;
coinex

تاریخ اکران Guardians of Galaxy Vol.3 چه زمانی است؟

اکران Guardians of Galaxy Vol.3 پایانی بر ماجراجویی کریس پرت و همکاران عجیب و غریبش خواهد بود. باید دید جیمز گان برای مخاطبان نگهبانان کهکشان چه سورپرایزی دارد.

این روزها با برگزاری رویداد سینماکان، دیزنی با پروژه‌های آینده‌اش حسابی جولان می‌دهد. جیمز گان از طریق توییتر اعلام کرده است که فیلم نگهبانان کهکشان: نسخه ویژه کریسمس، روایتی متفاوت خواهدبود و با جهان MCU ارتباط دارد.

گان گفته است که عناصری از نسخه ویژه کریسمس نگهبانان کهکشان در سومین قسمت نگهبانان کهکشان هم دیده می‌شوند. بر طبق گفته‌های گان، ممکن است شاهد شخصیت جدیدی در جهان نگهبانان کهکشان باشیم. مشخص نیست که این شخصیت جدید چه کسی خواهد بود، اگرچه بهترین حدس در حال حاضر آدام وارلاک از ویل پولتر است که توسط سوورین برای از بین بردن نگهبانان خلق شده است. شاید برای به یاد آوردن سورین بد نباشد، نگاهی به قسمت دوم نگهبانان کهکشان بیندازید.

در اکران Guardians of Galaxy انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

نگهبانان کهکشان آخرین بار در انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) ظاهر شدند که تأثیر زیادی بر پویایی آنها داشت. پس از کشته شدن گامورا توسط تانوس در انتقام جویان: جنگ بینهایت (Avengers: Infinity War)، گامورا در نوعی جهان موازی در فیلم انتقام جویان: پایان بازی ظاهر شد. با این حال، این گامورا با نسخه اصلی متفاوت است. ما می‌توانیم فرض کنیم که در نسخه ویژه کریسمس فیلم نگهبانان کهکشان، شاهد عواقب از دست دادن گامورای اصلی و نسخه متفاوت گامورا خواهیم بود.

اکران Guardians of Galaxy Vol.3

کریس پرت، زوئی سولدانا، دیو باتیستا، ویل دیزل و بردلی کوپر، همگی دوباره باز خواهند گشت و شاهد ماجراجویی‌شان در جهان نگهبانان کهکشان خواهیم بود.

گان همچنین تأیید کرد که نسخه ویژه کریسمس نگهبانان کهکشان این هفته به پایان رسیده است. این فیلم در ماه دسامبر امسال (آذر) در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. بنابراین بعد از ثور 3 (Thor: Love and Thunder) در 8 ژوئیه 2022 (18 خرداد) و قبل از Guardians of Galaxy Vol.3 در می 2023 (اردیبهشت 1402) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منیع: collider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر