;
coinex

برای اولین بار در ایران فروش سازمانی لباس زنانه

فروش سازمانی لباس زنانه ؛ شرکت ستیا تمایز یک آرمان با نام تجاری بُرنُس در سال 1395 پس از ثبت برند خود در ایران و ترکیه و اتریش با نگرشی نو وارد عرصه لباس و پوشاک ایران شد. این برند با تجمیع توانایی ها و هم افزایی سعی دارد تا ارکان مختلف این بازار را به هم وصل کند و از همه ظرفیت های آن استفاده و به اندازه توان خود صنعت پوشاک ایران را به استاندارد های جهانی نزدیک کند.

در این میان برند برنس با شروع سال نو و قرن جدید و همچنین با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر فروش سازمانی خود را برای نخستین بار بسیار پر قدرت با همکاری یکی از بزرگترین کمپانی های کشور کارخانجات شیر پاستوریزه پاک آغاز کرده است.

برای اولین بار در ایران فروش سازمانی لباس زنانه

در این فروش سازمانی با توجه به مذاکرات صورت گرفته بین برند برنس و کارخانجات پاک که برای قدر دانی از پرسنل زحمتکش این مجموعه صورت گرفت، کارتهای تخفیف در نظر گرفته شده است و این عزیزان میتوانند چه از طریق پلتفرم تخصصی مد و فشن برنس مد و چه به صورت حضوری از محصولات برنس و همچنین دیگر برند های موجود در پلتفرم تخصصی با بهره گیری از تخفیف خرید های خود را انجام دهند.

برای اولین بار در ایران فروش سازمانی لباس زنانه

این شرکت با توجه به ظرفیت های خارج از کشور خود ( دفاتر دبی، استانبول و دیگر روابط خارجی ) سعی در معرفی هرچه بیشتر صنعت پوشاک ایران در بازار های منطقه ای و جهانی دارد. این برند که کار خود را با طراحی و تولید لباس برازنده برای بانوان ایران زمین آغاز کرد . با توجه به تجربه مدیران خود در حوزه کامپیوتر و با تکیه بر  طراحی و کیفیت بالای محصولات و پشتیبانی خوب در فروش عمده و تک فروشی به صورت آنلاین و حضوری و موفقیت روز افزون و ایجاد حس رضایتمندی بین مشتریان خود بر آن شد تا در عرصه آنلاین قوی تر از گذشته به فعالیت بپردازد.

برای اولین بار در ایران فروش سازمانی لباس زنانه

از این رو با توجه به استراتژی مدیران این مجموعه و پس از حضور موفق در فضای مجازی مثل اینستاگرام و سایت  برنس  و به پشتوانه نیروی متعهد و متخصص خود از سال 1400 شروع به زمینه سازی زیر ساخت های یک رویداد جدید در کسب و کار خود و بازار پوشاک ایران پرداخت و در سال 1401 با آغاز قرن جدید شمسی و سال نو به صورت رسمی آغاز پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مُد را با مشارکت برند های مختلف به همگان اعلام کرد. اینک سایت https://bornosmode.com تبدیل به یک پلتفرم تخصصی در حوزه مد و فشن شده است با هدق اینکه از بهترین برند های این حوزه برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مشتریان خود استفاده نماید. ایجاد یک پلتفرم تخصصی مد و فشن با توجه به نیاز کنونی بازار ایران و همچنین تمایل مشتریان به خرید آنلاین یکی از مواردی بود که باعث شد برنس مد مطمئن و استوار تر از قبل در این عرصه گام بر دارد.

سایت برنس مد که با زیر ساخت های اصولی و برنامه ریزی های تخصصی و به پشتوانه نیروی متعهد و متخصص خود توانایی استفاده برای کاربران زیادی را در یک زمان بر روی این پلتفرم تخصصی ایجاد کرده است، قابلیت فروش انواع محصولات حوزه مد و فشن را دارد و  هم اکنون چندین برند به فروش محصولات خود از قبیل اکسسوری و همینطور پوشاک در آن مشغول هستند.

پلتفرم تخصصی مد و فشن ایران

برنس با طراحی استراتژی و دور اندیشی مدیران خود سعی دارد در مدت زمان کوتاهی یکی از بزرگترین پلتفرم های تخصصی مد و فشن در ایران گردد. در این بین فعالیت برنس در پلتفرم تخصصی باعث نشده است که تا از فروش عمده و همچنین حضوری محصولات خود غافل شود و هم اکنون در فروشگاه های دبنهامز در شهر های تهران ، شیراز ، اصفهان ، مشهد و دیگر شهر ها و همچنین دپارتمان استور روشا در حال عرضه محصولات خود به صورت حضوری است.

این فروش سازمانی یکی از اولین همکاری های برند برنس با شرکت ها و کمپانی های دیگر است و این برند علاقمند به همکاری و تعامل با دیگر مجموعه ها در سطح کشور میباشد. از این رو شرکت ها و ارگان های مختلف برای بهره مندی از امتیازات فروش سازمانی میتوانند از طریق دفتر مرکزی این شرکت واقع در تهران – خیابان دکتر شریعتی – بالاتر از خیابان ظفر (خیابان دستگردی) – کوچه جم – پلاک 21  ساختمان مرکزی برنس و یا شماره های 02128111123 با مجموعه برنس مد در ارتباط باشند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر