;
coinex

با شرایط و قوانین نیمه نهایی عصر جدید آشنا شوید

مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدایابی «عصرجدید» به پایان رسید. در رقابت‌های این دوره، 30 گروه منتخب از بین شرکت‌کنندگان توانستند به مرحله نیمه‌ نهایی عصر جدید راه پیدا کنند.

فصل سوم این مسابقه از یکم فروردین ماه 1401 روی آنتن شبکه 3 رفت. در این مسابقه، شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی در زمینه‌ خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش و پارکور شرکت داشته‌اند. این افراد در طول مسابقه سعی کردند در این فصل با داوری امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی، استعدادهای خود را به نمایش بگذارند، داوران را تحت تاثیر قرار دهند و همچنین چراغ سفید را از سمت آنان دریافت کند.

قوانین مرحله نیمه‌ نهایی عصر جدید

با پایان دومین قسمت مسابقه سیزدهم، بخش مقدماتی فصل سوم این مسابقه استعدادیابی نیز به اتمام رسید. به گفته‌ی مجری و کارگردان این برنامه، یعنی احسان علیخانی، قرار است که مرحله نیمه نهایی عصر جدید بلافاصله روی آنتن شبکه 3 سیما برود و بین زمان پخش مرحله نیمه نهایی و مقدماتی وقفه‌‌ای نباشد.

مرحله نیمه‌ نهایی عصر جدید

در طی مسابقات مرحله مقدماتی، 30 نفر از افراد شرکت‌کننده و یا گروه‌ها، با رای داوران این دوره و دریافت چراغ سفید، به مرحله نیمه نهایی عصر جدید راه یافتند. همچنین علاوه بر این 30 گروه و شرکت‌کننده، خواننده‌ای از بین تماشاگران با رای احسان علیخانی نیز به همراه افراد منتخب به مرحله نیمه‌نهایی خواهد رفت و در این مرحله 31 گروه یا شرکت‌کننده به رقابت با هم می‌پردازند. این 31 شرکت کننده به 5 گروه 5 تیمی و یک گروه شش تیمی تقسیم خواهند شد که طی رقابت تیم‌ها با یکدیگر، 2 تیم یا شرکت‌کننده با رای داوران به مرحله آرای مردمی می‌روند که یکی از این گروه‌ها به انتخاب مردم و با گرفتن رای بیش‌تر به مرحله فینال که مرحله آخر است، خواهد رفت.

البته هنوز مشخص نیست رقابت هر گروه در مرحله نیمه‌ نهایی عصر جدید در یک قسمت روی آنتن می‌رود یا مانند قسمت‌های پایانی مرحله مقدماتی، در دو بخش تقسیم و پخش خواهد شد. گفتنیست که در صورت پخش رقابت هر گروه در دو قسمت، مرحله نیمه‌نهایی به مدت شش هفته روی آنتن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد قوانین مرحله نیمه نهایی عصر جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر