی شد، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. برای همین احتمالا باید شاهد بازگشت این راهبه به فرانچایز احضار باشیم. اما با واکنش منفی به فیلم The Nun، ساخت دنباله‌اش غیرضروری می‌رسید. به هر حال، چندین اسپین آف دیگر نیز وجود دارد که برادران وارنر می‌توانند روی آنها تمرکز کنند، مانند The Crooked Man که از سال 2017 در برزخ توسعه گیر کرده است.

 

فیلم ترسناک The Nun 2

با در نظر گرفتن تمام این موارد، فیلم ترسناک The Nun 2 این فرصت را دارد که فرنچایز را به مسیر اصلی خود بازگرداند. حتی با وجود اینکه نفرین لیورونا و احضار 3 مورد استقبال قرار نگرفتند، مشخص نیست که چرا کورین هاردی، کارگردان فیلم The Nun، برای قسمت دوم باز نمی‌گردد. اما احتمالا برادران وارنر و نیولاین تصمیم گرفته‌اند پس از استقبال ضعیف از فیلم اول، با شخص دیگری همراه شوند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کارگردان فیلم ترسناک The Nun 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: screenrant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر