;
coinex

در هنگام خرید اپل ایدی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید اپل ایدی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ هنگامی که گوشی آیفون، آیپد، اپل واچ یا مک بوک خریداری می کنید، باید بدانید که برای فعالسازی تمام امکانات نرم افزاری دستگاهتان، نیاز به خرید اپل ایدی دارید.

همانطور که می دانید اپل، ایران را تحریم کرده است. پس نمی توانیم به راحتی اپل ایدی بسازیم و گزینه ساخت اپل ایدی کنار گذاشته می شود و باید به خرید اپل ایدی روی بیاوریم. در این مقاله به نکاتی که باید در هنگام خرید اپل ایدی مد نظر قرار دهید اشاره شده است.

خرید اپل ایدی ارزان

یکی از اصلی ترین مواردی که باید در هنگام خرید اپل ایدی به آن توجه کنید، قیمت اپل ایدی است. خیلی از فروشگاه های حضوری در ایران اپل ایدی را به قیمت های بسیار بالا به فروش می رسانند که اکثرا از سایت های فروش اپل ایدی، اپل ایدی ارزان خود را تهیه می کنند! بهترین راه این است تا از سایت هایی که در این حوزه تخصص دارند، اپل ایدی خود را تهیه کنید و یا قبل از خرید از فروشگاه، قیمت ساخت اپل ایدی را بررسی کنید.

خرید اپل ایدی معتبر

معتبر بودن سایتی که فروش و سفارش اپل ایدی دریافت می کند از مواردی است که باید به آن دقت کنید. زیرا شما نمی خواهید که پس از چند سال با یک اپل ایدی قفل شده برخورد کنید! درصورتی که اپل ایدی خود را از سایتی غیرمعتبر تهیه کنید بعد از چند سال متوجه می شوید خیلی از افراد سودجو، اپل ایدی هایی ارائه می دهند که بعدا قفل می شوند. درصورتی که به این مشکل برخورد کنید باید هزار برابر قیمت اپل ایدی خود را صرف باز کردن قفل اپل ایدی بکنید. تازه ممکنه که اطلاعات شخصی شما نیز مورد سواستفاده قرار بگیرد.

اپل ایدی وریفای شده

قبل از خرید، به توضیحات سایت ها توجه کنید که اپل ایدی که به شما تحویل می دهند، وریفای شده باشد و نیازی به اکتیو کردن نداشته باشند. مراحل وریفای کردن اپل ایدی بسیار سخت و طاقت فرساست و درصورتی که فرد ناشی این کار را انجام دهد، احتمال دارد اپل ایدی شما هیچ وقت وریفای نشود.

خرید اپل ایدی فوری در کمتر از نیم ساعت

تحویل فوری اطلاعات اپل ایدی، یکی از راه های تشخیص حرفه ای بودن و پاسخگو بودن آن سایت ارائه دهنده اپل ایدی است. خیلی از سایت های اپل ایدی درکمتر از 10 دقیقه، اطلاعات اپل ایدی را به شماره و یا ایمیلی که شما در هنگام خرید وارد می کنید، ارسال می کنند. البته بستگی به طرحی که خریداری می کنید نیز دارد.

خرید اپل ایدی دائمی

خیلی از اپل ایدی هایی که به مشتریان تحویل داده می شوند، به دلیل وارد کردن اطلاعات فیک و آدرس های دروغین به سرعت از دسترس خارج می شوند. بهترین راه این است تا اطلاعات سالم برای اپل ایدی شما وارد شود تا اپل ایدی شما دوام بسیار بیشترداشته و به اصطلاح دائمی باشد. سایت هایی که می توانند اپل ایدی دائم ارائه دهند بسیار کم و اندک اند.

خرید اپل آیدی رایگان، غذای مسموم!

به هیچ عنوان اپل ایدی رایگان را از کسی نگیرید، حتی اگر به شما طلا بدهد. موارد زیادی برخورد کرده ایم که اپل ایدی رایگان از شرکت هایی که خود را نمایندگی رسمی اپل در ایران می دانند تهیه کرده اند و پس از چند سال، اطلاعات شخصی آنها یا دزدیده شده یا گوشی آنها برای همیشه قفل شده یا هزینه های زیادی را برای رفع مشکل اپل ایدی خود کرده اند. بهترین راه دریافت اپل ایدی از متخصص آن به همراه توضیحات کامل است.

خرید اپل ایدی با ایمیل شخصی ارزش هزینه بیشتر را داراست؟

بله، بهترین نوع اپل ایدی که می توانید با خیال راحت تهیه کنید و از دیگر موارد ایمن تر است، خرید اپل ایدی با ایمیل شخصی است. به این شکل شما می توانید از اطلاعات خود حفاظت کنید و احتمال دسترسی سودجویان به اپل ایدی شما نسبت به دیگر حالات خرید اپل ایدی کمتر است. توصیه می شود حتما اپل ایدی دستگاه های حیاتی و مهم خود را برروی ایمیل شخصی خود فعال و متصل کنید تا در صورتی که بعدا به مشکل خوردید بتوانید سریعتر و راحت تر مشکل خود را برطرف کنید.

خرید اپل آیدی آمریکا و دیگر کشورها

ریجن و لوکیشن اپل ایدی که اکثرسرویس دهنده های اپل ایدی از جمله ایدیار، به مشتریان خود تحویل می دهند، امریکا است. در صورتی که اکانت اپل ایدی که دریافت کردید از کشور امریکا باشد، شما توانایی دریافت ساپورت و اپدیت های بهتری را نسبت به دیگران دارید. پس از خرید اپل ایدی آمریکا، اپل ایدی کشورهایی از جمله، روسیه، انگلیس، فرانسه و المان طرفداران و خریدان بیشتری دارند.

خرید اپل ایدی کارتی؛ بمب ساعتی

بدترین نوع خرید اپل ایدی، خرید اپل ایدی کارتی است! متاسفانه خرید اپل ایدی کارتی در ایران به علت آنکه سودجویان به راحتی می توانند وارد اپل ایدی شما بشوند و سوالات امنیتی را تغییر دهند و سپس ایمیل شما را از دسترستان خارج کنند، این نوع اپل ایدی فروش زیادی دارد و به طرز عجیبی طرفداران زیادی نیز دارد! مراجعه کنندگان زیادی با اپل ایدی کارتی، تنها پس از 3 سال با قفل شدن اپل ایدی و از بین رفتن هزینه ی گوشی خود روبرو می شوند. اکیدا از خرید این نوع اپل ایدی که کارتی است دوری کنید!

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر