;
coinex

تلگرام اشتراک پریمیوم پولی خود را برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر فعال می‌کند

قابلیت اشتراک پریمیوم تلگرام در جهت دریافت هزینه به ازای ارائه خدمات بیش‌تر، به این پلتفرم اضافه خواهد شد. در این مطلب به جزئیات بیش‌تری از پریمیوم تلگرام می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

پیام‌رسان تلگرام پس از اضافه کردن تبلیغات به کانال‌ها حال قصد دارد برای دسترسی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی‌تر و همچنین به عنوان روشی برای درآمدزایی، اشتراک پریمیوم را در این پیام‌رسان فعال کند.

قابلیت اشتراک پریمیوم تلگرام به زودی فعال خواهد شد

جدیدترین نسخه بتای این پیام‌رسان در iOS، شامل یک کانال تلگرامی با عنوان Telegram Beta است. در این کانال مجموعه‌ای از ایموجی‌ها و همچنین استیکر‌هایی علامت‌گذاری شده که تنها مختص به نسخه «تلگرام پریمیوم» است. کاربران برای استفاده از این اموجی و استیکر‌ها می‌بایست ابتدا اشتراک پریمیوم را خریداری کنند، در غیر این صورت هیچ‌کدام از این موارد برای کاربرانی که اشتراک ندارند نمایش داده نمی‌شود و قابل دسترسی نخواهد بود.

قابلیت اشتراک پریمیوم تلگرام

توسعه‌دهنده معروف این پلتفرم به نام «الساندرو پالوزی» در توییتی نوشت: «تلگرام مشغول کار روی طرح اشتراکی موسوم به «تلگرام پریمیوم» است.» همچنین در ادامه نیز اعلام کرد که با خرید اشتراک پریمیوم تلگرام، در پروفایل کاربر علامتی ظاهر می‌شود که نشان‌دهنده خریداری اشتراک توسط کاربر است. همچنین کاربر با خرید اشتراک ویژه می‌تواند به یک سری اموجی‌ها و استیکرهایی دسترسی داشته باشد که استفاده از آن‌ها برای کاربران عادی، امکان‌پذیر نخواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های اشتراک پریمیوم تلگرام که می‌تواند برای کاربران تجاری بسیار کاربردی باشد، امکان استفاده از یک اکانت تجاری بر روی همزمان 10 دستگاه است. گفتنیست که تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی درمورد تاریخ عرضه اشتراک پریمیوم تلگرام و همچنین قیمت تعیین شده برای آن، مشخص نشده است.

در آخر باید بگوییم که تلگرام در کنار توسعه این قابلیت، بر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که کاربران می‌توانند یک پس‌زمینه ساده یا طرح‌دار را انتخاب کنند و روی این صفحه، ایموجی، استیکر یا مونوگرام دلخواه خود را اضافه کنند و این عکس را که از صفر تا صد به سلیقه خودشان ساخته شده، به عنوان تصویر پروفایل قرار دهند. البته گفتنیست که درمورد تاریخ عرضه این قابلیت هم هیچ اطلاعاتی نداریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد قابلیت اشتراک پریمیوم تلگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کاشکی راه پرمیوم شدن در تلگرام را یاد گرفت و بتوان آن را پرمیوم کرد .

    پاسخ

    خیلی چرت بود از تلگرام انتظار نداشتم

    پاسخ