;
coinex

فصل دوم سریال پاچینکو اپل تیوی پلاس ساخته می‌شود

جدیدترین گزار‌ش‌های دنیای سریال و سینما، از برنامه‌های شبکه اپل تیوی پلاس برای ساخت فصل دوم سریال پاچینکو (Pachinko) خبر می‌دهند.

پاچینکو که سریالی ژاپنی و انگلیسی زبان بوده، درواقع برگرفته از رمانی پرفروش با همین نام و نوشته‌ی مین جین لی است. داستان این سریال در رابطه با مهاجرت اجباری یک خانواده کره‌ای به ژاپن، در دوره اشغال کره و درگیری‌های جنگ جهانی دوم است که به نقل از مادر سالار خانواده از 4 نسل از این خانواده روایت می‌شود. گفتنیست که پاچینکو بر می‌گردد به آغاز سال 1883، اما عمده داستان این سریال مربوط به سال‌های 1910 تا 1989 است.

در این رمان سونجا که قهرمان اصلی داستان است، در اوضاع نابسمان کره و بحبوحه فقر به این کشور سفر می‌کند و در این بین با یک تاجر مرموز کره‌ای به نام هانسو که در یک خانواده ثروتمند ژاپنی متولد شده است، آشنا می‌شود و داستان زندگی آن‌ها به هم گره می‌خورد. در ادامه به جزئیاتی از جمله نام بازیگران و عوامل این سریال می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

جزئیات فصل دوم سریال پاچینکو

یون یو-جونگ در نقش سون‌جا سال‌خورده، لی مین-هو در نقش کو هان‌سو، جین ‌ها در نقش سولومون، مینها کیم در نقش سون‌جا نوجوان، آنا ساوای در نقش نائومی، یونچای جونگ در نقش کیونگی جوان، اینجی جونگ در نقش یانجین، جیمی سیمپسون در نقش تام اندروز، جون وو هان در نقش یوسب، کاهو مینامی در نقش اتسوکو، استیو سانگیون نو در نقش ایساک، سوجی آرای در نقش موزاسو و یونا در نقش سون‌جا جوان در فصل دوم سریال پاچینکو نقش‌آفرینی خواهند کرد.

فصل دوم سریال پاچینکو اپل تیوی پلاس ساخته می‌شود

سو هیو به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده این سریال نیز گفته است: «کلمات نمی‌توانند خوشحالی من از روایت ادامه‌ی داستان خارق‌العاده‌ی این خانواده‌ی شجاع را بیان کنند. از تیم شگفت‌انگیز شرکت اپل و استودیو فیلم‌سازی Media Res برای باور و حمایت‌هایشان و از طرفدارهای پرشورمان که مشوق ما بودند، سپاسگزارم. باعث افتخار است که بتوانم برای تولید فصل دوم سریال Pachinko به کار با این بازیگران و عوامل تولید ادامه بدهم.» گفتنیست که سو هیو در این سریال، به عنوان شورانر نیز فعالیت می‌کند. کوگونادا و جاستین چون نیز هر کدام به طور برابر کارگردانی این سریال را برعهده داشتند. مایکل النبرگ و لیندزی اسپرینگر از شرکت مدیا رس، ترزا کانگ لوو از شرکت Blue Marble Pictures و ریچارد میدلتون را می‌توان به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه، نام برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد ساخت فصل دوم سریال پاچینکو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر