;
coinex

لینک سازی خارجی به شیوه جدید و زود بازده با لینک ‌پرومکس

لینک‌سازی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در حوزه سئو انجام می‌شود. ربات‌های گوگل توسط لینک‌ها می‌توانند به سایت شما برسند و به صورت کلی ارتباط قوی بین آن‌ها و سئو وجود دارد.

همانطور که احتمالا می‌دانید لینک‌های هر وبسایت به دو دسته لینک داخلی و لینک خارجی تقسیم می‌شوند. صفحه‌ای که لینک‌های مفید بیشتری داشته باشد، نزد گوگل از اعتبار  بیشتری برخوردار است و می‌تواند در جایگاه بهتری قرار بگیرد.

چرا باید از بک‌لینک استفاده کرد؟

بک‌لینک به لینکی گفته می‌شود که از یک سایت دیگر به دامنه یا یکی از لندینگ‌های ما داده شده است. زمانی که یک سایت به آدرس شما لینک می‌دهد، در واقع در حال انتقال اعتبار و پیج رنک به سایت شماست. هرچقدر این سایت معتبرتر باشد و مخاطبان بیشتری را داشته باشد، گوگل ارزش و اعتبار بیشتری برای آن قائل است و به همین دلیل سایت شما اعتبار بیشتری را دریافت می‌کند.

تصور کنید که در حوزه‌ای، یک فرد که دارای تخصص است و افراد زیادی او را می‌شناسند، یک نفر را به افراد دنبال‌کننده خود معرفی کند. چیزی که در ذهن شما شکل می‌گیرد این است که با احتمال بالا آن فرد هم معتبر و متخصص است و دلیل این رفتار، تخصص شخصی است که او را معرفی کرده است.

در گوگل هم تقریبا همین اتفاق رخ می‌دهد و سایت‌هایی که در نظر گوگل اعتبار زیادی دارند، اگر در جایی از سایت خود به سایت دیگری لینک دهند و آن را معرفی کنند، انگار که گوگل اعتماد می‌کند و برای سایت مقصد هم اعتباری را قائل می‌شود که همین اتفاق می‌تواند به بهبود رتبه کلمه کلیدی در گوگل منجر شود.

چگونه می‌توان بک‌لینک باکیفیت دریافت کرد؟

در حدود 10 سال گذشته، دریافت بک‌لینک انبوه از سایت‌های پرمخاطب یکی از روش‌های رسیدن به رتبه‌های برتر بود؛ اما رفته رفته با به‌روزرسانی‌های گوگل و الگوریتم‌های مختلفی که ارائه داد، این روش دیگر مانند قبل راهگشا نیست و فاکتورهای مختلفی برای رسیدن به رتبه‌های برتر وجود دارند که نقطه اشتراک همه آن‌ها رضایت مخاطبان و رفتار طبیعی است.

همین حالا هم دریافت بک‌لینک از سایت‌های پرمخاطب و پربازدید جزو یکی از تکنیک‌های لینک‌ سازی خارجی است که برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو انجام می‌شود؛ اما چون ناشران این نوع لینک‌ها را معمولا در کنار یکدیگر در قسمت‌های مختلف سایت مثل هدر، فوتر، سایدبار و … قرار می‌دهند، احتمال شک کردن گوگل وجود دارد و در کنار آن مخاطبان هم دیگر با این نوع بک‌لینک‌ها آشنایی دارند و نرخ کلیک پایینی در این بک‌لینک‌ها وجود دارد.

بنابراین سوالی که پیش می‌آید این است که از چه راهکاری می‌توان استفاده کرد که هم ریسک کمتری داشته باشد و هم مخاطب بیشتری را به همراه خود وارد سایت کند؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که از چه روش جایگزینی می‌توانید استفاده کنید.

دریافت لینک از مطالب برتر در گوگل با لینک پرومکس

تا اینجا با بک‌لینک و نحوه اثرگذاری آن آشنا شدید؛ حال نوبت آن است نوعی از بک‌لینک را به شما معرفی کنیم که علاوه بر افزایش اعتبار، به افزایش ورودی سایت شما هم کمک می‌کند و بسیار سریع‌تر از بک‌لینک معمولی بازدهی دارد.

لینک‌ پرومکس محصول جدیدی از تریبون است که کارکردی مشابه بک‌لینک دارد؛ اما بجای اینکه داخل هدر، فوتر، سایدبار یا موقعیت‌های کم‌اهمیت باشد، در دل‌ِ مطالبِ دارای رتبه در گوگل قرار می‌گیرد.

برای رسیدن به رتبه‌های برتر کافیست تا سری به سایت تریبون بزنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر