;
coinex

پخش زنده پرسپولیس پیکان 14 اردیبهشت 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده پرسپولیس پیکان 14 اردیبهشت 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پرسپولیس پیکان را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ ایران از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پرسپولیس پیکان امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پرسپولیس پیکان به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پرسپولیس پیکان را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه پرسپولیس پیکان را تماشا کنید.

پخش زنده پرسپولیس پیکان 14 اردیبهشت 1401

تیم فوتبال پرسپولیس با ۵۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان گل محمدی اختلاف ۶ امتیازی با تیم استقلال که صدرنشین است دارند. آن‌ها منتظر لغزش رقیب سنتی خودند تا همچنان شانس قهرمانی داشته باشند. آن‌ها ۶ بازی بدون برد را پشت سر گذاشتند و اکنون قصد دارند با برتری برابر تیم پیکان بعد از ۵۴ روز طعم برد را بچشند.

پخش زنده پرسپولیس پیکان 14 اردیبهشت 1401
پخش زنده پرسپولیس پیکان 14 اردیبهشت 1401, پخش زنده پرسپولیس پیکان, پرسپولیس پیکان 14 اردیبهشت 1401, پرسپولیس پیکان, پخش زنده فوتبال, بازی امشب پرسپولیس, بازی امروز پرسپولیس,

پرسپولیسی‌ها در ۶ دیدار آخر خود قبل از بازی برابر تیم پیکان ۳ مساوی و ۳ شکست دارند و به ازای ۹ گل دریافت شده، ۱۱ بار هم موفق به گلزنی شده اند تا تفاضل گلشان مثبت ۴ باشد.

در آن طرف تیم  فوتبال پیکان با ۳۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند با برتری برابر تیم پرسپولیس وضعیت خود را در جدول رده بندی سرو سامان بدهند.

ساعت بپرسپولیس پیکان کی است؟

ساعت بازی دو تیم پیکان و پرسپولیس نیز 20:40 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده پرسپولیس و پیکان

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

پخش زنده این بازی بعد از اتمام دیدار استقلال سپاهان پخش خواهد شد.

 

پخش زنده پرسپولیس پیکان 14 اردیبهشت 1401 از شبکه ۳

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر