;
coinex

چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی‌ کاپ در اینوتکس امسال برگزار می‌شود

چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی‌ کاپ امسال (2022) در اینوتکس برگزار می‌شود. محل برگزاری این رویداد در پارک فناوری پردیس خواهد بود.

نمایشگاه اینوتکس هر ساله در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کند و امسال نیز میزبان رویدادهای بسیاری از اکوسیستم نوآوری و فناوری است. همچنین امسال چهارمین رویداد دانش‌آموزی اینوتکسی‌ کاپ در نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود.

چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی کاپ

هدف رویداد دانش‌آموزی اینوتکسی‌ کاپ، استعداد یابی کودکان و نوجوانان بیان شده است. یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس 2022» امسال میزبان برگزاری چهارمین دوره این رویداد دانش آموزی.

دبیر چهارمین رویداد اینوتکسی کاپ می‌گوید:

در این رویداد با طراحی بخش‌های مختلف به دنبال استعدادیابی کودکان و نوجوانان به جای حالت تستی و چهارگزینه‌ای، بصورت عملی و در ابعاد مختلف جسمی-حرکتی، شناختی- فکری، روحی- روانی، هیجانی- عاطفی، ارتباطی- اجتماعی هستیم.

چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی کاپ در اینوتکس امسال برگزار می‌شود

یاسر قرایی اضافه کرده است: با توجه به اینکه یکی از بزرگترین جامعه آماری ما دانش‌آموزان هستند، نیاز است تا فرهنگ نوآوری و فناوری در این گروه‌ های سنی ورود پیدا کند. یکی از اهداف برگزاری رویداد اینوتکسی کاپ نگـاه نـوآورانه، آینده نگارانه و عدم غفلت از نیازهاى روز جامعه درعرصه ها و سطوح مختلف از آموزش و پژوهش می باشد. همچنین کارآفرینان، مدیران و مربیان مراکز آموزشی نیز در حوزه آموزش نقش دارند، از این رو ما در اینوتکسی کاپ قصد داریم فرهنگ نوآوری و فناوری را که منجر به کارآفرینی می‌شود را در سنین پایین‌تر وارد کنیم.

دبیر رویداد اینوتکسی کاپ: هدف شناسایی استعداد است

یاسر قرایی هدف رویداد را استعدادیابی خواند و گفت:

 هدف ما این است تا والدین دانش آموزان با حضور در این رویداد، استعدادهای فرزند خود را بیشتر شناخته و مسیر خوبی را برای آینده آنان طراحی کنند.

چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی‌ کاپ ادامه داد: چهارمین دوره رویداد دانش آموزی اینوتکسی کاپ این بار همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022) و با هدف توسعه کمی و کیفی آن در ابعاد بین المللی برگزار می شود.

وی افزود: به دلیل این همزمانی، بخش های جدیدی از جمله بخش نمایشگاهی برای معرفی نوآوری ها و محصولات تولید شده توسط دانش آموزان، بخش معرفی مربیان و معلمان برتر و نیز بخش کارگاهی برای مدیران مدارس و مراکز آموزشی به این رویداد اضافه شده است.

چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی کاپ در اینوتکس امسال برگزار می‌شود

نحوه برگزاری چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی‌ کاپ

قرایی در توضیح نحوه برگزاری این چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی کاپ گفت: اینوتکسی کاپ شامل 5 قسمت مختلف می باشد. یک بخش شامل نمایشگاه است که دستاوردهای مربیان و دانش‌آموزان را معرفی می‌کند. بخش دوم پروتایپ است که مربیان دانش‌آموزان و مراکز آموزشی می توانند مستندات پروتایپ خود را برای ما ارسال کنند.

تا درنهایت در بخش کافه سرمایه در بحث تجاری سازی آن‌ها کار کنیم. بخش دیگر مربی برتر نام دارد که با شعار من، تو، ما اصولی تدریس می‌کنیم به شناسایی روش‌های تدریس خلاقانه و نوآورانه می‌پردازد. و درنهایت پس از داوری به 3 نفر اول جایزه اهدا خواهد شد.

دبیر چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی کاپ گفت: بخش دیگر بخش کارآفرینی است که سرمایه‌گذاران و مدیران مراکز آموزشی از سراسر کشور به این رویداد دعوت می‌شوند تا از نمایشگاه بازدید کنند و با روش‌ها و محصولات نوآورانه آموزشی آشنا شوند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. بخش دیگر توانمندسازی مدیران مراکز آموزشی است که در آن با روش‌های دسترسی به نوآوری ها و فناوری، چگونگی ایجاد مدارسی خلاق در دوران پساکرونا و نحوه سرمایه گذاری در حوزه نوآوری و فناوری در آموزش آشنا می‌شوند.

زمان برگزاری رویداد اینوتکسی کاپ

چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی کاپ همزمان با یازدهمین نمایشگاه اینوتکس از 20 لغایت 23 اردیبهشت از ساعت 10صبح الی 18 در پارک فناوری پردیس با حضور دانش آموزان خانواده، دانش آموزان و مربیان و مدیران به صورت رایگان برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 26751507-021 و 26754816-021 تماس حاصل نمایند با به سایت inotexicup.ir مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد چهارمین رویداد دانش آموزی اینوتکسی‌ کاپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بنده یک کارگر ساختمان هستم با وجود یک بچه بخدا قسم دیگه نمیتونیم به زندگی ادامه بدیم هر روز از خدا میخوام منو ببره که این همه شرمنده زن و بچه ام نشم واقعا دارن گرسنگی میکشن یکی نیست به فکر ما باشه باید از گرسنگی بمیریم؟؟؟

    پاسخ