;
coinex

ایلان ماسک از ایده اضافه کردن دوج کوین به توییتر رونمایی کرد

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا قصد اضافه کردن دوج کوین به توییتر را دارد. دوج کوین به منظور روش پرداخت درون برنامه‌ای در توییتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ایلان ماسک در توییت اخیر خود ادعا کرد مشکل اسپم توییتر با کمک دوج کوین قابل حل است. این ایده اولین بار توسط میلیاردر معروف، مارک کوبان مطرح شد.

مارک کوبان پیشنهاد داد کاربران به ازای قابلیت پست نامحدود، میزان 1 دوج کوین به توییتر پرداخت کنند. کاربران واقعی می‌توانند توکن‌های اسپمرها را پس از ریپورت توییت آن‌ها به دست بیاورند. در صورتی که به اشتباه توییت شخصی را ریپورت کنند، دوج کوین خود را از دست خواهند داد.

مارک کوبان طرفدار ایده اضافه کردن دوج کوین به توییتر

کوبان که قبلا منتقد سر سخت ارزهای دیجیتال بود، به یکی از طرفداران سرسخت میم کوین دوج تبدیل شده است. صاحب باشگاه Dallas Mavericks معتقد است دوج کوین به طور بالقوه توانایی تبدیل شدن به یک ارز بادوام را دارد.

ایلان ماسک از ایده اضافه کردن دوج کوین به توییتر رونمایی کرد

به گزارش U.Today، دوج کوین پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک با رشد قیمتی مواجه شد. این پلتفرم رسانه اجتماعی قرار است به مبلغ 44 میلیارد دلار به ایلان ماسک فروخته شود. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که همچنان برخی اعتقاد دارند این معامله با موفقیت بسته نخواهد شد. به نظر منتقدین تمام این فعالیت‌ها جنبه تبلیغاتی دارد.

بسیاری از افراد معتقدند اگر توییتر توسط ایلان ماسک خریداری شود، بدون شک ارز دوج کوین را با این شبکه ادغام خواهد کرد. این میلیاردر در گذشته قصد خود جهت استفاده از دوج به عنوان درگاه پرداخت اشتراک توییتر بلو (Twitter Blue) را عنوان کرده بود. از دیگر طرح‌های مورد نظر ایلان ماسک، استفاده از دوج برای انعام دهی به تولیدکنندگان محتوا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اضافه کردن دوج کوین به توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر