;
coinex

دکتر استرنج 2 به دلیل صحنه انتقادی به حزب کمونیست در چین اکران نمی‌شود

پس از ممنوعیت عربستان، حالا صحبت از ممنوعیت اکران دکتر استرنج 2 در چین به میان آمده است. دکتر استرنج 2 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی مارول است. حال به نظر می‌رسد، فیلم جدید استودیو مارول راهی به گیشه چین نخواهد داشت.

چین به خاطر جمعیتی که دارد، همیشه یکی از مناطق مهم اکران فیلم‌ها برای هالیوود بوده است. در سال‌های گذشته، هالیوود تلاش برای جلب رضایت حکومت چین داشته و حتی گاهی، تغییراتی را در فیلم‌هایش ایجاد می‌کرد. اما این روزها، از اکران دکتر استرنج 2 در چین نا امید شده است. بعد از مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)، حالا نوبت دکتر استرنج 2 رسیده است.

گمان می‌رود که جلوگیری از اکران فیلم‌های مارول مانند بلک ویدو، اترنالز، ونوم 2 و اسپایدمن: راهی به خانه نیست، تا حدودی به دلیل نمایش کمونیسم توسط بلک ویدو و نظرات انتقادی درباره پکن باشد. مارول تریلر فیلم دکتر استرنج 2 را در ماه آوریل منتشر کرد. به نظر می‌رسد جهان مولتی ورس، دکتر استرنج را به سمت فاجعه‌ای جبران ناپذیر سوق خواهد داد.

دلیل ممنوعیت اکران دکتر استرنج 2 در چین

صحنه‌ای از فیلم دکتر استرنج 2  سبب واکنش‌های شدیدی از سوی چین شده است. در این صحنه دکه روزنامه فروشی The Epoch Times، یک روزنامه بین المللی و شرکت رسانه‌ای مخالف حزب کمونیست چین را روی پیشخوان خود دارد. با توجه به شرایط پیش آمده، یکی از امیدهای اصلی فتح گیشه چین، رنگ اکران در این کشور را نخواهد دید.

دکتر استرنج 2

به گزارش Deadline، فیلم دکتر استرنج 2 در حال حاضر نزد مقامات چینی است تا آن را مورد بررسی قرار دهند و برای اکران فیلم تصمیم‌گیری کنند. این نشریه گزارش داد که «صحنه مورد بحث» در رسانه‌های اجتماعی محلی موج ایجاد کرده است. نکته قابل تأمل این است که از سال 2019 به بعد، هیچ فیلمی از مارول در چین اکران نشده است.

دکتر استرنج 2 در تاریخ 5 می (15 اردیبهشت) در بریتانیا و در 6 می در ایالات متحده اکران خواهد شد.

نظر شما در مورد جلوگیری از اکران دکتر استرنج 2 در چین چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: independent

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر