;
coinex

فصل دوم سریال مون نایت (Moon knight) ساخته می‌شود؟

اخیرا گزارش‌هایی درباره فصل دوم سریال مون نایت به گوش می‌رسد. مون نایت یکی از پروژه‌های سریال سازی مارول است و باید دید که آیا، واکنش‌های مثبت هواداران به این سریال، مارول را به فکر ادامه آن انداخته است؟

استودیو مارول به زودی قسمت ششم و آخرین قسمت شوالیه ماه، ششمین سریال کامل MCU را در دیزنی پلاس پخش خواهد کرد. پس از پنج قسمت اکشن، طرفداران مشتاقانه منتظر آخرین ورود اسکار آیزاک به‌عنوان مارک اسپکتور هستند. او برای نبرد نهایی در برابر هارو (اتان هاوک) آماده می‌شود.

بزرگترین سوال بعد از قسمت 6، مربوط به این است که مارک اسپکتور پس از اولین سفر انفرادی خود در MCU به کجا خواهد رفت، به ویژه با روابط قابل توجه با قهرمانان و شرورهایی که هنوز منتظرند تا اولین حضور خود را در MCU انجام دهند. از یک تیم بالقوه با میدنایت سان گرفته تا تعاملات نهایی با قدرتمندترین قهرمانان زمین، به نظر می‌رسد داستان‌های زیادی برای مون نایت (Moon knight) وجود دارد که در آینده قابل پیش‌بینی با آن مقابله کند.

در حال حاضر، هنوز یک راز باقی مانده است. آیا مون نایت فصل دوم خواهد داشت؟ اکنون، با توجه به اینکه ظاهراً تنها فصل آن به قسمت آخر نزدیک می‌شود، به لطف برخی جمله‌بندی‌ها از یک پست اخیر در رسانه‌های اجتماعی، ممکن است امید بیشتری وجود داشته باشد.

فصل دوم سریال مون نایت در راه است؟

اشتباه غیرعمدی تیم رسانه‌های اجتماعی مارول استودیو، طرفداران را نسبت به تمدید فصل دوم مون نایت امیدوارتر کرده است.

در ساعت 11 صبح روز دوشنبه به وقت شرقی، صفحه رسمی توئیتر مارول استودیوز تریلر پایانی Moon Knight را در توییتر منتشر کرد و در این پست اعلام کرد که قسمت پایانی سریال مون نایت از این هفته آغاز خواهد شد. این پست چند دقیقه پس از ارسال به سرعت از توییتر حذف شد. 14 دقیقه بعد، مارول استودیو تریلر را بازنشر کرد و این بار به جای پایان سریال، قسمت آینده را به عنوان فینال فصل معرفی کرد.

فصل دوم سریال مون نایت (Moon knight) ساخته می‌شود؟

استودیو مارول در تمام مدت پخش Moon Knight در دیزنی پلاس، مصرانه این سریال را مینی سریال نامیده است؛ به این معنی که این سریال تنها یک فصل خواهد داشت. این مورد برای WandaVision صادق بود؛ اما ظاهرا مارول دنبال تغییر رویه است. در حال حاضر Loki و  ?…What If برای فصل دوم نیز تمدید شده‌اند.

وضعیت Moon Knight بسیار متفاوت از وانداویژن است؛ صرف نظر از شباهت‌هایی که در داستان سرایی آنها وجود دارد، تا حدی به این دلیل است که اسکار آیزاک برای اولین بار در MCU این شخصیت را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فصل دوم سریال مون نایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: thedirect

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من که عجیب مشتاق فصل دوشم. این فصل بد شروع شد ولی جدی یجوری تموم کرد تشنه فصل دو بشم

    پاسخ