;
coinex

واتساپ واکنش به استاتوس ها با ایموجی را توسعه می‌دهد

اپلیکیشن واتساپ هم اکنون در حال توسعه یک قابلیت جدید برای نشان دادن واکنش سریع در استاتوس واتساپ است. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات واکنش به استاتوس ها با ایموجی در واتساپ آشنا شویم.

بعد از آخرین پیام مارک زاکر برگ در مورد واکنش‌های سریع برای پیام، واتساپ اکنون بر روی این پروژه انرژی صرف می‌کند. به عبارت دیگر پیام‌رسان واتساپ، اکنون می‌خواهد وضعیت استاتوس‌ها را بهینه‌سازی کند و این کار را با اضافه کردن قابلیت واکنش سریع در آپدیت‌های آینده، در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد.

واکنش به استاتوس ها با ایموجی در واتساپ

قابلیت واکنش به استاتوس ها با ایموجی در واتساپ برای کسانی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند، آشنا است؛ زیرا اگر بخواهیم واکنش سریع به پیام‌ها را با یک نمونه توضیح دهیم، می‌توانیم به ارسال سریع ایموجی به یک استوری در اینستاگرام اشاره کنیم. واتساپ در آپدیت جدید خود، امکان ارسال سریع ایموجی به استاتوس را به کاربران می‌دهد. زمانی که کاربر در نسخه دسکتاپ واتساپ،‌ به استاتوس‌‌های جدید دوستان خود نگاه می‌کند، 8 ایموجی در اختیار خواهد داشت تا بتواند خیلی سریع، اولین واکنش خود را نشان دهد.

واکنش به استاتوس ها با ایموجی در واتساپ

از جمله ایموجی‌هایی که این پیام رسان به وضعیت خود اضافه می‌کند، می‌توان به: چهره خندان با چشمان قلبی شکل، چهره با اشک شوق، چهره با دهان باز، صورت گریان، دست‌های روی هم قرار گرفته، کف زدن، پوپر مهمانی و صد امتیاز اشاره کرد.

در حقیقت پس از دیدن استاتوس در واتساپ، شما می‌توانید شکلک ساده خود را ارسال نمایید، البته باید در نظر داشته باشیم که واتساپ در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک رابط کاربری مناسب است و بایستی منتظر به روزرسانی جدیدی از آن باشیم. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان اجرا شدن آن در دسترس نیست.

پیام رسان واتساپ در یک اقدامی به سوالات پرتکرار کاربرانش، این‌گونه پاسخ داده است:

  • نام ویژگی واتساپ؟ واکنش‌های سریع
  • وضعیت؟ در حال توسعه
  • زمان دسترسی؟ اکنون واتساپ در حال کار بر روی توانایی ارسال و واکنش سریع در آپدیت‌های آینده است.
  • با وجود این‌که واتساپ را به‌روزرسانی کردم، چرا هنوز برای من قابل مشاهده نیست؟ زیرا این ویژگی در آپدیت آینده در دسترس خواهد بود، اکنون در حال توسعه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی واکنش به استاتوس ها با ایموجی در واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر