;
coinex

تیزر جدید ردمی از تاریخ رونمایی ردمی نوت 12 خبر می‌دهد

با آنکه تنها مدت کوتاهی از عرضه جهانی گوشی Redmi Note 11 می‌گذرد، اما به تازگی، گزارشاتی درباره تاریخ رونمایی ردمی نوت 12 منتشر شده است.

شرکت ردمی به عنوان برند فرعی شیائومی، خود را برای یک مراسم رونمایی آماده می‌کند. به نظر می‌رسد که این مراسم مربوط به معرفی رسمی گوشی ردمی نوت 12 باشد. در ادامه این مطلب به جزئیات بیش‌تری از تاریخ رونمایی ردمی نوت 12 می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

اعلام تاریخ رونمایی ردمی نوت 12 با توجه به سیاست‌های شرکت ردمی

لو ویبینگ، مدیر‌عامل ردمی با انتشار تیزر مربوط به گوشی هوشمند Redmi Note 12 در شبکه اجتماعی ویبو، ادعا کرده است که این گوشی جدید، عملکرد فوق‌العاده‌ای را نسبت به سری Redmi Note 11 ارائه خواهد داد. طبق قوانین ردمی، این شرکت سالانه، دو سری از گوشی‌های Redmi Note را به بازار عرضه می‌کند.

تیزر جدید ردمی از تاریخ رونمایی ردمی نوت 12 خبر می‌دهد

در سال 2021 نیز با توجه به این روند، ردمی نوت 10 با ارائه قدرت در عملکرد سریع، در اوایل نیمه اول سال 2021 برای کاربرانی که سرعت دستگاه برایشان اهمیت دارد، تنها در چین عرضه شد. همچنین ردمی نوت 11 نیز در اواخر نیمه دوم سال 2021 با طراحی فوق‌العاده جذاب و دوربین با کیفیت بالا، مختص به کاربرانی که ظاهر گوشی برایشان از اهمیت بیش‌تری برخوردار است، در چین عرضه شد.

با توجه به گفته‌ی مدیرعامل ردمی، مبنی بر عرضه دو سری از گوشی‌های ردمی در طول سال، می‌توان نتیجه گرفت که ردمی نوت 12 با تمرکز بر عملکرد سریع‌تر و ارائه پردازنده‌ پر قدرت، در نیمه اول سال 2022 رونمایی می‌شود. همچنین نسخه بعدی این گوشی که ردمی نوت 13 خواهد بود نیز، با دوربین با کیفیت و طراحی متفاوت و جذاب، در نیمه دوم سال 2022 عرضه خواهد شد.

تغییر نامگذاری سری ردمی نوت

در آخر باید بگوییم که مدیر عامل ردمی با توجه به انتقاد کاربران به عدم هماهنگی نامگذاری ردمی با استراتژی بازاریابی اولیه این برند، قصد تغییر نام سری بعدی خانواده ردمی نوت را دارد. در همین راستا نیز از طرفداران و کاربران برند ردمی، خواسته است که پیشنهادات خود را برای نامگذاری جدید، بیان کنند. در حال حاضر نیز، پیشنهاد نام‌های مختلفی برای سری بعدی گوشی‌های ردمی نوت از سوی کاربران چینی وجود دارد. این نام ها شامل Redmi Note 12 ،Redmi Note 11T، Redmi Note 12X و Redmi Note 12T می‌شود.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما زمان دقیق تاریخ رونمایی ردمی نوت 12 کی اعلام می‌شود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر